نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰

دوبله شنیدنی گیم‌پلی بازی «مرد عنکبوتی» در فیلیمو

«فیلیمو» در این مطلب به‌معرفی فیلم دوبله شده «مرد عنکبوتی» می‌پردازد که درواقع، دوبله‌ای از گیم‌پلی بازی Marvel's Spider-Man Remastered به‌شمار می‌رود.

«مرد عنکبوتی مارول Marvel's Spider-Man Remastered » یک ویدیوگیم اکشن-ماجراجویی است که مرد عنکبوتی، ابرقهرمان آن است.

دوبله این گیم‌پلی هیجان‌انگیز که ادامه جریان دوبله گیم‌پلی‌ها آن هم در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود، با کیفیت بالا و با ترجمه اختصاصی در فیلیمو قابل مشاهده است. در ادامه می‌توانید تیزر این پروژه‌ی جذاب را تماشا کنید.

تماشا در آپارات

این اتفاق خلاقانه شامل قسمت‌های کات‌سین (صحنه‌های سینمایی کوتاه که در حین بازی پخش می‌شود و روند بازی را قطع می‌کند) است که از بازی جدا شده و با بهترین دوبله و صداگذاری در این پلتفرم قرار گرفته‌اند تا مخاطبان بازی‌های ویدیویی، تصاویری باکیفیت از بازی‌های دلخواه‌شان را با حرفه‌ای‌ترین دوبله و صداگذاری تماشا کنند.

به این‌ترتیب برای آسودگی مخاطب هنگام تماشا، دوبله گیم‌پلی مرد عنکبوتی به‌صورت سریالی و در ویدیوهای ۶۰ دقیقه‌ای در اختیار علاقه‌مندان به این صنعت قرار می‌گیرد. تماشای این گیم‌پلی به علاقه‌مندان کمک می‌کند تا در جریان کامل داستان بازی قرار بگیرند و جزییات آن را به زبان فارسی ببینند.

همچنین باتوجه‌به اینکه مهرماه امسال قسمت دوم این بازی توسط سونی برای پلتفرم پلی استیشن 5 منتشر می‌شود، هم‌اکنون دوبله کامل قسمت اول این بازی در اختیار مخاطبان قرار گرفته و به محض انتشار قسمت دوم، دوبله‌ این عنوان هم در فیلیمو منتشر می‌شود.

شروع این پروژه از حدود ۲ سال پیش با بازی«مافیا» کلید خورد و بعد از آن با دوبله گیم‌پلی« گاد آو وار ۴»، «لست آو آس»، «شبه سوشیما»، «مرد عنکبوتی مایلز مورالس»، «مورتال کامبت ۱۱» و آثار به‌نام دیگر این حوزه توسط آوای پرشیا دوبله و به‌صورت انحصاری از فیلیمو پخش شد.

اسپایدرمن 2018 هم آخرین اثر منتشر شده در بخش گیم‌پلی است که نسخه ریمستر آن به‌دلیل جلوه های جذاب بصری و صداگذاری ویژه‌اش برای دوستداران آن در طول یک ماه دوبله و نمایش داده شد.

در دوبله گیم‌پلی مرد عنکبوتی حضور چهره‌های آشنای گویندگی باعث شده تا این اثر با استقبال مخاطبنش روبه رو شود. در این اثر عرفان هنربخش در نقش مرد عنکبوتی، سحر چوبدار در نقش ام جی و محسن سرشار در نقش دشمن اسپایدرمن دکتر اکتاویوس صداپیشگی کرده‌اند.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده