نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

 ۳ برند مطرح دوربین مداربسته در ایران

«شرکت موج گستران رادیس» در این مقاله، سه برند مطرح دوربین مدار بسته در ایران را معرفی کرده است.

در دنیای امروز افراد همواره به‌دنبال آن هستند تا در زندگی خود از سطح امنیت بالاتری برخوردار باشند، ازاین‌رو سیستم‌های حفاظتی و نظارتی روزبه‌روز پیشرفت کرده و در حال توسعه هستند.

به‌عنوان یکی از دسته‌بندی های مهم محصولات امنیتی باید به دوربین‌های مداربسته اشاره کرد، ابزاری که این روزها از آن در اماکن مختلف استفاده می‌شود تا به بهبود سطح امنیت کمک کند.

در ایران برندهای متنوعی داخلی و خارجی زیادی در حال فعالیت هستند اما در اینجا به معرفی 3 برند مطرح این حوزه اشاره شده است.

مسلما اطلاع از پرفروش‌ترین برند های دوربین مداربسته یک اولویت برای انتخاب و خرید این محصول است و کمک موثری به خریداران و عرضه کنندگان آن خواهد کرد.

برای معرفی این 3 برند، نکاتی مختلفی مانند کیفیت محصولات، قیمت، نوع گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

دوربین‌های مداربسته هایک ویژن، داهوا و تیاندی از پرفروش‌ترین و بهترین محصولات موجود در بازار ایران هستند که در ادامه به معرفی آن‌ها می پردازیم.

شرکت موج گستران رادیس نماینده فروش ۳ برند مطرح ( هایک ویژن، داهوا و تیاندی ) در ایران است.

برای اطلاع از قیمت و محصولات هر یک از این برند ها کافی است تا نام موج گستران رادیس را در گوگل جست‌وجو کنید.

· دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن یکی از پرفروش‌ترین برند های دوربین مداربسته و جزو ۳ برند مطرح دوربین مداربسته است.

این برند به خاطر قابلیت های ویژه‌ای که دارد، در بازار ایران نیز بسیار پرطرفدار و محبوب است.

برند هایک ویژن، یکی از پیشرو های صنعت تجهیزات نظارت تصویری است.

این شرکت چینی به تولید دوربین‌های با کیفیت بالا، سیستم‌های پایدار و قابلیتهای پیشرفته مشهور است.

امروزه، هایک ویژن به سبب پیشرفت چشمگیری که در صنعت تجهیزات امنیتی داشته، مورد استفاده بسیاری از سازمان های دولتی و تجاری در ایران و جهان قرار گرفته است.

طبق آمار های موجود و به گزارش مجله ASMAG، هایک ویژن در سال 2018 رتبه اول را در فروش دوربین مداربسته کسب کرده است.

شرکت hikvision در سراسر دنیا نمایندگی و شعب متعددی دارد.

سالانه 7% از سود سالیانه این شرکت به بخش تحقیق و توسعه اختصاص می یابد.

موج گستران رادیس به‌عنوان نماینده این برند در ایران فعالیت می‌کند، برای بازدید از فهرست قیمت رقابتی روی عنوان زیر کلیک کنید.

«««««««« نماینده هایک ویژن »»»»»»»»

عوامل محبوبیت برند هایک ویژن

نصب آسان و دوام بالای دوربین‌های مداربسته و قیمت مقرون‌به‌صرفه از عوامل محبوبیت این برند است، همچنین این برند دارای انواع مختلفی از نرم‌افزار‌های مدیریت و انتقال تصویر است.

با پیشرفت تکنولوژی این برند توانست رزولوشن و کیفیت محصولات خود را بالا ببرد.

در سال‌های اخیر ویژگی‌های هوش مصنوعی به قابلیت های هایک ویژن افزوده شده است.

دوربین مداربسته داهوا

یکی دیگر از شرکت‌های مطرح در زمینه تولید دوربین مداربسته در جهان داهوا است.

داهوا یکی از رقبای چینی هایک ویژن در بازار تجهیزات نظارت تصویری جهان است، محصولات دوربین مداربسته داهوا نیز همانند هایک ویژن جزو محصولات با کیفیت و پرفروش در ایران است و این برند جزو یکی از برترین های این صنعت در کشور است.

شرکت داهوا نیز مانند شرکت هایک ویژن، توانسته با اختصاص بودجه مناسب به بخش تحقیق و توسعه محصولات متنوعی را به بازار عرضه کند.

شرکت داهوا از سال 2014 تاکنون همواره جزو برندهای مطرح دوربین مداربسته در دنیا بوده است. به نقل از مجله بین‌المللی A&S، در سال ۲۰۱۶ این برند در میان ۵۰ برند مطرح دوربین مداربسته، در رتبه چهارم قرار گرفت.

برند داهوا در زمینه تکنولوژی تشخیص چهره و تشخیص تردد و ورودی/خروجی نیز توانمندی‌ های زیادی دارد.

باتوجه‌به اینکه محصولات داهوا دارای تنوع بسیار بالایی هستند، مشتریان می‌توانند به‌راحتی و متناسب با نیاز خود انتخاب مناسبی داشته باشند.

عوامل محبوبیت برند داهوا

دلایل مختلفی مانند کیفیت بالا در دوربین‌های مداربسته، خدمات رسانی مناسب توسط نمایندگی های معتبر، متنوع بودن محصولات، قیمت به صرفه و …. باعث محبوبیت این برند در بین خریداران شده است.

دوربین مداربسته تیاندی

دوربین مداربسته تیاندی جزء یکی دیگر از ۳ برند مطرح دوربین مداربسته در ایران است.

تیاندی جزو معدود برند هایی است که هم در پروژه های بزرگ ( پالایشگاه ها، کارخانه های بزرگ و … ) و هم در پروژه های متوسط ( خانه های ویلایی، واحد های اداری و تجاری کوچک و … ) مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طوری که کاربران از نحوه عملکرد و قیمت دوربین تی اند دی راضی هستند.

پس از گذشت 27 سال از شروع کار نمایندگی، دوربین مداربسته تیاندی توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات حفاظتی دنیا را به خود اختصاص بدهد.

باتوجه‌به نحوه عملکرد این برند، تحلیلگران بازار فروش سیستم مداربسته معتقد هستند که در سال‌های اخیر شرکت تیاندی پیشرفت چشم گیری خواهد داشت.

عوامل محبوبیت برند تیاندی

تیاندی به کمک الگوریتم های نرم‌افزاری بسیار هوشمند، توانسته تصاویر افراد براساس شکل ظاهری افراد شناسایی و ذخیره کند.

دید در شب رنگی یکی دیگر از دلایل محبوبیت این برند در جهان است. با استفاده از این قابلیت می‌توان جزئیات تصاویر را در شب مشاهده کرد.

قابلیت آلارم دوربین مداربسته تیاندی، که دستگاه ضبط مرکزی (NVR) در زمان های خاصی که توسط خودتان تعیین شده است برای شما ایمیل های هشدار ارسال می‌کند.

راهنمای خرید دوربین مداربسته

همان‌طور که گفته شد، برند های معرفی شده بعد از بررسی فاکتورهای مهم خرید انتخاب و معرفی می‌شوند.

قیمت، کیفیت، گارانتی و خدمات پس از فروش از جمله نکاتی هستند که در انتخاب این ۳ برند مطرح دوربین مداربسته در ایران نقش دارند.

نا گفته نماند که حجم فروش محصولات این شرکت‌ها نیز، می‌تواند نشان‌دهنده میزان رضایت مصرف‌کنندگان باشد.

متاسفانه برند های متفرقه زیادی در صنعت دوربین مداربسته در داخل ایران فعال هستند و سوء استفاده هایی از نام شرکت‌های معتبر می‌شود.

در زمان خرید صرفا به مسئله قیمت توجه نکنید چرا که نکات زیادی وجود دارد که در قیمت محصول تأثیرگذار هستند، قابلیت های دوربین، کیفیت تصویر، کیفیت کلی محصول، برند تولید کننده و خدمات پس از فروش از نکات قابل‌توجه هستند.

به هیچ عنوان خرید محصولات متفرقه پیشنهاد نمی‌شود، شاید در زمان خرید قیمت آن‌ها کمتر به نظر بیاید اما هزینه ای که بابت نگه‌داری آن‌ها پرداخت می‌کنید بیشتر خواهد بود.

حتما هنگام خرید دقت کنید از فروشگاه‌های معتبر و نماینده های فروش خرید کنید، مسلماً علاوه‌بر انتخاب برند مناسب، انتخاب فروشنده نیز نکته حائز اهمیتی است.

قطعا دریافت پشتیبانی از نمایندگی که دوربین را از آن خریداری کرده اید، اهمیت دارد.

در فضای آنلاین، سایت‌های دیجی کالا، موج گستران رادیس و چند سایت معتبر دیگر در حال فروش محصولات این ۳ برند مطرح دوربین مداربسته در ایران هستند.

راهنمای خرید دوربین مداربسته کمک می‌کند تا با نمایندگانی که دارای پشتیبانی هستند نیز آشنا شوید. موج گستران رادیس به‌عنوان نماینده هایک ویژن، داهوا و تیاندی این دو نیاز شما را به خوبی پاسخ می‌دهد.

نصب دوربین مداربسته

موج گستران رادیس علاوه‌بر فروش به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات نصب دوربین مداربسته در پروژه های بزرگ و کوچک نیز معرفی می‌شود.

این شرکت با سابقه بالایی که در زمینه فروش دوربین مداربسته، ارائه خدمات پس از فروش، نصب و ... دارد، توانسته جزو نمایندگان فعال این ۳ برند برتر باشد.

اگر شما هم به فکر نصب دوربین مداربسته هستید پیشنهاد می‌شود تا از وب سایت این شرکت بازدید کنید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و در صورت نیاز از خدمات نصب این شرکت استفاده کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده