نویسنده: بخش تبلیغات
// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

برای تهیه اکانت شاتر استوک (shutterstock) به کجا مراجعه کنیم؟

«مکسیمم شاپ» در مطلب پیشِ رو، به توضیح روش‌های مختلف خرید اکانت شاتر استوک از این فروشگاه می‌پردازد.

شاتر استوک یک وب سایت خلاق و پیشرو در زمینه تامین مجموعه عظیمی از عکس های استوک، وکتورها، تصاویر و غیره است که در سال 2003 توسط جان اورینجر عکاس و برنامه نویس آمریکایی و مدیر عامل فعلی آن تاسیس شد. با خرید اکانت شاتر استوک (shutterstock) به بزرگترین مجموعه عکس های با کیفیت و بدون حق امتیاز با بیش از 350 میلیون عکس دسترسی خواهید داشت. در این پلتفرم جذاب و کاربردی روزانه هزاران تولید کننده محتوای تصویری و ویدئویی حرفه ای، تصاویر استوک، وکتورها و ویدئوهای خود را در این پلتفرم قرار می دهند تا گرافیست ها و صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ بتوانند از این دارایی های ارزشمند استفاده کنند. اکنون به طور متوسط روزانه یک میلیون عکس جدید به پلتفرم شاتر استوک اضافه می شود که می توانید با خرید اکانت شاتر استوک (shutterstock) به عکس های دلخواه و مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

برای خرید اکانت شاتر استوک (shutterstock) چه کار کنیم؟

فروشگاه اکانت مکسیمم شاپ با بیش از 25 اشتراک پریمیوم از سایت های خارجی مفید، کاربردی و پر طرفدار گزینه ایده آلی برای خرید اکانت شاتر استوک (shutterstock) به صورت کاملا مطمئن، مجاز و قانونی به شمار می رود. فروشگاه اکانت مکسیمم شاپ 5 سال فعالیت درخشان داشته و حداکثر رضایت مشتریان خود را کسب نموده است. در این فروشگاه می توانید درخصوص خرید اکانت گرامرلی (grammarly)، خرید اکانت یوتیوب (youtube)  و همچنین خرید اکانت انواتو المنت (envato element) نیز اقدام نمایید. فروشگاه اکانت مکسیمم شاپ پشتیبان مطمئن و وفادار شماست تا با آسودگی خاطر اکانت های مورد نظر خود را تامین کنید.

 مزایای خرید اکانت شاتر استوک (shutterstock)

اکانت شاتر استوک (shutterstock) مقرون به صرفه است

 عکس های استوک برای مقاصد مختلفی از جمله تبلیغات، طراحی گرافیکی جهت بازاریابی و امور تجاری مورد استفاده قرار می گیرند و به مراتب بسیار مقرون به صرفه تر از استخدام عکاس برای گرفتن یک عکس عالی می باشد.

استفاده از عکس های شاتر استوک بدون پرداخت حق امتیاز است

یکی از مهم ترین مزایای خرید اکانت شاتر استوک (shutterstock) این است که عکس های موجود در پلتفرم شاتر استوک بدون حق امتیاز هستند و می توانید تنها با دانلود فایل بدون محدودیت از آن استفاده کنید. در حالی که عکس هایی که توسط عکاسان مختلف تهیه می شوند دارای حق امتیاز بوده و صاحب اثر اجازه استفاده از آن را باید صادر کند ولی مجموعه بی نظیر عکس های با کیفیت عالی در شاتر استوک بدون حق امتیاز بوده و مانعی برای استفاده از آن ها در پروژه های تبلیغاتی مختلف وجود نخواهد داشت.

سرعت کار خود را بالا ببرید

در پروژه های تبلیغاتی وجود سرعت در انجام کار گرافیکی و انجام به موقع پروژه تبلیغاتی و بازاریابی بسیار مهم است و چه بسا یک پروژه تبلیغاتی به خاطر از دست دادن زمان، قابلیت اجرا پیدا نکرده و کنسل گردد. ممکن است برای تهیه عکس مناسب برای انجام کار گرافیکی خود به مشکل برخورد کنید و جدای از صرف هزینه بالا، تهیه عکس مورد نظر توسط یک عکاس کاربلد زمان بر خواهد بود. مزیت بزرگ خرید اکانت شاتر استوک (shutterstock) تسریع در انجام کار و تهیه بهترین عکس مورد نظر با کیفیت بسیار بالا در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد بود. با خرید اکانت شاتر استوک (shutterstock) تهیه عکس های مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام رسانده و پروژه را با سرعت هر چه تمام پیش ببرید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده