نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

از سایت accsell گیم پس اورجینال و قانونی بخرید!

فروشگاه «Accsell» در این مطلب به‌توضیح پیرامون مزایای خرید سرویس گیم‌پس، ویژگی‌های خرید از این فروشگاه و انواع اکانت‌های ظرفیتی پرداخته است.

گیم پس اورجینال و قانونی یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های بازی به شمار می‌رود. این سرویس بازی آنلاین و اینترنتی با روش‌های کاملا قانونی خریداری شده و مزایای قابل توجهی برای خریداران به همراه دارد. در صورتی که یک مرکز معتبر برای خرید این سرویس‌ها انتخاب کنید، بدون شک بهترین قابلیت ها را در این برنامه به‌دست می آورید. مجموعه اکسل یکی از فروشگاه‌های خرید و فروش اکانت گیم پس در کشور است که مشتریان بی شماری در سر تا سر ایران دارد.

مزایای خرید سرویس گیم پس

با خرید گیم پس از مزایای این سرویس بازی نیز بهره‌مند خواهید شد. این سرویس هم شامل نسخه های مربوط‌به پی سی و هم نسخه هایی برای استفاده در کنسول دارد. به همین خاطر قابلیت های بی شماری را برای کاربران به همراه می آورد. برخی از قابلیت ها و مزایای این سرویس که سبب برتری آن می‌شود به شرح زیر هستند:

  1. بهره مندی از قابلیت ایکس باکس لایو گلد که یکی از برترین سرویس های گیم پس به شمار می‌رود.
  2. بهره مندی از سرویس ایکس باکس گیم پس که بسیاری از نیازهای گیمرهای حرفه‌ای را برآورده می سازد.
  3. سرویس ایکس باکس گیم پس پی سی نیز در این برنامه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.
  4. سرویس های ea play نیز از مهم‌ترین ویژگی‌های این پلتفرم حرفه‌ای به شمار می‌روند.
  5. شما می‌توانید در این برنامه از قابلیت Play games from the Cloud نیز بهره‌مند شوید. این مزایای سبب شهرت هرچه بیشتر خرید سرویس گیم پس اورجینال شده است.

ویژگی‌های خرید گیم پس از اکسل

خرید گیم پس اورجینال و قانونی از accsell با ویژگی‌های به خصوصی همراه خواهد بود. خرید شما از این فروشگاه به‌صورت صد در صد قانونی انجام می‌گیرد. به همین خاطر با خرید از این مجموعه هیچ مشکلی برای اکانت خریداری شده به وجود نمی‌آید. برخی از پلتفرم‌های بازی و گیم به‌صورت غیر قانونی نسخه های برنامه گیم پس را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. به همین خاطر کاربران در حین استفاده از آن‌ها با مشکلات جدی روبه‌رو خواهند شد.

تنوع در میان سرویس های مربوط‌به گیم پس در اکسل یکی از ویژگی‌های مهم و کاربردی آن به شمار می‌رود. گیم پس اورجینال و قانونی در پلن های ماهانه، چند ماهه یا سالانه در این سایت ارائه می‌شود و به همین خاطر گیمرها به‌سادگی می‌توانند براساس بودجه خود هر یک از این پلن ها را انتخاب و خریداری کنند. با خرید از این مجموعه بیشترین قابلیت ها را از سرویس گیم پس خود به‌دست می آورید. هزینه های تعیین شده برای خرید هر یک از این سرویس‌ها براساس تعرفه های مشخص در سایت اصلی به‌علاوه کارمزدهای خرید اکانت محاسبه شده‌اند. کارمزدهای سایت اکسل نیز بسیار به صرفه هستند. به همین خاطر خرید گیم پس در هزینه های مشتریان صرفه‌جویی می‌کند.

خرید انواع ظرفیت های گیم پس در اکسل

شما می‌توانید خرید گیم پس اورجینال و قانونی از accsell با درنظرگرفتن ظرفیت های مختلف این برنامه در سایت اکسل انجام دهید. در این صورت بهترین قابلیت ها را در ساختار این برنامه به‌دست می آورید. شما می‌توانید هر یک از ظرفیت های این برنامه را براساس نیازهای خود انتخاب و خریداری کنید. در این زمینه باید به نحوه استفاده از سرویس دقت داشته باشید.

ظرفیت های سرویس گیم پس در دو بخش هوم و غیر هوم دسته‌بندی شده و هر یک از آن‌ها ویژگی‌ها و قابلیت های به خصوصی برای کاربران به ارمغان می آورند. برخی از این موارد را در زیر مشاهده می‌کنید:

  1. با خرید هر یک از ظرفیت های هوم و غیر هوم اکانت های گیم پس قابلیت اجرای بازی روی اکانت های شخصی خود را به‌دست می آورید. این دو ظرفیت در این ویژگی تفاوتی با هم ندارند.
  2. در ظرفیت هوم قابلیت اجرای آفلاین بازی‌ها وجود دارد که این قابلیت در رابطه با ظرفیت غیر هوم این پلتفرم صدق نمی‌کند. به همین خاطر در صورتی که به اجرای آنلاین بازی‌ها علاقه دارید باید به نوع پلتفرم گیم پس و ظرفیت آن دقت داشته باشید.
  3. در هر دو ظرفیت هوم و غیر هوم در این پلتفرم قابلیت اجرای آنلاین بازی‌ها وجود دارد و مشکلی در این زمینه برای کاربران به وجود نمی‌آید.
  4. شما در هر دو ظرفیت هوم و غیر هوم قادر به دسترسی به همه بخش‌های بازی‌ها خواهید بود و با محدودیتی در این زمینه روبه‌رو نمی شوید.

انواع پلن های گیم پس در اکسل

سرویس گیم پس اورجینال و قانونی با پلن های گوناگونی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید هر یک از این اشتراک ها را به‌سادگی خریداری کرده و در دسترس داشته باشید. انواع پلن های مربوط‌به گیم پس در اکسل به شرح زیر هستند:

پلن های 14 روزه گیم پس

خرید گیم پس 14 روزه شما را با قابلیت های این مجموعه بیشتر آشنا می‌کند. شما می‌توانید پس از خرید این پلن کوتاه مدت از پلن های بلند مدت برنامه استفاده کنید. در برخی موارد این پلن به‌صورت تریال برای کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد و مزایای بی شماری به همراه دارد.

پلن 1 ماهه گیم پس در اکسل

خرید گیم پس اورجینال و قانونی از accsell به‌صورت یک ماهه نیز میسر خواهد بود. این پلن های معتبر به‌صورت ظرفیت کامل در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. این اشتراک های 30 روزه در سرویس ایکس باکس یا دستگاه پی سی شما قابل اجرا بوده و بسیاری از بازی های این پلتفرم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

پلن سه‌ماهه گیم پس استاندارد

گیم پس اورجینال و قانونی دارای سرویس‌ها و پلن های متعددی است که هر یک با قیمت و تعرفه به خصوصی خریداری می‌شوند. پلن های استاندارد این پلتفرم از کم هزینه ترین مواردی است که در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. شما می‌توانید از این پلن ها به‌صورت سه‌ماهه استفاده کرده و به بسیاری از بازی های گیم پس دسترسی داشته باشید. این پلن نیز به‌صورت ظرفیت کامل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. شما می‌توانید نسخه های التیمیت 3 ماهه را نیز برای سرویس های گیم پس خریداری کنید.

برای خرید گیم پس همواره باید به قانونی بودن فرایند خرید خود دقت داشته و از اعتبار اکانت ارائه شده اطمینان حاصل کنید. مجموعه اکسل ساده ترین روش‌های خرید را برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با برخی از خدمات فروشگاه اکسل در رابطه با ارائه اکانت های گیم پس در پلن های مختلف اطلاعاتی را بررسی کردیم. با خرید گیم پس اورجینال و قانونی از accsell می‌توانید از استاندارد بودن فرایند خرید و قانونی بودن این روند اطمینان حاصل کنید. با خرید از این مجموعه فرایند خرید شما با کمترین هزینه ها همراه خواهد شد. تنوع بالای سرویس های این پلتفرم در اکسل نیز از مهم‌ترین مزایای استفاده از آن به شمار می‌رود که توجه کاربران را جلب کرده است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده