نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

با تور دبی به دیدنی‌ترین شهر جهان سفر کنید

آژانس مسافرتی «مسیر سبز زندگی» در این مطلب مهم‌ترین نکات در خصوص سفر به دبی را مرور می‌کند.

با سفر به دبی، شما یک تجربه فراموش‌نشدنی را در قلب امارات متحده عربی خواهید داشت. شهری که برج خلیفه (بلندترین ساختمان جهان)، جزیره پالم جمیرا (جزیره مصنوعی به شکل نخل)، دبی مال (بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان) و بسیاری جاذبه‌های خارق‌العاده دنیا را در خودش جای داده است. بی جهت نیست که دبی به‌عنوان نمادی از زیبایی و مدرنیته شناخته می‌شود. به همین خاطر هر ساله گردشگران بسیاری برای تفریح و لذت بردن از تعطیلات خود تور دبی را انتخاب می‌کنند.

این شهر با پارک‌های آبی متعدد و تفرجگاه‌های جذاب، برای هر سن و سالی جذابیت دارد. لذت قدم زدن در میان آسمان‌خراش‌های دبی و خرید از فروشگاه‌های لوکس این شهر، یکی از دلایل مهم دیگر است که سالانه افراد زیادی را به این شهر جذب می‌کند. از طرفی دبی، رتبه دومین شهر گران‌قیمت در خاورمیانه و بیستمین شهر لوکس جهان را به خودش اختصاص داده است.

همچنین دبی، شهری ساحلی، لوکس و بسیار پیشرفته است که میلیون‌ها مهاجر در آن به کار زندگی مشغول هستند. بنابراین اگر دوست دارید این شهر را با خط ساحلی چشم‌نواز، بیابان‌های وسیع و مناظر باشکوه و زیبای آن ببینید، با تورهای دبی همراه شوید و یک سفر به یادماندنی را تجربه کنید. برای سفر به دبی، می‌توانید از هواپیما، قطار یا اتوبوس استفاده کنید. فرودگاه بین‌المللی دبی نیز در فاصله 20 کیلومتری مرکز این شهر قرار دارد و پروازهای روزانه آن از تهران و سایر شهرهای بزرگ ایران انجام می‌شود. برای رزرو تور دبی و کسب اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می‎کنیم که خواندن ادامه این مطلب از آژانس مسافرتی مسیر سبز زندگی را از دست ندهید.

کدام جاذبه‌های گردشگری دبی را ببینیم؟

دبی، یکی از بزرگ‌ترین و پرجاذبه‌ترین شهرهای امارات متحده عربی، به لحاظ آثار معماری مدرن، فعالیت‌های تفریحی هیجان‌انگیز، بازارهای خاص و فرهنگ غنی عربی شناخته می‌شود. سفر به دبی یک تجربه فراموش‌نشدنی است. در ادامه به چند جاذبه برجسته که در سفر به دبی حتما باید از آن‌ها بازدید کنید، اشاره می‌کنیم:

  1. برج خلیفه: بلندترین ساختمان جهان با ۸۲۸ متر ارتفاع و ۱۶۳ طبقه. دیدن شهر از طبقات ۱۲۴ و ۱۴۸ با تلسکوپ‌های مخصوصی امکان‌پذیر است. همچنین در طبقه ۱۲۲، در رستوران اتمسفر، می‌توانید لذت خوردن غذا را با مناظری فوق‌العاده از شهر دبی، تجربه کنید.
  2. دبی مال: بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان با بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه، ۲۰۰ رستوران، سینماها، آکواریوم، پارک تفریحی و موزه. دبی مال نزدیک به برج خلیفه و آب‌نمای دبی واقع شده و مکانی بی‌نظیر برای خرید و تفریح است.
  3. پارک‌ موضوعی دبی: بزرگ‌ترین پارک‌ تفریحی سرپوشیده جهان در دبی وجود دارد. این پارک‌ ارائه‌دهنده انواع بازی و سرگرمی با شخصیت‌های محبوبی از کارتون‌ها و فیلم‌های معروف مانند باب اسفنجی، بن تن، آواتار و مارول است.
  4. جزیره نخل جمیرا: پالم جمیرا، بزرگ‌ترین مجموعه جزایر مصنوعی جهان به شکل یک درخت نخل است. این جزیره دارای هتل‌های لوکس، ویلاهای شخصی، رستوران‌های معروف، پارک آبی، آکواریوم و امکانات تفریحی فراوانی است. جزیره نخل جمیرا به‌عنوان یک اثر هنری و معماری شناخته می‌شود.

موارد بالا، چند مثال از جاذبه‌های دیدنی دبی هستند که به شما تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد از این شهر فوق‌العاده را ارائه می‌دهند.

بهترین زمان برای سفر با تور دبی چه موقع از سال است؟

دبی که در منطقه خاورمیانه واقع شده، دارای آب و هوایی بسیار گرم و خشک است. هوای دبی در فصل تابستان بسیار داغ و خشک بوده و در فصل بهار و اوایل پاییز نیز گرم و خشک است. در روزهای گرم تابستان، دمای هوا به بیش از ۴۰ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد، درحالی‌که در فصل زمستان حدود ۲۰ درجه سانتی‌گراد است.

باتوجه‌به آب و هوای گرم و خشک و شرجی دبی، بهترین زمان برای بازدید از این شهر در فصل زمستان، اواخر پاییز و اوایل بهار است؛ زیرا دما در این فصول ملایم‌تر بوده و امکان لذت بردن از جاذبه‌های دبی بیشتر می‌شود. سفر به دبی در فصل تابستان به‌دلیل گرمای شدید هوا توصیه نمی‌شود ولی ارزان‌ترین زمان برای سفر به دبی نیز در اوقات گرم سال یعنی در تابستان، اوایل پاییز و اواخر بهار است، زیرا خدمات هتل‌ها با قیمت مناسب‌تری در این دوره ارائه می‌شود . به‌دلیل تقاضای بالای مسافران، تور دبی نوروز ۱۴۰۳ افزایش می‌یابد.

نکات مهمی که باید قبل از سفر به دبی بدانید

شهر دبی با زیبایی‌های طبیعی و مناظر جذاب خود به یک مقصد توریستی محبوب تبدیل شده است. این شهر با تلفیقی از زندگی لوکس و مدرن درکنار آداب و رسوم سنتی، برای اغلب مسافران جذابیت دارد. قبل از شروع سفر به این شهر خوب است که نکات مهم زیر را بدانید تا از سفرتان نهایت لذت را ببرید:

  1. آب‌وهوا: اطلاعات دقیقی از آب‌وهوای دبی در بازه زمانی سفرتان داشته باشید. این شهر دارای آب و هوای گرم است و دمای آن در طول سال کمتر از 20 درجه سانتی‌گراد نخواهد بود. لباس‌های خنک و نازک، عینک آفتابی، کرم ضدآفتاب، کلاه و لباس شنا از لوازم ضروری برای مقابله با گرما هستند.
  2. هزینه‌ها و مالیات: مالیات در دبی تنها روی خدمات هتل‌ها و رستوران‌ها و همچنین حق سرویس اعمال می‌شود و از قبل در قیمت‌ها لحاظ شده است. مشروبات الکلی فقط در مکان‌های تعیین شده برای گردشگران غیرمسلمان مجاز هستند. همچنین باید از همراه داشتن داروهای حاوی روان‌گردان و مواد مخدر پرهیز کنید.
  3. مدیریت هزینه‌ها: واحد پول دبی درهم است و شما می‎توانید به‌راحتی پول خود را در صرافی‌های معتبر این شهر تبدیل کنید. همچنین به منظور کاهش هزینه‌ها، چمدان خود را سبک نگه دارید تا از اضافه بار (میزان بار مجاز برای حمل 30 کیلوگرم است) و هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید.
  4. اپراتورهای ارتباطی: اطلاعاتی در مورد اپراتورهای موبایل اتصالات (Etisalat) و دو (Du) در امارات داشته باشید تا برای استفاده از اینترنت و برقراری تماس‌ها دچار مشکل نشوید.
  5. بیمه مسافرتی و گواهینامه رانندگی: داشتن دفترچه بیمه مسافرتی از موارد اساسی است. اگر قصد اجاره کردن یک خودرو را دارید، گواهینامه بین‌المللی رانندگی را نیز به همراه داشته باشید.

قیمت تور دبی

دبی، یکی از مجلل‌ترین و پیشرفته‌ترین مقاصد گردشگری جهان بوده و سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر است. این شهر زیبا با هتل‌های لوکس، جاذبه‌های طبیعی فراوان، برج‌های خیره‌کننده، اماکن تفریحی منحصر‌به‌فرد، مراکز خرید مجلل و رستوران‌های گوناگون، جزو محبوب‌ترین گزینه‌ها در میان گردشگران است.

قیمت تور دبی نیز تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد. عواملی مانند تعداد شب‌های اقامت، نوع هتل، بلیط هواپیما، انتخاب ایرلاین، امکانات تور و ...بر روی هزینه تور دبی تاثیر‌گذار هستند. برای کسانی که قصد دارند تور دبی هتل آتلانتیس را با قیمت مناسبی تهیه کنند، تورهای لوکس دبی گزینه مناسبی هستند. برای دریافت اطلاعات دقیق درباره زمان برگزاری تورهای ارزان دبی می‌توانید به سایت ما به آدرس masirsabz.net مراجعه کرده و پکیج مورد نظرتان را با قیمت مناسبی رزرو کنید.

تور دبی را با آژانس مسیر سبز زندگی تجربه کنید

برای خرید ارزان‌ترین تور دبی از تهران و سایر شهرها، با آژانس مسافرتی مسیر سبز زندگی به شماره 91006898 تماس بگیرید. در هر زمان و مکانی که هستید، می‌توانید مشاوره و راهنمایی لازم را برای دریافت تور دبی خود دریافت کرده و آن را به‌صورت آنلاین رزرو کنید. این مجموعه با ارائه ویزا، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، لیدر فارسی زبان، گشت‌های شهری عالی و سایر امکانات بی‎نظیر، آماده ارائه انواع تورهای دبی برای شماست.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده