نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

خرید اجاق گاز مبله و رومیزی از شهر لوازم خانگی سی و هفت ده

وبسایت «سی و هفت ده (۳۷۱۰)» در این مطلب به‌‌بررسی بهترین اجاق گازهای ایرانی پرداخته است و بهترین برندهای اجاق گازهای ایرانی را معرفی می‌کند.

با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی اجاق گاز محسوب می‌شود، انتخاب و خرید این محصول، بسیار چالش برانگیز است. با پیشرفت و گسترش دنیای لوازم خانگی، اجاق گاز‌های متنوعی از انواع برندهای ایرانی و خارجی در بازار موجود یافتند و همین موضوع انتخاب اجاق گاز مناسب را کمی دشوار کرده است. اجاق گازهای ایرانی باکیفیت، به پخت‌و‌پز انواع کیک و غذاها سهولت می‌بخشند.

در ادامه قصد داریم به بررسی بهترین اجاق گازهای ایرانی بپردازیم؛ بنابراین اگر قصد خرید اجاق گاز باکیفیت را دارید اما با برندهای برتر ایرانی آشنایی ندارید، بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین اجاق گازهای ایرانی متعلق به کدام برندها است؟

خوشبختانه تاکنون برندهای ایرانی در زمینه تولید و عرضه انواع اجاق گاز، بسیار خوب عمل کرده‌اند. در ادامه قصد داریم به بررسی برخی از بهترین برندهای ایرانی که تولید کننده انواع اجاق گاز هستند بپردازیم:

  1. اجاق گاز دوو

دوو در دسته برندهایی قرار می‌گیرد که محصولات بسیار باکیفیتی را وارد بازار می‌کنند. اجاق گازهای دوو مانند سایر لوازم خانگی این برند دارای طرفداران بسیار زیادی است. از ویژگی‌های اجاق گاز دوو می‌توان به مواردی مانند طراحی و ظاهر چشم نواز و شیک، وجود صفحه نمایشگر، وجود شعله‌های زماندار، حرارت مناسب برای پخت یکنواخت مواد غذایی، کیفیت بالای ولوم‌ها و مقاومت بالای آن‌ها در برابر حرارت، فشار و رطوبت، شیشه دو جداره، وجود جوجه گردان، بدنه باکیفیت و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. یکی دیگر از مزایای اجاق گازهای دوو داشتن فر بزرگ است.

اجاق گازهای دوو با بسیاری از برندهای خارجی حتی در رقابت است. به صورت کلی می‌توان گفت این محصول هر آنچه را که شما از یک اجاق گاز انتظار دارید، برآورده می‌سازد.

  1. اجاق گاز پادیسان

پادسیان یکی دیگر از برندهای قدیمی ایرانی است که به تولید انواع اجاق گاز می‌پردازد. اجاق گازهای پادسیان دارای کیفیت بسیار بالایی هستند اما با وجود این کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخودارند. در واقع شما با خرید اجاق گازهای پادسیان با یک تیر دو نشان می‌زنید و اجاق گازی باکیفیت و با قیمتی مناسب خریداری می‌کنید.

 از دیگر ویژگی‌های این اجاق گاز می‌توان به ظاهر شیک و مدرن آن اشاره کرد. اجاق گازهای پادسیان دارای ترموکوپل نیز می‌باشند که وجود این قطعه در زمان خاموش شدن شعله سبب افزایش ایمنی می‌شود. وجود فندک در این محصول سبب سهولت کار افراد می‌شود. اجاق گازهای چهار و پنج شعله برند پادسیان دارای رویه استیل ضد زنگ هستند که این ویژگی موجب افزایش طول عمر این محصولات می‌شود.

  1. اجاق گاز اسنوا

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که اجاق گازهای اسنوا دارند و افراد زیادی را جذب خود کرده است، استفاده از قطعات بسیار باکیفیت است. جالب است بدانید که این قطعات تماما ایرانی هستند و در صورتی که نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا کنند، به راحتی می‌توان مشکل را حل کرد. بدنه اجاق گاز اسنوا دارای استیل ضد زنگ است و همین امر طول عمر آن را افزایش خواهد داد.

اجاق گازهای اسنوا مناسب کسانی است که علاوه بر کیفیت و طراحی زیبا به قیمت مناسب نیز اهمیت می‌دهند. این اجاق گازها به نسبت امکاناتی که دارند از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. این محصولات دارای صفحه نمایشگر ال ای دی نیز هستند.

  1. اجاق گاز لاجرمانیا

اجاق گازهای لاجرمانیا دارای کیفیت ساخت بالایی هستند و تمامی ولوم‌ها مقاومت زیادی در برابر حرارت و ضربه دارند. بدنه این گاز‌ها کاملا ضد زنگ است. با وجود طراحی‌های ویژه‌ای که این اجاق گازها دارند، می‌توانید زیبایی دکور آشپزخانه خود را چندین برابر کنید.

  1. اجاق گاز اخوان

اجاق گازهای برند ایرانی اخوان دارای تمامی استانداردهای لازم است. این اجاق‌ گازها دارای ابعاد و وزن مناسب هستند. اجاق گازهای برند اخوان دارای ترموکوپل، فندک خودکار و قطعات باکیفیت هستند. جالب است که بدانید برند اخوان، خدمات پس از فروش خوبی بر روی اجاق گازهای خود قرار داده است. در تهیه این اجاق گازها رویه نشکن استفاده شده است. با وجود این محصول نیازی نیست تا مدت‌ها نگران خرابی و تعمیر اجاق گاز خود باشید.

  1. اجاق گاز ورنا

اجاق گازهای ورنا در دسته اجاق‌ گازهای باکیفیتی هستند که دارای قیمت مناسبی نیز هستند. تنوع اجاق گازهای این برند زیاد است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود اجاق گاز مورد نیاز خود را از این برند تهیه کنید. بدنه اجاق گازهای ورنا در برابر زنگ زدگی و ضربه مقاومت بالایی دارد.

  1. اجاق گاز آدنیس

اجاق‌های آدنیس به دلیل طرح و ظاهر شیکی که دارند، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این اجاق گازها را می‌توان در لیست خرید بهترین اجاق گاز ایرانی قرار داد. طول عمر این اجاق گازها بسیار بالا است و تا مدت‌ها بدون مشکل کار می‌کنند.

شما می‌توانید تمامی محصولات بالا را از فروشگاه معتبر شهر لوازم خانگی سی و هفت ده (3710) با بهترین قیمت تهیه کنید.

در هنگام خرید اجاق گاز ایرانی به چه نکاتی توجه کنیم؟

بهتر است در هنگام خرید اجاق گاز به برخی از نکات توجه کنید تا خریدی مناسب داشته باشید. در ادامه به برخی از این نکات اشاره خواهیم کرد:

  1. توجه به شکل ظاهری و مدرن اجاق گاز
  2. انتخاب ابعاد مناسب اجاق گاز متناسب با نیاز خود و متناسب با فضای آشپزخانه
  3. بررسی انواع مختلف اجاق گاز (ایستاده، توکار، دو قلو، رومیزی)
  4. پخت و پز یکنواخت مواد غذایی
  5. داشتن قابلیت‌هایی مانند فن، قابلیت بخار پز کردن، گریل کردن
  6. جابه‌جایی آسان
  7. توجه به نوع سوخت مصرفی
  8. داشتن ترموکوپل و ایمنی بالا
  9. به گارانتی و خدمات پس از فروش توجه داشته باشید.
  10. تعمیرات راحت و آسان داشته باشد.
  11. قیمت مناسب
  12. مصرف انرژی بهینه داشته باشد.
  13. تهیه اجاق گاز از برندهای معتبر

بهترین فروشگاه برای خرید اجاق گاز ایرانی کجاست؟

خرید لوازم خانگی باید از فروشگاه‌های معتبر صورت بگیرد. با خرید از فروشگاه‌های معتبری همچون شهر لوازم خانگی سی و هفت ده شما می‌توانید از کیفیت لوازم خانگی اطمینان پیدا کنید. علاوه بر اطمینان از کیفیت، از خدمات پس از فروش می‌توانید بهره‌مند شوید.

فروشگاه سی و هفت ده یکی از معتبرترین فروشگاه‌های عرضه کننده انواع لوازم خانگی است. تنوع محصولات موجود در این فروشگاه بسیار بالا است و شما هر آنچه را که برای خانه خود نیاز داشته باشید می‌توانید با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی از این فروشگاه تهیه کنید.

انواع برندهای ایرانی و خارجی در این فروشگاه موجود است. یکی از مزایای خرید از فروشگاه 3710 این است که این فروشگاه به سراسر ایران ارسال دارد.

در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات یا نحوه سفارش می‌توانید با پشتیبانی مجموعه تماس بگیرید.

تیم پشتیبانی برای داشتن خریدی مناسب و راحت شما را به بهترین نحو راهنمایی می‌کنند. با فروشگاه سی و هفت ده لذتی بیش از یک خرید آنلاین را تجربه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده