نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰

راهنمای استفاده از اپلیکیشن فلای تودی

شرکت «فلای تودی» در این مطلب به‌ارائه‌ی توضیحاتی پیرامون نحوه‌ی استفاده از اپلیکیشن فلای‌تودی پرداخته است.

اینترنت و گوشی هوشمند تغییرات بزرگی در سبک زندگی بشر ایجاد کرده‌اند. از جمله اینکه شما می‌توانید به‌راحتی در منزل یا هر جای دیگر تنها با اتصال به اینترنت، همه نیازهای خود را برطرف کنید. حتی اگر می‌خواهید از خانه بیرون بزنید و برای سفر راهی مقصدی دور یا نزدیک شوید، برای خرید بلیط و رزرو هتل و سایر مقدمات سفر، نیازی به مراجعه حضوری به آژانس گردشگری ندارید. بلکه تنها با نصب یک اپلیکیشن در گوشی هوشمند خود می‌توانید بلیط و واچر هتل خود را در دست داشته باشید.

شرکت گردشگری فلای تودی در راستای تسهیل سفر برای همه گردشگران ایرانی، اپلیکیشن فلای تودی را روانه بازار کرده است که امکان خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و تهیه خدمات سفر را آسانتر از همیشه ساخته است. در ادامه شما را با نحوه استفاده از این اپلیکیشن کاربردی بیشتر آشنا می‌کنیم.

گام اول: نصب اپلیکیشن

وارد وب‌سایت فلای تودی شوید و در صفحه اصلی سایت، روی لینک مستقیم دریافت اپلیکیشن فلای تودی کلیک کنید و مراحل نصب اپلیکیشن را طی کنید. همچنین می‌توانید در گوگل، عبارت "نصب اپلیکیشن فلای تودی" را جست‌وجو کنید و لینک نصب اپلیکیشن را ازطریق نتایج جست‌وجو دریافت کنید.

شما می‌توانید اپلیکیشن فلای تودی را در برنامه بازار و مایکت نیز جست‌وجو کرده و نصب کنید.

گام دوم: ساخت حساب کاربری

پس از اینکه برنامه را نصب کردید و وارد صفحه اصلی اپلیکیشن شدید، 5 گزینه اصلی از خدماتی که می‌توانید در این اپلیکیشن دریافت کنید، در بالای صفحه می‌توانید ملاحظه کنید که عبارت‌اند از: پرواز، هتل، قطار، بیمه مسافرتی و کی کجا.

اما در نوار پایین صفحه مواردی چون حساب کاربری، خدمات و سفرها قابل مشاهده هستند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از هر اقدامی با کلیک روی حساب کاربری، وارد این صفحه شده و در صورتی که پیش‌تر در وب‌سایت فلای تودی حساب کاربری ایجاد نکرده بودید، یک حساب کاربری برای خود بسازید. البته انجام این کار در مرحله اول الزامی نیست و شما می‌توانید پس از انتخاب بلیط یا هتل و در زمان پرداخت هزینه حساب کاربری خود را ساخته یا وارد حساب کاربری که قبلا ساخته بودید، شوید.

با کلیک روی "خدمات" در نوار پایین صفحه، خدمات پرواز، هتل و ... نمایش داده خواهد شد که با انتخاب هر یک وارد مراحل خرید خواهید شد.

چنانچه وارد حساب کاربری خود شده باشید، با انتخاب گزینه "سفرها" سابقه سفرهای قبلی شما نمایش داده خواهد شد. این شامل تمام خریدهای قبلی مانند بلیط هواپیما و رزرو هتل می‌شود.

همچنین، در صفحه اصلی مواردی چون پیگیری خرید، راهنمای سفر و درخواست پشتیبانی نیز قابل مشاهده است. در صورتی که قصد داشته باشید از آخرین وضعیت رزرو خود مطلع شوید، روی پیگیری خرید کلیک کنید. در قسمت راهنمای سفر می‌توانید از راهنمای خرید و استرداد تا راهنمای خدمات را مطالعه کنید. چنانچه با سؤال یا مشکلی مواجه شدید، در قسمت درخواست پشتیبانی، درخواست خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان فلای تودی به آن رسیدگی کنند.

گام سوم: خرید

احتمالا هدف شما از استفاده از اپلیکیشن فلای تودی یک یا تعدادی از این موارد است: خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، خرید بلیط قطار (که به‌تازگی اضافه شده است)، خرید بیمه سفر و استفاده از محصول جدید کی کجاست که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. بنابراین گام سوم حالت‌های متعددی خواهد داشت که یک به یک شرح خواهیم داد.

خرید بلیط هواپیما

تصور کنیم که شما قصد دارید یک بلیط هواپیما دبی برای تاریخ 13 مرداد خریداری کنید، البته در صورتی که قصد خرید بلیط دو طرفه داشته باشید با انتخاب گزینه رفت و برگشت و مشخص کردن تاریخ برگشت، می‌توانید به فهرست بلیط‌های دو طرفه دسترسی داشته باشید.

پس از مشخص کردن مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر در قسمت پرواز خارجی، جستجوی پروازها آغاز می‌شود که تنها چند ثانیه طول خواهد کشید.

نتایج بلیط‌ها به ترتیب از ارزان‌ترین بلیط‌ها نمایش داده خواهد شد. این بلیط‌ها با ایرلاین‌های مختلف، در ساعت‌های مختلف و احتمالا فرودگاه‌های مختلف خواهد بود و انواع بلیط (سیستمی، چارتر و لحظه آخری) را شامل می‌شوند. اگر می‌خواهید هر یک از این موارد را مشخص کنید و بلیط هواپیما خود را با ایرلاین، نوع و ساعت و ... موردنظرتان جست‌وجو کنید، می‌توانید از فیلترهای جست‌وجو که در بالای صفحه قرار دارد، استفاده کنید.

با کلیک روی "هشدار قیمت" دریچه‌ای مقابل شما گشوده خواهد شد که از شما می‌خواهد با وارد کردن آدرس ایمیل خود از آخرین تغییرات قیمت بلیط موردنظرتان توسط ایمیل مطلع شوید.

ابزار تقویم قیمتی نیز قیمت بلیط تهران دبی را برای حوالی تاریخی که مشخص کرده‌اید، نمایش می‌دهد تا چنانچه در روزهای آتی بلیط دبی ارزان‌تر بود، در صورتی که عجله‌ای برای سفر نداشته باشید، بلیط ارزان‌تر را خریداری کنید.

ابزار روند قیمتی نیز افزایش و کاهش قیمت بلیط دبی را در روزهای گذشته و آینده نمایش می‌دهد.

خرید بلیط قطار

همان‌طور که گفته شد، فلای تودی امکان خرید بلیط قطار را به‌تازگی به خدمات خود اضافه کرده است. در اپلیکیشن فلای تودی می‌توانید بلیط قطار را به‌سادگی و مشابه مراحل خرید بلیط هواپیما، خریداری کنید.

برای مثال اگر قصد خرید بلیط قطار تهران- قم برای تاریخ 13 مرداد را داشته باشید، پس از مشخص کردن مبدا، مقصد، تعداد مسافر (در صورتی که بلیط دو طرفه بخواهید، روی رفت و برگشت کلیک کنید و تاریخ برگشت را مشخص کنید)، شما می‌توانید گزینه‌های "کوپه دربست می‌خواهم" و "حمل خودرو می‌خواهم" را در صورت نیاز انتخاب کنید و دکمه جست‌وجو را بزنید.

درنهایت، نتایج براساس بلیط قطار برای تاریخ موردنظرتان نمایش داده می‌شود. می‌توانید از فیلترهای جست‌وجو استفاده کنید و بلیط خود را سریع‌تر پیدا کنید.

پس از انتخاب بلیط، اطلاعات کامل بلیط و قوانین نمایش داده خواهد شد و سپس وارد مرحله خرید اینترنتی می‌شوید.

رزرو هتل

مشابه همه این مراحل را می‌توانید در رزرو هتل داخلی یا خارجی نیز طی کنید. پس از مشخص کردن مقصد و تاریخ ورود و خروج هتل، تعداد افراد و تعداد اتاق، فهرست هتل‌ها همراه‌با اتاق‌های در دسترس مناسب با نیاز شما نمایش داده می‌شود.

برای رزرو هتل ایده‌آل خود می‌توانید از فیلترهای جست‌وجو که قیمت، نام هتل، ستاره‌ها، امکانات و ... را شامل می‌شود کمک بگیرید. درنهایت پس از آن که هتل موردنظرتان را پیدا کردید، با کلیک روی آن می‌توانید همه اطلاعات شامل موقعیت جغرافیایی آن روی نقشه، فاصله آن تا مراکز دیدنی شهر، امکانات، قوانین و نظرات مسافران را مطالعه کرده و تصاویر هتل و اتاق‌ها را مشاهده کنید.

درنهایت چه در خرید بلیط و چه رزرو هتل، پرداخت را با کارت‌های عضو شتاب انجام خواهید داد و پس از اتمام مراحل، بلیط یا واچر هتل بلافاصله برای شما به‌صورت پیامک و ایمیل ارسال خواهد شد.

سایر خدمات اپلیکیشن فلای تودی

امکان خرید بیمه مسافرتی برای سفرهای خارجی برای هر مدت زمانی‌که قصد سفر دارید، نیز در این اپلیکیشن فراهم شده است. به همان شیوه و با چند کلیک بیمه خود را دریافت کنید.

اما یکی از هیحان‌انگیزترین قسمت‌های این اپلیکیشن، "کی کجا" است. محصول جدیدی که مناسب کسانی است که پای سفر هستند و می‌خواهند ارزان سفر کنند. در این قسمت، شما می‌توانید از مبدا شهری که هستید ارزان‌ترین بلیط هواپیما را برای مقاصد داخلی و خارجی مشاهده کرده و خریداری کنید.

برای اطلاع بیشتر در خصوص این محصول جذاب، پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن فلای تودی را همین الان نصب کنید و خودتان با این محصول آشنا شوید.

فلای تودی بهترین و ارزان‌ترین سفر همراه‌با پشتیبانی 24 ساعته را در اختیارتان قرار می‌دهد.

لینک دانلود از کافه بازار : اپلیکیشن Fly today

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده