نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

سه شخصیت محبوب انیمه ای به انتخاب وارونه

فروشگاه اینترنتی پوشاک «وارونه» در این مطلب شما را با سه شخصیت مطرح و محبوب دنیای انیمه آشنا می‌کند.

وقتی صحبت از محبوبیت شخصیت های انیمه ای به میان می‌آید قطعا از مانکی دی. لوفی، ناروتو اوزوماکی و ایچیگو کوروساکی یاد می‌شود. این سه شخصیت درواقع شخصیت های اصلی Big Three یعنی انیمه های ناروتو، وان پیس و بلیچ هستند. «وارونه» در این مطلب شما را با سه شخصیت مطرح و محبوب دنیای انیمه آشنا می‌کند.

انیمه هنر قابل تحسین ژاپنی است که شخصیت های بی نظیر بسیاری خلق کرده است. شخصیت‌های جذاب با طراحی خوب می‌توانند در یک اثر تعیین‌کننده باشند و حتی یک اثر متوسط را با قدرت ستاره‌ای محضشان به یک اثر واقعا فراموش‌نشدنی تبدیل کنند. برخی از شخصیت‌های مشهور و محبوب انیمه می‌توانند به‌سادگی دلیل اصلی تماشای یک انیمه شوند. تیم وارونه در ادامه سه شخصیت محبوب انیمه را به شما معرفی می‌کند که اتفاقا نقش تعیین کننده ای در صنعت انیمه داشتند.

وقتی صحبت از محبوبیت شخصیت های انیمه ای به میان می‌آید قطعا از مانکی دی. لوفی، ناروتو اوزوماکی و ایچیگو کوروساکی یاد می‌شود. این سه شخصیت درواقع شخصیت های اصلی Big Three یعنی انیمه های ناروتو، وان پیس و بلیچ هستند. شاید خیلی ها انتظار حضور شخصیت هایی مثل ارن یگر، سان گوکو، لایت یاگامی، سایتاما یا گوجو ساتورو و ... را داشتند. اما فراموش نکنید ما در مورد سه شخصیت انیمه ای صحبت می‌کنیم که تاثیر گسترده ای در مدیوم انیمه و نسل‌های مختلف در سال‌های گذشته داشتند و اگر شما علاقه‌مند خرید محصولات انیمه ای باشید حتما به سراغ این 3 کاراکتر جذاب خواهید رفت.

مانکی دی. لوفی

مانکی دی. لوفی شخصیت اصلی انیمه طولانی و در حال پخش وان پیس است. مانگای این اثر نوشته "ائیچیرو اودا" از 1997 منتشر شد و سپس در سال 1998 استودیو Toei Animation شروع به ساخت این انیمه کرد. مانکی دی. لوفی یا کلاه حصیری یک دزد دریایی قدرتمند با توانایی‌های عجیبی است که همراه‌با گروهی از دزدان دریایی راهی سفری طولانی برای کشف بزرگ‌ترین گنج دنیا یعنی "وان پیس" می‌شود.

یکی از ویژگی‌هایی که به محبوبیت لوفی می افزاید این است که او حتی بعد از شکست رقیبانش آن‌ها را نمی کشد و اعتقاد دارد مردن برای آن‌ها مجازات کمی است و آن‌ها باید زنده بمانند تا موفقیت های لوفی را تماشا کنند. لوفی ضعف های خود را می شناسد و همواره برای قوی تر شدن تلاش می‌کند و همین خصوصیت های لوفی باعث شده تا مخاطبان با او همزاد پنداری بالایی داشته باشند و اقدام به خرید محصولات انیمه وان پیس و لوفی کنند.

درحالی‌که، بسیاری اعتقاد دارند این شخصیت به‌شدت از "سان گوکو" در انیمه دراگون بال الهام گرفته شده است، اما لوفی به‌تنهایی می‌تواند به‌عنوان یک نماد در دنیای انیمه در نظر گرفته شود.

چرا لوفی شخصیتی تأثیرگذار در مدیوم انیمه است؟ One Piece ازطریق دزدان دریایی، اژدهای آسمانی، خانواده های سلطنتی و ماهیگیران درباره فقر، فساد سیاسی و نژادپرستی بحث می‌کند. رابطه بین انسان های عادی و مردان دریا نشان‌دهنده تعصبی عمیق است و لوفی در این بین نقش خود را به خوبی ایفا می‌کند و می‌تواند نماد خوبی برای مبارزه با تعصب باشد. دیالوگ ماندگار او گویای همین موضوع است: "اگر به کسی صدمه بزنی یا کسی به تو صدمه بزند، خون خواهد ریخت."

ناروتو اوزوماکی

حتی اگر به دلایل مختلف انیمه ناروتو را تماشا نکرده باشید، حتما نام این پسربچه کله زرد سمج را شنیده اید. ناروتو شخصیت اصلی انیمه ای به همین نام است که اولین قسمت از آن در 3 اکتبر 2002 منتشر شد. مانگای این اثر توسط ماساشی کیشیموتو در سال 1999 منتشر شد و استودیو پیرو مسئولیت انیمیت کردن آن را به عهده گرفت.

ناروتو هم یک دروازه ورود برای بینندگان جدید است و هم انیمه ای است که احتمالا در بالای فهرست انیمه های پیشنهادی تان به سایر قرار می‌گیرد. ناروتو اوزوماکی پسربچه رانده و طرد شده ای است که آرزو دارد روزی به هوکاگه تبدیل شود، موقعیتی که تحسین و احترام همه را در دهکده اش به همراه می آورد.

برای دوست داشتن ناروتو و خرید محصولات انیمه ناروتو دلایل زیادی وجود دارد اما به نظر ما مهم‌ترین دلیل برای دوست داشتن ناروتو شخصیت خستگی ناپذیر و تسلیم نشدنی او است. ناروتو در عمق تنهایی و سیاهی دائما در حال تلاش برای عبور از سختی ها و مبارزه با ظلم و تاریکی است، و این درست چیزی است که نسل جوان به آن نیاز دارد.

ناروتو درکنار هم تیمی هایش، ساسکه و ساکورا، به‌صورت تصاعدی هم به‌عنوان یک شخص و هم به‌عنوان یک شینوبی رشد می‌کند. ناروتو به بینندگان درس های زندگی فراموش نشدنی می‌دهد. انیمه های بسیاری در سال‌های بعد از انیمه ناروتو و از این شخصیت دوست داشتنی الهام گرفتند که در بین آن‌ها می‌توان به شبدر سیاه، روح خوار، هانتر اکس هانتر، کاتاناگاتاری، اسرافیل پایانی و ... اشاره کرد.

ایچیگو کوروساکی

ایچیگو کوروساکی، قهرمان انیمه بلیچ است. مانگای بلیچ نوشته تیته کوبو است که در سال 2001 شروع به منتشر شدن کرد و استودیو پیروت 366 قسمت از این انیمه را از سال 2004 تا 2012 منتشر کرد و بعد از گذشت چندین سال در حال حاضر در حال پخش آرک نهایی آن یعنی "بلیچ: جنگ خونین هزارساله" است.

طراحی شخصیت ایچیگو او را از قهرمانان دیگر مانند لوفی، ناروتو و گوکو متمایز می‌کند. ایچیگو یک پانک سرسخت سوندره با قلبی پاک است. ایچیگو یک پسر دبیرستانی در یک خانواده و دنیای به ظاهر عادی است. اما در اصل هیچ چیز عادی نیست و این خانواده درواقع توانایی دیدن ارواح را دارند. یک شب طی ملاقات اتفاقی ایچیگو با یک شینیگامی، زندگی او برای همیشه تغییر می‌کند و او وارد ماجراجویی های دنیای ارواح می‌شود.

بسیاری انیمه بلیچ را به لحاظ عمق محتوا غنی تر از ناروتو و وان پیس می‌دانند. همچنین شخصیت ایچیگو با اینکه درگیر دنیایی ماواءالطبیعه است برای بسیاری ملموس تر است و بهتر می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. ما می‌توانیم عمیق ترین لایه های شخصیت و افکار و جنگ های درونی ایچیگو را در رویارویی هایش با زانگتسو ببینیم.

ایچیگو با ترکیب جالب ماجراجویی‌های سبک ایسکای، شخصیت سرسختش، قدرت‌های شیک و بی نقص شینیگامی‌وارش و عزم سرسختانه‌اش برای محافظت از همه دوستانش به هر قیمتی تبدیل به یک نماد شد. از طرفی شخصیت ایچیگو دارای عمق عاطفی غیرمنتظره ای است، زیرا با اینکه در طی انیمه خیلی به این موضوع اشاره نمیشود، او هنوز با غم درگذشت مادرش دست‌وپنجه نرم می‌کند و همین باعث شده همیشه خودش را سرسخت و غیر قابل نفوذ نشان دهد.

شما می‌توانید سایر مقالات انیمه ای ، جدیدترین اخبار،فکت و بررسی انیمه رو در مجله وارونه مطالعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده