نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

آیا شرکت در ایردراپ‌ ها ارزش وقت گذاشتن دارد؟

شرکت «تبدیل» در این مطلب به بررسی سرمایه‌گذاری و شرکت در ایردراپ‌ ها می‌پردازد و نکاتی مهم پیرامون این قضیه را با شما در میان خواهد گذاشت.

شرکت در ایردراپ‌ ها یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری و درآمدزایی در بازار ارز دیجیتال است و خیلی از کاربران به‌دنبال استفاده از این روش هستند؛ اما آیا واقعاً ایردراپ ارز دیجیتال می‌تواند درآمد قابل توجهی برای کاربران به‌دنبال داشته باشد؟ چالش‌ها و خطرات این روش درآمدزایی چیست و اصلا شرکت در ایردراپ‌ ها ارزش وقت گذاشتن را دارد یا خیر؟ اینها سوالاتی است که هر کس قبل از سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال و روی ایردراپ‌ ها باید از خود بپرسد و به پاسخ این سوالات برسد. البته در منابع مختلف صحبت درباره ایردراپ‌ ها شده و موضوعات مختلفی را درباره این روش سرمایه‌گذاری شاهد هستیم. جالب است که بسیاری از این منابع، بیشتر مطالب تبلیغاتی هستند که درنهایت بدون هیچ دلیل منطقی کاربران را به سمت شرکت در ایردراپ‌ ها می‌کشانند.

در این مقاله اما سعی خواهیم کرد تا خیلی منطقی و براساس واقعیت‌های موجود به بررسی سرمایه‌گذاری و شرکت در ایردراپ‌ ها بپردازیم و نکاتی را با شما در میان بگذاریم که احتمالا نظر شما را درباره این روش سرمایه‌گذاری تحت تاثیر قرار خواهد داد. با ما همراه باشید.

ایردراپ ارز دیجیتال چیست؟

قبل از هر چیزی باید درباره خود ایردراپ در ارز دیجیتال صحبت کنیم. خیلی از کاربران به‌دنبال خرید ارز دیجیتال رایگان هستند و سعی می‌کنند تا از روش‌های مختلف شرایط خرید رمز ارزها را به‌صورت رایگان تست کنند. ما بعد از 5 سال سابقه فعالیت و معامله‌گری در بازار ارز دیجیتال هنوز یک روش درست و حسابی برای خرید رایگان ارز دیجیتال پیدا نکرده‌ایم و هر روشی هم که در سایت‌ها و منابع مختلف مطرح می‌شود، درنهایت به یک دیوار بن بست بتنی ختم شده و نتیجه‌ای نخواهد داشت. در این بین ایردراپ ارز دیجیتال یکی از روش‌های باکلاس‌تر و جذاب تری برای خرید رایگان ارز دیجیتال می‌رسد که به نظر افرادی از این روش به درآمدی رسیده باشند.

ایردراپ ارز دیجیتال بیشتر از اینکه یک روش درآمدزایی و سرمایه‌گذاری برای کاربران باشد، یک روش تبلیغاتی برای تیم توسعه‌دهنده رمز ارزها است. ایردراپ درواقع روشی است که در آن این تیم‌ها برخی از توکن‌های خود را به‌صورت رایگان در اختیار افراد فعال در شبکه قرار می‌دهند تا سایرین را نیز به حضور در شبکه و خرید توکن مورد نظر ترغیب کنند و زمینه ساز محبوبیت بیشتر آن در بازار گردند. پس با این حساب قرار نیست درآمد قابل توجهی به‌دنبال داشته باشد. زیرا عملا در این صورت تیم توسعه‌دهنده ضرر خواهد کرد. البته برای کسانی که توکن‌های قابل توجهی از یک ارز دیجیتال داشته باشند، ممکن است مبلغ قابل توجهی شود.

خطرات ایردراپ ارز دیجیتال

ممکن است این سؤال برای شما پیش آید که از کجا ارز دیجیتال بخریم؟ و چه نکاتی باید در این‌باره مد نظر قرار گیرد. یکی از اصلی‌ترین دلایل مطرح شدن این سؤال موضوع امنیت در زمان خرید و حتی نگه‌داری از رمز ارزها در کیف پول است. جالب است بدانید که درکنار تیم‌های توسعه‌دهنده ارز دیجیتال، کلاهبرداران نیز به‌دنبال سوء استفاده از ایردراپ ارز دیجیتال رفته و با عرضه توکن‌های ارزان‌قیمت و بی‌ارزش بستر لازم برای هک کیف پول‌ها و حساب صرافی‌ها را فراهم می‌کنند.

یکی از روش‌های عالی کلاهبرداری در بازار ارز دیجیتال این است که هکرها لینک حاوی تبلیغات مربوط‌به ایردراپ و دریافت این توکن‌های جایزه را ازطریق ایمیل یا هر پلتفرم دیگری ارسال کرده و به محض اینکه شما روی لینک مورد نظر کلیک کنید، همه چیز به‌دست آن‌ها خواهد افتاد. این روش یکی از ایده‌آل‌ترین روش‌ها برای هک کیف پول‌های نرم‌افزاری هم است.

حتی در مواردی مشاهده شده که هکر چند توکن را به آدرس کیف پول نامعلوم ارسال و بعد از اینکه مالک کیف پول پیگیر این توکن‌ها می‌شود، در دام کلاهبرداری می‌افتد. اتفاقی که در سال‌های اخیر کم رخ نداده است.

از این قبیل خطرات در مسیر استفاده از ایردراپ‌ ها برای سرمایه‌گذاری و درآمدزایی کم نیستند. البته در این بین ایردراپ‌ های واقعی و پرسود نیز وجود دارد. به‌عنوان مثال ممکن است در صورت راه‌اندازی یک فورک جدید، فعالان اصلی رمز ارز مورد نظر توکن‌های جایزه پرسودی دریافت کنند. توکن‌های جایزه ارز لونا یکی از این موارد است که بعد از فورک شدن آن از بستر لونا کلاسیک به وجود آمد. البته آمارها نشان می‌دهد که درصد بسیار زیادی از ایردراپ‌ های تعریف شده کلاهبرداری و تقلبی است و تنها تعداد بسیار کمی از آن‌ها چنین شرایطی دارند.

چقدر روی ایردراپ ارز دیجیتال حساب کنیم؟

در بند قبلی تشریح کاملی از شرایط شرکت در ایردراپ ارز دیجیتال و کلاهبرداری‌های رایج در آن را با شما در میان گذاشتیم. احتمالا حالا بهتر می‌توانید این موضوع را درک کنید و درباره آن تصمیم بگیرید. شما برای رسیدن به یک سود کم باید کلاهبرداری‌های بسیار زیادی را پشت سر گذاشته و مراقب آن‌ها باشید. آیا با این شرایط می‌توان روی ایردراپ ارز دیجیتال حساب کرد و اصلا این روش درآمدزایی از بازار می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد؟

البته نه اینکه اگر یک پروژه واقعی به‌دنبال ارائه ایردراپ است از دریافت آن امتناع کنیم، اما هدف قرار دادن ایردراپ به‌عنوان یک روش درآمدزایی اصلا مناسب نیست و نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت و حتی ممکن است ما را به سمت کلاهبرداران این بازار نیز هدایت کند.

با این حساب نمی‌توان خیلی حساب ویژه‌ای روی ایردراپ و درآمدزایی از آن باز کرد. درواقع توصیه ما این است که به هیچ پروژه و لینکی برای شرکت در ایردراپ وارد نشوید و تنها در صورتی که یک ارز دیجیتال قدرتمند که شما آن را هولد کرده‌اید، چنین شرایطی را به وجود آورد در آن شرکت کنید. پس باید منتظر باشید تا ایردراپ به سمت شما بیاید نه اینکه خودتان به‌دنبال ایردراپ بروید.

نکته بسیار مهم‌تر این است که درآمد حاصل از این روش نیز چندان قابل‌توجه نخواهد بود و برای رسیدن به یک مبلغ بالا لازم است تا شما سرمایه چند ده هزار دلاری در بازار داشته باشید. قرار دادن این میزان سرمایه در خطر کلاهبرداری هم اصلا منطقی به نظر نمی‌رسد و بهتر است قبل از هر چیزی درباره روش درآمدزایی مور نظرتان توجه کافی را داشته باشید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده