نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰

مزایای تلفن ابری آس تل برای شرکت های مشاوره ای

«آس تل» در این مطلب خدمات «تماس ابری» و سیستم مرکز مشاوره آس‌ تل را معرفی کرده است.

تلفن ابری یا تلفن اینترنتی یک روش مدرن برای مدیریت ارتباطات تجاری است که از بستر اینترنت برای برقراری تماس ها استفاده می‌کند. سیستم‌های تلفنی اینترنتی ویپ به کسب و کارها اجازه می‌دهد تماس ها، پیامک ها و پیام های صوتی شان را ازطریق سیستم مبتنی بر اینترنت (cloud) برقرار و دریافت کنند. ارتباطات تلفنی لازمه ی رشد و پیشرفت هر بیزینسی است. به‌عنوان مثال مدیریت تماس ها، ارزیابی عملکرد اپراتور ها، نظر سنجی پایان مکالمه و بسیاری از موارد دیگر اهمیت ویژه‌ای دارند. در چنین حالتی تلفن voip ابری به کمک سازمان ها می‌آید. این تلفن ها با مزایای کاربردی که دارند، رشد مقرون‌به‌صرفه ای را برای شرکت‌های مختلف رقم می زنند. در ادامه مزایای سیستم تلفن اینترنتی برای خدمات شرکت‌های مشاوره ای را بررسی ‌می‌کنیم.

آشنایی با سرویس تلفن ابری voip

در گذشته ی نه چندان دور، سیستم‌های تلفن سازمان های مختلف به‌صورت pbx در محل نصب و نگه‌داری می‌شد. امروزه به کمک فناوری ویپ، سیستم‌های تلفن اینترنتی زیر ساخت اولیه را به فضای ابری و بستر اینترنت منتقل کرده‌اند. به همین دلیل به موقعیت جغرافیایی خاصی وابسته نیستند. این امر باعث شده تا محبوبیت خطوط ویپ برای دورکاری افزایش یابد. البته عدم وابسته بودن به مکان ثابت مزایای زیادی دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که تماس های شما از دست نمی روند و امکان دایورت روی خط تلفن همراه شما وجود خواهد داشت.

با راه اندازی خط تلفن ابری و کال سنتر تحت وب می‌توانید تمام امکانات یک سیستم تلفن فیزیکی را با اتصال به اینترنت داشته باشید. از جمله امکانات می‌توان به صندوق پستی، منشی گویا، صف تماس، هولد و انتقال تماس، ضبط مکالمات، دایورت خط، برگزاری کنفرانس صوتی و تصویری و گزارش گیری پیشرفته اشاره کرد.

مزایای سیستم تلفن اینترنتی ویپ برای شرکت‌های مشاوره ای

به‌طور کلی سیستم تلفن تحت وب به دو صورت پیاده‌سازی می‌شود و دلیل این موضوع این مورد است که برخی از شرکت‌های مشاوره دهنده امکان خرید و نگه‌داری تجهیزات در محل مشخصی را ندارد و نیاز به استفاده از سرویس مرکز تلفن ابری دارند و برخی از شرکت‌ها نیاز به نصب و راه اندازی در محل و روی سرورهای مستقر در محل خود را دارند ازاین‌رو این دوحالت پیشنهاد می‌شود.

۱- خرید تجهیزات فیزیکی و راه اندازی مرکز تلفن در محل که شامل هزینه سخت‌افزار و لایسنس کال سنتر است.

۲- خرید پلن مورد نیاز از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ویپ و نصب نرم‌افزار روی تلفن همراه و خرید تلفن های تحت شبکه در صورت نیاز.

در هر دو حالت شما می‌توانید از مزایای مرکز تماس ابری برای کسب‌و‌کار خود بهره‌مند شوید. در ادامه به بررسی مزایای مهم و کاربردی تلفن های مبتنی بر ابر می پردازیم.

مقیاس پذیری

از آنجایی که فضای اینترنت به‌راحتی قابل دسترس است، تنظیمات سیستم به‌راحتی اعمال می‌شود. به‌عنوان مثال اگر بخواهید کاربر جدیدی را به کال سنتر خود اضافه کنید، به‌راحتی می‌توانید تنها با چند کلیک این کار را انجام دهید. یا اگر قصد داشته باشید سناریوی تماس ورودی مجموعه را تغییر دهید در کوتاهترین زمان و به آسانی قابل انجام است.

محیط ابر و اینترنت به رشد شرکت شما کمک می‌کند. به‌خصوص برای استارتاپ های نوپا و شرکت‌های مشاوره ای که می‌خواهند به‌صورت لحظه ای تغییراتی در سیستم شان اعمال کنند بسیار کاربردی است.

تعامل بهتر با مشتری

سیستم تلفن پل ارتباطی بین شرکت شما با مشتریان است که بسیار حائز اهمیت است. تلفن ابری می‌تواند تجربه مشتریان را بهبود ببخشد و باعث افزایش رضایتمندی آن‌ها شود. به‌عنوان مثال کال سنتر می‌تواند با crm یکپارچه شود. اتصال crm به کارمندان کمک می‌کند تا هنگام مکالمه با مشتریان اطلاعات قبلی آن‌ها را مطالعه کنند و باتوجه‌به سابقه ی آن مشتری به‌صورت شخصی تر پاسخ سوالات او را بدهند.

قابل حمل و عدم وابستگی به مکان ثابت

کاربران می‌توانند در هر جای ایران با اتصال به اینترنت از سیستم تلفن ابری استفاده کنند. عدم وابستگی به مکان خاص تضمین می‌کند که هرگز تماسی از دست نخواهد رفت و همه کاربران می‌توانند پاسخگوی تماس ها باشند. سیستم تلفن ابری بدون سیم کشی درست مانند یک سیستم تلفن سنتی است و تمامی امکانات را ارائه می‌دهد. حتی شامل برخی امکانات پیشرفته تر هم است.

قابل حمل بود این تلفن ها باعث شده تا برای مدیرانی که نیرو دورکار دارند مورد استقبال قرار گیرد؛ چرا که آن‌ها می‌توانند با اتصال به اینترنت پایدار از تمامی ویژگی‌های ویپ از جمله برگزاری کنفرانس های ویدیویی، انتقال تماس، ضبط مکالمه و … بهره‌مند شوند.

مانیتورینگ آنلاین

مدیران با استفاده از سیستم تلفن ابری به‌راحتی می‌توانند وضعیت تمامی داخلی های خود را در لحظه ببینند ، به‌عنوان مثال شما 15 نفر کارشناس مشاوره دارید می‌خواهید در لحظه بررسی کنید چند نفر هم‌اکنون آنلاین و آماده پاسخگویی هستند در قسمت مانیتورینگ مرکز تماس ویپ به‌راحتی می‌توانید این مورد را مشاهده کنید.

همچنین گزارش گیری از سوابق تماس کاربران و مشتریان براساس پارامترهای مختلف به‌صورت اکسل و نمودار قابل انجام است این مورد باعث مدیریت بهتر عملکرد کارکنان و مجموعه خواهد شد.

امکان دورکاری برای کارمندان و کارشناسان

در بسیاری از مراکز مشاوره ای ، درواقع کارشناس جزوی از مجموعه نیست و به‌عنوان یک همکار با مجموعه مشاوره دهنده همکاری می‌کنند بهمین خاطر مجموعه با تعداد کارشناس های بسیاری به‌صورت دورکاری همکاری می‌کنند به‌عنوان مثال یک مجموعه مشاوره وکالت بیش از چند صد وکیل جهت انجام امور مشاوره ای در اختیار دارد و این کارشناسان به کمک تلفن ابری از خدمات دورکاری استفاده می‌کنند و به‌راحتی می‌توانند روی موبایل خود تماس های مربوط‌به مشاوره ای را پاسخ دهند.

امکان دریافت هزینه در قبال مشاوره

یکی از نیاز های مهم شرکت‌های مشاوره دهنده چالش دریافت هزینه در قابل مشاوره انجام شده است که در گذشته از خطوط IN مخابرات برای دریافت هزینه به‌صورت خودکار استفاده می‌شد یعنی مجموعه یک خط هوشمند دریافت میکرد و با مخابرات قرارادی مبنی کسر هزینه مشخص بابت هر دقیقه از مشترک منعقد میکرد که در حال حاضر این خدمات توسط مخابرات ارائه نمی‌شود.

سیستم مرکز مشاوره امکان جدیدی برای شرکت‌ها است که این سیستم با مرکز تلفن ابری به‌راحتی کار می‌کند درواقع یک پنل و سایت اینترنتی برای شرکت راه اندازی خواهد شد و کارت شارژ و کیف پول برای مشتریان تعریف خواهد شد در این حالت مشترک ابتدا باید پنل کاربری خود را شارژ کرده و سپس کارشناس دلخواه را در ساعت مشخصی رزرو کند و در ساعت مشخص شده با مخاطب تماس گرفته می‌شود و هزینه مشاوره از اعتبار مجازی کاربر کسر و طبق تنظیمات مدیریت هزینه مشخصی برای مشاوره دهنده در نظر گرفته خواهد شد.

تمامی خدمات ارائه شده در فوق توسط مجموعه آس تل قابل ارائه خواهد بود در صورت نیاز به مشاوره یا دریافت راهنمایی می‌توانید ازطریق وبسابت به آدرس https://astel.ir یا شماره تماس 02191301390 با کارشناسان مجموعه آس تل در ارتباط باشید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده