نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰

اپلیکیشن های بانک آینده را میشناسید؟ همراه کارت و کیلید و آبانک

«سیب‌‌اپ‌چه» در این مطلب به‌معرفی اپلیکیشن‌های بانک آینده پرداخته و از ویژگی‌های مختلفشان می‌گوید.

گستردگی دسترسی به اینترنت و گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و همچنین تلفیق این دو تکنولوژی با هم تصویر جدید و مدرنی از دنیای امروز ما ایجاد کرده است به صورتی که فناوری اطلاعات را به بخش جدایی ناپذیر از حیات دیجیتال و زندگی روزمره ما تبدیل کرده است. این ابزار مدرن و فناوری‌های نوینی که به واسطه آن‌ها در سبک زندگی ما ورود پیدا کرده‌اند تغییرات بسیار بزرگی را رقم زده‌اند که تا پیش از این تصور آن نیز ممکن نبود. یکی از برجسته‌ترین تغییرات به‌وجود آمده در سبک زندگی ما، استفاده گسترده از خدمات بانکداری اینترنتی و اپلیکیشن‌های موبایل بانک هستند.

با نفوذ اینترنت در میان کاربران و فرصت‌های بی پایانی که به واسطه خدمات دیجیتالی به وجود آمده است، بانک‌ها به‌عنوان سازمان‌هایی با بیشترین تنوع خدمات اساسی به سرعت در صدد ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی برآمدند و زیرساخت‌های مدرنی را در این زمینه توسعه دادند.

بانک آینده از جمله بانک‌های خصوصی کشور است که از ابتدا و با انتخاب نام "آینده" اهتمام خود را به منظور ارائه خدمات مبتنی بر زیرساخت‌های دیجیتالی و مدرن متمرکز کرده است. این رویکرد بانک آینده در تنوع محصولات فناوری محور و همچنین اهداف و چشم‌اندازهای آن نیز به وضوح قابل مشاهده است. بانک آینده هم راستا با گسترش بانکداری مجازی، تمام تمرکز خود را به خدمات بانكداري اختصاصي در بستر آخرین دستاوردهای فناوري اطلاعات و ارتباطات معطوف کرده و محصولاتی متنوع جهت رفاه حال کاربران خود توسعه داده است.

خدمات الکترونیکی بانک آینده شامل سامانه آبانک، سامانه همراه کارت بانک آینده و سامانه کیلید بانک آینده هستند که در ادامه این مقاله به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.

آبانک چیست؟

اپلیکیشن آبانک یک بانک دیجیتال است که امکان استفاده از تمامی خدمات بانک آینده را به‌صورت یکپارچه از یک اپلیکیشن موبایل فراهم کرده است. برنامه آبانک را می‌توان همراه بانک آینده در نظر گرفت.

در حال حاضر خدمات بانک آینده مانند افتتاح حساب آنلاین و دریافت کارت، انتقال وجه از سپرده و کارت‌های بانکی، دریافت تسهیلات بانکی، پرداخت قبوض، شارژ سیم‌کارت و اینترنت، چک و پیچک، ایران کارت و… ازطریق آبانک ارائه می‌شود و خدمات دیگری در آینده‌ی نزدیک به آن اضافه خواهد شد. آبانک انتخاب مشتریان بانک آینده است چرا که دیگر نگران امنیت حساب بانکی خود نیستند، خدمات بانکی مورد نیازشان را در آن شخصی‌سازی می‌کنند و با استفاده از یک اپلیکیشن از چندین خدمت به دور از هر پیچیدگی، آسان و سریع استفاده می‌کنند.

دانلود آبانک برای ایفون ازطریق اپ استورهای ایرانی و برای اندروید ازطریق پورتال بانک آینده امکان‌پذیر است.

همراه کارت آینده چیست؟

سامانه همراه کارت نرم‌افزاری ساده، کاربردی و رایگان برای انجام فعالیت‌های پرداخت‌های بانکی (انتقال وجه کارت به کارت، خرید شارژ و اینترنت، پرداخت قبض، نیکوکاری و پرداخت خریدهای اینترنتی) تنها با داشتن رمز دوم کارت بانکی خود می‌توانید فعالیت‌های مالی را بدون نیاز به مراجعه به بانک ازطریق همراه کارت با استفاده از تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب، انجام دهید.

همراه کارت آیفون و اندروید علاوه ‌بر پشتیبانی از تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت با سیستم‌عامل‌های Android و IOS قابل استفاده روی ساعت‌های هوشمند نیزمی‌باشد.

همراه کارت از سال ۱۳۹۳ شروع به فعالیت در عرصه پرداخت‌های بانکی کرده‌است.

  • کلیه تراکنش های مشتریان در محیط امن SSL انجام می‌گردد.
  • تمامی درخواست ها و پاسخ ها علاوه‌بر به کارگیری پروتکل امن SSL برای هر مشتری به‌صورت جدا و با کلید مخصوص هر مشتری رمز‌نگاری می‌گردد.
  • کلیه اطلاعات مشتریان نزد بانک محفوظ است.
  • هیچگونه اطلاعات اعم از رمز کارت، رمز سپرده و اطلاعات حساس مشتری ها سمت دستگاه ذخیره نمی گردد

از مهم‌ترین امکانات همراه کارت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انتقال وجه کارت به کارت

انتقال وجه کارت به کارت از مبدأ کارت‌های ۱۳ بانک (آینده، ملی، کشاورزی، انصار، پست بانک، سرمایه، شهر، ایران زمین، پاسارگاد، دی، سامان، پارسیان و حکمت) به کارت تمامی بانک‌های عضو شتاب امکان‌پذیر است.

موجودی کارت

پس از ذخیره کارت بانک و انتخاب آن از منوی بالای صفحه تنها با وارد کردن رمز دوم کارت می‌توان موجودی کارت را مشاهده کرد.

اضافه کردن کارت با فناوری OCR

با قراردادن کارت بانکی در جلوی دوربین تلفن همراه یا تبلت اطلاعات آن کارت را به‌صورت خودکار به همراه کارت منتقل کنید.

پشتیبانی از ساعت هوشمند

همراه کارت را می‌توان روی ساعت‌های هوشمند Android و Apple نیز استفاده کرد. کارت‌های خود را در همراه کارت ساعت هوشمند می‌توانید ببینید و موجودی آن‌ها را دریافت کنید.

فرایند خرید و پرداخت

همراه کارت به‌عنوان درگاه پرداخت، امکان پرداخت مبلغ خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و موبایلی را فراهم آورده است.

مدیریت دستگاه‌های فعال

همراه کارت خود را می‌توانید روی چند دستگاه مختلف با یک شماره تلفن همراه نصب کنید و تمامی اطلاعات شما روی این دستگاه‌ها در دسترس است.

کیلید بانک آینده چیست؟

کیلید بانک آینده ، یک سامانه‌ی بانکداری اینترنتی و همراه است که برای رفع نیازها انجام امور بانکی و مالی مشتریان و شرکت‌های کوچک و بزرگ طراحی و ارائه شده است. با استفاده از کیـلید شما می‌توانید گردش کار کاغذی صدور و امضای چک در شرکت خود را به شکل الکترونیکی و امن انجام دهید. بخش راهبری کیـلید به مشتریان و مدیران شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که برای اشخاص دیگر یا نقش‌های داخل شرکت (کارمند حسابداری، حسابدار ارشد، امضا دارها، مدیران اجرایی و ...) براساس نیاز دسترسی‌های مشخص و مورد نظر را به حساب‌های بانکی خود یا شرکت ایجاد کند. با کیـلید شخص دوم (مانند کارشناس حسابداری شرکت) دستور پرداخت را ثبت می‌کند و در صورت نیاز ترتیب امضا کنندگان را مشخص می‌کند. صاحب یا صاحبان امضای مجاز حساب مشتری یا شرکت در هرجا که باشند، بلافاصله دستور پرداخت را روی گوشی موبایل خود می‌بینند و به‌سادگی با اسکن اثر انگشت خود در چند ثانیه آن را امضا می‌کنند و تراکنش پرداخت انجام می‌شود.

فهرست خدمات اپلیکیشن کیلید

دسترسی آسان و تجمیع شده به سایر ابزارهای موبایلی و وب بانک آینده

  • تارگاه بانک آینده
  • سامانه همراه بانک
  • سامانه پیشخوان
  • سامانه رمز یکبار مصرف
  • آدرس شعب بانک
  • برات الکترونیکی
  • سامانه فانوس

امکان انجام عملیات بانکی زیر

  • مشاهده و دریاف صورت حساب
  • انتقال وجه بین حساب‌ها، بین بانکی (پایا، ساتنا)
  • تعیین حساب پیش فرض برای شماره موبایل
  • دریافت فهرست حسابها به همراه شماره شبا براساس مشخصات سجعلی
  • استعلام چک‌های صیاد

بدون حضور در شعبه، مشتری بانک آینده شوید!

تمامی هم‌وطنان می‌توانند بدون مراجعه به شعبه، با استفاده از سامانه کیلید احراز هویت شده و مشتری بانک آینده شوند تا بتوانند از خدمات بانک آینده بهره‌برداری و استفاده کنند. هر یک از کاربران می‌توانند حساب‌های شخصی و تک امضای خود را هم در کیـ.لید فعال کنند و از این طریق انتقال وجه‌های داخلی یا بین بانکی خود را انجام دهند.

اگر گوشی شما سیستم‌عامل اندروید داشته باشد، نصب نسخه اندروید اپلیکیشن های بانک آینده دشوار نیست. ولی دارندگان گوشی‌های آیفون با محدودیت‌های نصب اپلیکیشن‌های ایرانی ازطریق اپ‌استور اپل روبه‌رو هستند. راه‌حل در دسترس، استفاده از یک بازارچه امن و مطمئن نرم‌افزارهای ایرانی ویژه سیستم‌عامل IOS است؛ یعنی سیبچه. روش استفاده از سیبچه بسیار ساده، ارزان و بی‌دردسر است. شما می‌توانید با دریافت اشتراک سیبچه، نرم‌افزار همراه کارت، آبانک و کیلید برای ایفون را روی دستگاه ios خود داشته باشید و با خیال راحت از امکانات متمایز آن بهره ببرید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده