نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

صفر تا ۱۰۰ پیدا کردن ایردراپ ارز دیجیتال و کسب درآمد دلاری با توکن باز

«توکن‌باز» در این مطلب، به‌ارائه ترفندهایی برای دریافت ایردراپ در بازار کریپتو می‌پردازد.

برای افرادی که به‌دنبال گرفتن ایردراپ یا ارز دیجیتال رایگان در بازار کریپتو هستند دو مشکل وجود دارد؛ اول اینکه پروژه‌هایی که می‌خواهند توکن یا ارز دیجیتال خود را به‌صورت رایگان در بازار توزیع کنند را چطور پیدا کنیم؟ مشکل دوم اینجا است که بعد از پیدا کردن پروژه‌ها، چه کارهایی باید انجام داد تا واجد شرایط دریافت ایردراپ این پروژه‌ها شویم؟

چگونه جدیدترین ایردراپ‌های ارز دیجیتال را پیدا کنیم؟

ایردراپ یا عرضه رایگان ارز دیجیتال توسط بسیاری از پروژه‌های کریپتویی انجام می‌شود. اما این ایردراپ به همه افراد تعلق نمی‌گیرد و فقط به کاربرانی که در ماه‌های آغاز به کار پروژه در آن تراکنش زده‌اند، توزیع می‌شود. پس قدم اول پیدا کردن پروژه‌هاست. این پیدا کردن پروژه کار سختی است، آن هم زمانی‌که پروژه هنوز در روزهای آغازین خودش بوده و در رسانه‌های ارز دیجیتال خبر زیادی از آن منتشر نمی‌شود. شاید به همین دلیل است که به افرادی که ایردراپ‌های ارز دیجیتال را دریافت می‌کنند، شکارچی گفته می‌شود.

احتمال کلاهبرداری در ایردراپ‌ها وجود دارد؟

این روزها اگر نگاهی به رسانه‌ها، کانال‌های تلگرامی، توییتر و کانال‌های یوتیوب مرتبط با ارز دیجیتال بیاندازید، با انبوهی از ایردراپ‌های ارز دیجیتال مواجه خواهید شد که برای شرکت در هر کدام از این ایردراپ‌ها زمان بسیار زیادی را باید صرف کنید. البته بسیاری از این ایردراپ‌ها، حتی در صورتی که ایردراپ به شما تعلق بگیرد، مبلغ ناچیزی را توزیع می‌کنند که ارزش وقت گذاشتن ندارد. تعداد قابل توجهی از این ایردراپ‌ها نیز جعلی بوده و ایردراپ یا ارز دیجیتال رایگان، بهانه‌ای برای کلاهبرداری از کاربران است.

سایت ایردراپ ارز دیجیتال

پس نکته اول پیدا کردن پروژه‌های معتبر در روزهای اول فعالیت پروژه است. گام بعدی انجام دادن تسک‌ها یا کارها و تراکنش‌هایی است که باید برای دریافت ایردراپ انجام داد. سرویس ایردراپ ارز دیجیتال توکن باز محلی است که به‌صورت رایگان ایردراپ‌های معتبر حوزه ارزهای دیجیتال را شناسایی کرده و این ایردراپ‌ها و نحوه دریافت آن را به‌صورت ویدیویی و گام به گام توضیح می‌دهد. به تصویر زیر توجه کنید:

جدیدترین ایردراپ‌های معرفی شده در توکن باز

تصویر بالا، نمایی از سرویس ایردراپ ارز دیجیتال توکن باز است. همان‌طور که در تصویر مشخص شده، در حال حاضر ۵ ایردراپ مهم بازار ارزهای دیجیتال معرفی شده است. ایردراپ اسکرول، ایردراپ آیگن لیر، ایردراپ شبکه ونوم، ایردراپ زی کی سینک و لیکویید سواپ نیز در این سرویس فهرست شده‌اند. علاوه‌بر این، اطلاعات بیشتری در مورد هر ایردراپ مثل، پاداش تخمینی ایردراپ، هزینه مورد نیاز برای شرکت در ایردراپ و فرصت باقی مانده تا دریافت هر ایردراپ در جدول بالا مشخص شده است. این جدول جدیدترین ایردراپ‌های ارز دیجیتال که در حال حاضر در حال اجرا هستند را نشان می‌دهد.

ایردراپ‌های قبلی که در این سرویس معرفی شده نیز در همان صفحه نشان داده شده است.در این بخش، ایردراپ‌های پایان یافته نشان داده می‌شود که قبلا توسط سرویس ایردراپ توکن باز معرفی شده است. در این جدول نیز زمان عرضه ایردراپ، هزینه شرکت در ایردراپ و پاداش نهایی واریز شده برای هر کاربر نیز نشان داده شده است. با این کار شما می‌توانید تاریخچه ایردراپ‌های قبلی را نیز مشاهده کنید.

چگونه ایردراپ بگیریم؟

در ابتدای مقاله دو مشکل را مطرح کردیم، مشکل اول اینکه چطور پروژه‌ها را پیدا کنیم؟ که در بالا نشان دادیم که این پروژه‌ها را از کجا باید پیدا کرد و مشکل دوم اینکه چطور واجد شرایط دریافت ارز دیجیتال رایگان یا همان ایردراپ شویم؟ مجددا به سرویس ایردراپ توکن باز مراجعه می‌کنیم. برای اطلاع از نحوه دریافت ایردراپ‌ها باید روی گزینه جزئیات بیشتر هر ایردراپ کلیک کنیم. برای مثال ایردراپ zkSync را ببینید:

اطلاعات کامل هر ایردراپ در صفحه اختصاصی ایردراپ

در تصویر بالا نحوه شرکت در ایردراپ زی کی سینک به‌صورت گام به گام آموزش داده شده است. همچنین در جدول سمت راست اطلاعات بسیار ارزشمندی در مورد این پروژه و ایردراپ این پروژه وجود دارد:

  1. تاریخ معرفی و شروع و پایان فرایند ایردراپ
  2. اطلاعاتی در مورد نماد پروژه، صفحه پروژه در سایت کوین مارکت کپ
  3. آدرس قرارداد هوشمند پروژه یا آدرس جستجوگر بلاکچین ارز دیجیتال
  4. اکوسیستم ارز دیجیتال و اینکه ایردراپ مربوط‌به کدام شبکه است
  5. آدرس سایت، توییتر، دیسکورد و تلگرام ارز دیجیتال
  6. هزینه شرکت در ایردراپ و پاداش تخمینی ایردراپ
  7. سرمایه گذار اصلی پروژه و میزان سرمایه‌گذاری انجام شده روی پروژه توسط شرکت‌های سرمایه‌گذاری

پس از اطلاع از نکات مهم هر ایردراپ، نحوه شرکت در ایردراپ و کارها یا تسک‌هایی که برای دریافت هر ایردراپ باید انجام داد، به‌صورت گام به گام آموزش داده شده است. مسئله اصلی برای شرکت در ایردراپ انجام تراکنش با آن پروژه است. تراکنش انتقال، سواپ یا تبدیل دو توکن به یکدیگر، ساخت NFT، خرید و فروش NFT، سپرده‌گذاری یا استیکینگ، دریافت وام از جمله مهم‌ترین تراکنش‌هایی که می‌توان با پروژه‌ها انجام داد.

مزایای استفاده از سرویس ایردراپ توکن باز

در این بخش مزایای استفاده از سرویس ایردراپ توکن باز را بازگو می‌کنیم:

  • اولین مزیت سرویس ایردراپ توکن باز، رایگان بودن آن است. شما برای مشاهده ایردراپ‌ها نیازی به پرداخت هزینه ندارید. درواقع شما به‌صورت رایگان، روش دریافت ارز دیجیتال رایگان را یاد می‌گیرید.
  • ما پیش از معرفی ایردراپ، اعتبار آن را بررسی می‌کنیم. هر روزه تعداد بسیار زیادی ایردراپ در بازار ارزهای دیجیتال معرفی می‌شود که در این سرویس گلچینی از ایردراپ‌ها انتخاب می‌شوند. معمولا در زمان انتخاب ایردراپ‌ها تیم پروژه و سرمایه‌گذاران پروژه نیز بررسی شده و اطلاعات آن برای هر ایردراپ نمایش داده می‌شود.
  • ایردراپ‌ها با ارزش دلاری بالا معرفی می‌شود. مزیت بعدی این سرویس، معرفی ایردراپ‌هایی است که ارزش دلاری آن‌ها بالا است. هر چند این ارزش به‌صورت تخمینی ارزیابی می‌شود و قطعی نیست، بااین‌حال با بررسی رقبا سعی می‌شود ایردراپ‌هایی که بالای ۵۰۰ دلار ارزش دارند معرفی شوند. البته ضمانتی برای این موضوع وجود ندارد و این صرفا تخمینی برای ارزش ایردراپ است.
  • در صورتی که در زمان انجام تراکنش‌ها یا تسک‌های ایردراپ مشکل و خطایی رخ داد، در بخش نظرات این مشکل توسط کاربران مطرح می‌شود و توسط سایر کاربران و تیم پشتیبانی توکن باز این مشکل رفع خواهد شد.

سخن آخر

ایردراپ یا دریافت ارز دیجیتال رایگان یکی از راه‌های نسبتا کم دردسر و سودآور در بازار ارزهای دیجیتال است. دو مشکل اساسی در زمان دریافت ایردراپ وجود دارد که مشکل اول پیدا کردن ایردراپ و مشکل بعدی، نحوه شرکت در ایردراپ است. سرویس ایردراپ ارز دیجیتال توکن باز محلی است که می‌توانید ایردراپ‌های معتبر ارز دیجیتال را پیدا کنید که روش دریافت هر ایردراپ به‌صورت گام به گام آموزش داده شده است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده