نویسنده: بخش تبلیغات
// جمعه, ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

هر آنچه باید در مورد روش های مهاجرت کاری به کانادا بدانید

موسسه حقوقی اصطهباناتی در این مطلب روش‌های مهم برای دریافت ویزای کاری در کانادا را معرفی کرده است.

متقاضیان مهاجرت به کانادا توجه کنید، اگر می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به روشی مطمئن به این کشور مهاجرت کنید باید اقدامات لازم برای دریافت ویزای کاری در کانادا را انجام دهید. از آنجایی که کشورهای مختلف به‌دنبال جذب افراد متخصص و کارآمد هستند، مهاجرت کاری به سایر کشورها یکی از مطمئن‌ترین و راحت‌ترین روش‌های اخذ اقامت در آن‌ها است. پس اگر شما هم مهارت خاصی دارید، می‌توانید برای مهاجرت کاری به کانادا اقدام کنید. در این مطلب شما را با جزئیات بیشتری در این‌باره آشنا خواهیم کرد.

چرا کانادا را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟

حتماً می‌دانید که کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورها در سطح دنیا است. این کشور در برنامه جدید خود اعلام کرده است که در فاصله بین سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵ بیشتر از یک میلیون و پانصد هزار مهاجر را پذیرش خواهد کرد. پس اگر می‌خواهید به‌صورت کاری به کانادا مهاجرت کنید، این فرصت ویژه را از دست ندهید!

کسانی که با دریافت ویزای کاری به این کشور سفر می‌کنند پس از چند سال می‌توانند اقامت کانادا و در نتیجه تابعیت آن را به‌دست آورند. این کشور برای توسعه علمی و اقتصادی به نیروی کار متخصص و ماهر نیاز دارد. زمانی‌که بتوانید تابعیت کشور کانادا را به‌دست آورید، از تمام مزایای شهروندی این کشور بهره‌مند خواهید شد.

از آن پس دیگر یک کانادایی به حساب آمده و می‌توانید به کشورهای مختلفی سفر کنید. کسانی که برای کار به کانادا مهاجرت می‌کنند می‌توانند خانواده خود را نیز همراه خود به این کشور ببرند. پس با تصمیم‌گیری درست و اخذ ویزای کاری در این کشور می‌توانید آینده خود و فرزندانتان را تضمین کنید.

معرفی روش‌های مهم برای دریافت ویزای کاری در کانادا

کانادا به‌عنوان یکی از کشورهای مهاجرپذیر، برنامه‌های مختلفی را برای جذب نیروی ماهر و متخصص در نظر گرفته است. این را می‌توان از انواع ویزاهای کاری که توسط سفارت این کشور صادر می‌شود، متوجه شد. با وجود اینکه روش‌های مختلفی برای مهاجرت کاری به این کشور وجود دارد اما در ادامه به معرفی مهم‌ترین و مؤثرترین روش‌ها برای اشتغال در کانادا می‌پردازیم:

مهاجرت ازطریق برنامه فدرال

بسیاری از متقاضیان کار در کانادا از برنامه فدرال برای اخذ ویزای کاری استفاده می‌کنند. در این روش متقاضی باید به‌عنوان یک کارگر ماهر (Skilled Worker) یا متخصص ماهر (Skilled Trade) شناخته شود و سپس ویزای کاری کانادا را دریافت کند. هر یک از این افراد در شرایط زیر را داشته باشند:

  • Skilled Worker: کسانی که می‌خواهند به‌عنوان نیروی کار آموزش‌دیده در این کشور فعالیت کنند، باید ازطریق سیستم مخصوص امتیازدهی در کانادا یا همان PR، امتیاز موردنیاز را به‌دست آورند. شغلی که در آن مهارت دارید باید در فهرست ناک کانادا قرار داشته باشد. همچنین در این زمینه یک سال سابقه کار مرتبط داشته باشید. کسانی که می‌خواهند به‌عنوان اسکیل ورکر در کانادا پذیرفته شوند باید مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی با نمره بالاتر از ۷ را داشته باشند.
  • Skilled Trade: اگر در زمینه خاصی تخصص دارید می‌توانید از این طریق در کشور کانادا اقامت کنید. برای این کار نیز باید در سیستم امتیازدهی کانادا شرکت کرده و حدنصاب آن را به‌دست آورید. سابقه کاری مرتبط و نمره زبان فرانسوی یا انگلیسی ۴ یا ۵ برای جذب این افراد کفایت می‌کند.

دریافت ویزای کاری از استان‌ (PNP)

کشور کانادا به کارفرمایان خود این اجازه را داده است تا براساس نیاز خود از میان متقاضیان بین‌المللی واجد شرایط، نیروی خود را جذب کنند. برای این کار کافی شما در سیستم امتیازدهی کانادا شرکت کرده و نمره قبولی را کسب کنید. پس از آن ویزای کاری شما توسط استان‌ها صادر خواهد شد. بسیاری از ایرانیان توانسته‌اند از این طریق در استان‌های ساسکاچوان، بریتیش کلمبیا و نیوبرانزویک مشغول به کار شوند. زیرا بازار کار برای مهاجران بین‌المللی در این استان‌ها پررونق‌تر است.

اکثر کسانی که با مهاجرت تحصیلی به کانادا رفته‌اند نیز پس از فارغ‌التحصیلی می‌توانند پیشنهاد شغلی مناسب را دریافت کرده و ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند. پس اگر در شرایطی هستید که می‌توانید تحصیلات آکادمیک خود را در کشور کانادا بگذرانید به شما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا در دانشگاه‌های این کشور مهارت موردنظر را فراگرفته و سپس برای دریافت عناوین شغلی اقدامات لازم را انجام دهید.

دریافت پیشنهاد‌ها شغلی مناسب در کانادا

اگر یک پیشنهاد شغلی در کانادا دریافت کنید، مهاجرت کاری شما به کشور کانادا با سرعت بیشتری انجام می‌شود. برای این کار کافی است با کاریابی‌های ایرانی-کانادایی در تماس باشید یا فرایند مهاجرت خود به کانادا را به یکی از مؤسسات حقوقی معتبر مانند مؤسسه مهاجرتی اصطهباناتی بسپارید. از آنجایی که کلاهبرداران بسیار زیادی اقدام به دریافت وجوه مختلف می‌کنند بهتر است کارها را از مرجع قانونی و زیر نظر کاریابی‌های مجاز انجام دهید.

خوداشتغالی در کانادا

اگر شما هم یکی از افراد کارآفرین در حوزه‌های مختلف هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم از این روش برای مهاجرت به کشور کانادا استفاده کنید. برای این کار حداقل باید نمره ۳۵ را از ۱۰۰ به‌دست آورید. همچنین دو سال سابقه کاری مرتبط در این زمینه داشته باشید. کسانی که می‌خواهند در کانادا به‌صورت خوداشتغالی فعالیت کنند باید تمکن مالی خود را به دولت این کشور اثبات کنند. صدور این ویزا به‌سادگی انجام نمی‌شود و کانادا آن را تنها به کسانی که مهارت و انگیزه لازم را دارند اعطا خواهد کرد.

ویزای کاری بعد از اتمام تحصیلات (PGWP)

اگر به‌صورت آکادمیک در کانادا تحصیل کرده باشید می‌توانید ویزای تحصیلی کانادا را به ویزای کاری بعد از اتمام تحصیلات تبدیل کنید. به‌طور کلی این کشور به فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کانادا ۶ ماه فرصت می‌دهد تا فرصت شغلی ایده‌آل خود را پیدا کنند. پس از آن نیز به آن‌ها اقامتی کوتاه‌مدت و سه‌ساله اعطا می‌کند. در طول این سه سال باید رزومه خود را بسیار پربار کرده و به این کشور ثابت کنید که می‌توانید از مهارت خود برای پیشرفت اقتصاد کانادا استفاده کنید.

انتقال کسب‌وکار (ICT)

اگر شما هم در ایران شغلی پررونق داشته باشید می‌توانید آن را به کشور کانادا منتقل کنید. تمام قوانین مربوط‌به این انتقال در برنامه ICT آورده شده است. در ابتدا تنها اقامتی کوتاه‌مدت به شما اعطا می‌شود اما پس از آن می‌توان این اقامت را به اقامت دائم و حتی تابعیت کشور کانادا تبدیل کرد. یکی از مزایای انتقال شرکت به کشور کانادا این است که شما می‌توانید خانواده را نیز همراه خود ببرید.

با مؤسسه مهاجرتی اصطهباناتی به کانادا مهاجرت کنید

مؤسسه حقوقی اصطهباناتی آماده است تا انواع خدمات مختلف را برای دریافت ویزای کاری در کشور کانادا به شما ارائه دهد. در این مجموعه از وکلای باتجربه که با قوانین کشور کانادا آشنایی دارند، استفاده می‌شود. در صورتی که تمایل داشته باشید این وکلا می‌توانند پیشنهادهای کاری مناسبی در خاک این کشور را برای شما پیدا کنند. این روش کاملاً قانونی بوده و در صورتی که شرایط موردنیاز را داشته باشید، شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اقامت در کشور کانادا می‌رساند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده