نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

خرید اسپایدرمن ۲ برای PS5 از نخل مارکت

«نخل مارکت» در این مطلب از تفاوت‌های بازی اسپایدرمن 2 با قسمت‌های قبلی این سری بازی می‌گوید.

بازی اسپایدرمن 2 برای PS5 را می‌توان بدون شک بهترین اقتباس و داستان پردازی از کمیک‌های مردعنکبوتی در جهان گیم دانست. ممکن است تصور کنید که به علت گرافیک و جزئیات محیط ما چنین جایگاهی را برازنده اسپایدرمن 2 می‌دانیم؛ اما باید گفت که اشتباه می‌کنید! به نظر می‌رسد که بازی Spider-Man 2 علاوه‌بر گرافیک خیره کننده، حرف‌های زیادی در زمینه‌های دیگری همچون روایت داستان، شخصیت پردازی و... دارد.

اما حال شاید سوالاتی از این دست برایتان ایجاد شود که این نسخه با نسخه‌های قبلی چه تفاوت‌هایی دارد؟ داستان چه تغییراتی کرده است؟ تقابل ونوم و دو اسپایدرمن چگونه پیش می‌رود؟ برای اینکه پاسخ این سوالات را بدانید در ادامه همراه ما باشید.

معرفی اولیه بازی Spider man 2 برای PS5

هنگامی‌ که بازی Spider man 2 برای PS5 برای اولین‌بار معرفی و تریلری از آن عرضه شد، جنجال و سروصدای زیادی پیرامون انتشار نسخه دوم از این بازی ایجاد شد. علت این سروصداها از جهت اشتراکات مشاهده شده میان این نسخه و نسخه گذشته بود. طرفداران به مولفه‌ها و مواردی در دل تریلر اشاره می‌کردند که نشان از کپی‌پیستی کامل از المان‌های موجود در نسخه اول بازی بود.

درواقع سازندگان ادعا داشتند که این نسخه دنباله‌ای بر قسمت اول خواهد بود؛ اما هنگامی‌که دقیق‌تر به عکس‌ها و تریلر اولیه منتشر شده، دقت می‌کردیم چیزی جز المان‌های کپی شده از جزئیات نسخه اول پیدا نمی‌کردیم! این تریلر عرضه شده باعث شد تا هواداران و گیمرها اندکی ناامید و نسبت به این بازی دلسرد شوند. اما اخیرا سازندگان با عرضه تریلرهای جدید از گیم‌پلی و داستان بازی بار دیگر توانسته‌اند نظر گیمرها را به خود جلب کنند. تصور می‌کنیم که این اثر به یکی از بهترین اقتباس‌ها نه در دنیای اسپایدرمن بلکه در دنیای کامیک‌ بوک تبدیل خواهد شد!

تاریخ انتشار بازی اسپایدرمن 2 برای PS5

به‌طور رسمی، سونی در نظر دارد یک پنجره انتشار در پاییز 2023 برای بازی اسپایدرمن 2 برای PS5 ایجاد کند. در دسامبر 2022 توسط یک پست وبلاگی از پلی استیشن پیگیری شد که تأیید می‌کرد بازی Spider man 2 برای PS5 برای پاییز 2023 در نظر گرفته شده است. در اوایل سال 2023 یوری لونتال، اعلام کرد که انتظار دارد تاریخ انتشار تغییر نکند و این موضوع در نمایشگاه پلی استیشن سونی در ماه می 2023 تکرار شد. درواقع، صداپیشگان منبع بزرگی برای این بازی هستند، در مارس 2023 تونی تاد، بازیگر Venom، در یک توییت که اکنون حذف شده است، ادعا کرد که بازی در سپتامبر 2023 منتشر خواهد شد.

داستان بازی اسپایدرمن برای PS5

یوری لونثال در نقش اسپایدرمن و براین اینتهار به‌عنوان کارگردان این بازی فعالیت می‌کنند. داستان بازی اسپایدرمن 2 برای PS5، تقریبا 10 ماه تا یکسال پس از اتفاقات بازی مایلز مورالز روایت می‌شود. با گذشت زمان، مایلز حالا اطلاعات بیشتری درمورد قدرتش و چگونگی استفاده از آن‌ها کسب کرده است؛ اما همچنان چیزهای زیادی وجود دارند تا او از استاد خودش یعنی پیتر پارکر آموزش ببیند.

در آن سمت داستان پیتر پارکر را داریم که روزبه‌روز پخته‌تر و بزرگتر می‌شود. او اکنون توانسته تا مقداری بین بخش‌های مختلف زندگی‌اش تعادلی ایجاد کند و به آن‌ها سر و سامان دهد. البته که اگر کامیک بوک‌های مردعنکبوتی را مطالعه کرده باشید، می‌دانید که وجود ثبات و آرامش در زندگی اسپایدرمن بیشتر شبیه وهم و رویا است! به رودی سر و کله دشمنان مخوف پیدا خواهد شد و دوباره مایلز و پارکر، فرسنگ‌ها از آرامش فاصله می‌گیرند.

بازی اسپایدرمن 2 برای چه پلتفرم‌هایی قابل تجربه است؟

همان‌طور که ذکر گردید؛ بازی Marvel's Spider-Man ابتدا روی PS4 و بعداً در PS5 در نسخه ارتقا یافته منتشر شد. مایلز مورالس همزمان روی PS5 و PS4 قرار گرفت. به‌طور انحصاری بازی Spider man 2 برای PS5 خواهد بود و هنوز خبری در مورد پورت رایانه شخصی برای این بازی وجود ندارد.

گیم‌ پلی در بازی Spider man 2 برای PS5 چه تغییری کرده است؟

از نظر گیم‌پلی بازی Spider man 2 برای PS5 و گرافیک محیط، شاهد تغییرات زیادی در بازی هستیم. نبردها با دشمنان و سیستم تار افکنی تا حد زیادی به مانند نسخه‌های گذشته پیگیری می‌شود. چنین چیزی ممکن است اندکی برای طرفداران دل سرد کننده باشد. سازندگان که در نسخه مایلز مورالز انیمیشن‌ها و قابلیت‌های جدیدی را به بازی اضافه کرده‌ بودند، حالا به نظر می‌رسد که ایده‌های آن‌ها برای تار افکنی و سیستم مبارزه در این بازی ته کشیده است!

در بازی صحبت از سه درخت مهارت می‌شود. درواقع سازندگان سه مدل توسعه مهارت را در این بازی درنظر گرفته‌اند. یکی از درخت‌ها مخصوص مهارت‌های پارکر، دیگری مخصوص مورالز و یک درخت به شکل مشترک برای مهارت‌های هر دو به کار گرفته می‌شود. نکته‌ای که باعث تغییرات چشمگیری در گیم‌پلی بازی می‌شود، نسخه سیمبیوتی پارکر است.

این نسخه از اسپایدرمن بسیار قوی است و به نظر می‌رسد که در طول بازی با فشردن دکمه L1 فعال می‌شود. همچنین سازندگان به وجود گجت‌های تازه و فوق پیشرفته‌ای همچون نبرد در تاریکی، مخفی کاری و قابلیت وب وینگ برای پرواز در آسمان شهر اشاره می‌کنند. از طرف دیگر در این قسمت همانند نسخه گذشته یکسری از مأموریت‌ها برای اسپایدرمن تعیین شده است و در یکسری دیگر از مأموریت‌ها مورالز به نبرد دشمنان خواهد رفت. بنابراین می‌توان گفت که شاید همه چیز درباره اسپایدرمن 2 به خوبی و با کیفیت بسیار عالی پیش برود.

در بازی اسپایدرمن 2 برای PS5 پیتر پارکر و مایلز مورالس ممکن است سرعت، قدرت و چابکی متناسب یک عنکبوت را به اشتراک بگذارند؛ اما قدرت‌های مربوط‌به آن‌ها به‌شدت متفاوت است. بازی Spider man 2 برای PS5 پایه و اساس مبارزات آکروباتیک و شلیک‌های وب را پایه‌گذاری کرد؛ اما درحالی‌که پارکر زرادخانه‌ای از ابزارها برای استفاده دارد، مورالس خود را با قدرت‌های بیوالکتریک متمایز کرده است. این توانایی‌های اصلی برای هر دو مرد عنکبوتی احتمالاً حفظ شده‌اند و مورالس هنوز مشت‌های برق‌آمیز را به نمایش می‌گذارد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده