نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

آموزش NFT با نیمو گری

«وبسایت نیموگری» در این مطلب به‌سراغ معرفی NFT و روش‌های درآمدزایی از آن رفته است.

توکن‌های غیر قابل تعویضی که در سال 2017 معرفی شدند، امروزه توانسته‌اند بخش وسیعی از دنیای رمز ارزها را تصرف کرده و منجر به سود فراوانی برای افراد مختلف در سراسر جهان شود. این توکن‌های غیر قابل تعویض که به اختصار NFT نامیده می‌شوند را می‌توان در پلتفرم‌های گوناگون یافت و آن‌ها را معامله کرد.

برای دسترسی به این پلتفرم‌ها و nft های مشهوری که معامله آن‌ها سودهای فراوانی برای شما دارد تنها کافی است که یک دوره آموزشی مناسب و کامل درباره ساخت و خرید و فروش nft تهیه کرده و پشت‌سر بگذارید.

در دوره‌های آموزشی nft شما خواهید آموخت که چگونه nft بسازید، چطور آن‌ها را مینت کرده و در سایت‌ها و صرافی‌های گوناگون بارگذاری کنید، از چه طریقی برای آن‌ها مشتری بیابید و خلاصه صفر تا صد خرید و فروش nft در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در اینترنت دوره‌های آموزش NFT زیادی وجود دارد اما بهترین آن‌ها کدام است؟ پیشنهاد ما برای بهترین دوره آموزش NFT، دوره نیموگری است که همه مباحث مورد نیاز برای این کار را پوشش داده است. شما با گذراندن این دوره می‌توانید به‌صورت حرفه‌ای در دنیای nft فعالیت کرده و کسب درآمد کنید.

NFT چیست

یکی از مهم‌‎ترین مباحثی که در دوره آموزش nft نیموگری مورد توجه قرار گرفته است، بررسی این موضوع است که اصلا NFT چیست؟ بعد از اینکه رمز ارزها و مفهوم بلاکچین از چندین سال پیش شکل گرفت و گسترش یافت، بسیاری از متخصصان این حوزه متوجه شدند که توکن‌های قابل استفاده برای مشخص کردن هر رمز ارز قابل کپی شدن بوده و به همین دلیل هر رمز ارز با رمز ارز دیگر از نظر ارزش یکسان است. مثال آن در دنیای واقعی 10000 ریال است. شما هرجای ایران باشید یک اسکناس 10000 ریالی ارزش یکسانی داشته و متفاوت از دیگر اسکناس‌ها نیست.

در نتیجه متوجه جای خالی توکنی شدند که بتوان با آن دارایی‌های هنری متفاوت را ارزش‌گذاری کرد. مثلا یک تصویر گرافیکی را چطور می‌شد در فضای بلاک‌چین ارزش گذاری کرد؟ به همین دلیل بود که دست به کار شدند و توکن‌های غیر قابل تعویض که nft نام دارد را ساختند تا بتوان فایل‌های گرافیکی مثل تصویر، صوت و فیلم را هم وارد فضای بلاکچین کرد و روی آن‌ها ارزش‌گذاری انجام داد. از آن زمان تاکنون nftها سریعا رشد کرده و مورد توجه بسیاری از افراد فعال در بازارهای مالی گوناگون قرار گرفته است.

روش‌های درآمدزایی از nft

مهم‌ترین نکته درباره nft این است که بتوان با استفاده از ساخت NFT، خرید و فروش (فیلیپ) یا دیگر فعالیت‌های آنلاین از آن کسب درآمد کرد. روش اصلی کسب درآمد از nft تولید و فروش آن در سایت‌های معتبری مثل opensea است. روش دیگر که بسیار پر درآمدتر است ترید nft است که درست مثل ترید انواع رمز ارز در بازارهای آنلاین است. روش آخر هم انجام بازی‌های متاورسی و بلاکچینی است. تمامی این موارد در آموزش NFTن نیموگری به شما یاد داده خواهد شد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده