نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

کالکشن های محبوب ساعت فردریک کنستانت در فروشگاه نیک گالری

«نیک گالری» در این مطلب کالکشن‌های پرفروش ساعت فردریک کنستانت را معرفی می‌کند.

برند فردریک کنستانت برای نخستین بار در سال ۱۹۸۸ تأسیس شد. این شرکت معروف تولید کننده ساعت‌های لاکچری سوئیسی، مجموعه‌ای کم‌نظیر از ساعت‌های مردانه و زنانه را خلق کرده است. مجموعه‌‌‌هایی که اغلب با جواهرات و متریال باارزش و بسیار گرانبها تزئین شده است. ساعت‌های این برند سوئیسی برای افرادی که به محصولات کلاسیک علاقه زیادی دارند، بسیار مناسب هستند.

در ادامه به معرفی کالشکن‌های پرفروش ساعت فردریک کنستانت در فروشگاه نیک گالری می‌پردازیم:

کالکشن MANUFACTURE

یکی از کالکشن‌های محبوب برند فردریک کنستانت، کالکشن MANUFACTURE است. از جمله مشخصات ساعت‌های این کالکشن می‌توان به صفحات حکاکی شده با تزئینات گیلویه اشاره کرد. مدل‌های ساعت این کالکشن دارای قاب‌های ظریف و براقی هستند که موجب جذابیت بیشتر آن‌ها می‌شود.

در ادامه دو مدل از ساعت‌های این کالکشن را بررسی می‌کنیم:

  • مدل Classics Flyback Chronograph Manufacture یکی از ساعت‌های محبوب این کالکشن است. مدل Classics Flyback Chronograph مجهز به ظرفیت ساخت FC-760 است. جزئیات فنی این ساعت‌ها با الهام از کرنوگراف‌های فلای بک تولید سال ۱۹۳۰ ساخته شده‌اند. البته جزئیات فنی این سری پیشرفته‌تر از کرنوگراف‌های معمولی است. کرنوگراف‌های مدل Classics Flyback Chronograph Manufacture با فشردن یک دکمه به‌راحتی متوقف می‌شوند، به عدد صفر برمی‌گردند و دوباره راه‌اندازی می‌شوند. این محصول تا ۴۸ ساعت قابلیت ذخیره انرژی دارد، بدنه آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و تا عمق ۵۰ متر دربرابر آب مقاوم است. ضخامت و قطر بدنه این مدل به ترتیب ۱۳.۸ و ۴۲ میلی‌متر بوده و جنس بند آن از چرم طبیعی تمساح است.

  • مدل Classic Tourbillon Manufacture یکی از سری‌های این کالکشن است که توجه به جزئیات در طراحی کلاسیک آن، دلیل اصلی جذابیتش بوده است. این محصول تا ۳۸ ساعت می‌تواند انرژی مورد نیاز را ذخیره کند، ظرفیت ساخت آن FC-980 است، تا عمق ۳۰ متر دربرابر آب مقاوم بوده و رنگ بدنه آن رزگلد است. قطر و ضخامت این محصول به ترتیب ۳۹ و ۱۰.۹۹ میلی‌متر است. بند مدل Classic Tourbillon Manufacture از جنس چرم طبیعی تمساح است.

کالکشن HIGHLIFE LADIES

حدود ۲۰ سال پیش فردریک کنستانت برای اولین‌بار ساعت‌های کالکشن Highlife را معرفی کرد. استفاده از منحنی‌های جسورانه مدرن باعث شد محصولات این کالکشن به‌عنوان ساعت‌های فردریک کنستانت زنانه مورد توجه بانوان طرح‌های مدرن‌پسند قرار بگیرد.

در ادامه به بررسی چند مدل از محصولات کالکشن HIGHLIFE LADIES می‌پردازیم:

  • مدل LADIES AUTOMATIC HEART BEAT از این کالکشن، یک طراحی ساده، مدرن و مینیمالیست دارد. در موقعیت ساعت ۱۲ این محصول، قلب مکانیکی ساعت به نمایش گذاشته شده؛ به همین دلیل، این اکسسوری جذاب به نام ضربان قلب معروف است. این ساعت تا ۳۸ ساعت ذخیره انرژی دارد و ظرفیت ساخت آن FC-310 است. جنس قاب این محصول از فولاد ضد زنگ است. ضخامت و قطر مدل LADIES AUTOMATIC HEART BEAT به ترتیب ۳۴ و ۹.۸ میلی‌متر است. این محصول تا فشار ۵۰ متر دربرابر آب مقاوم بوده و ۸ قطعه الماس ریز در آن استفاده شده است.

  • سری LADIES AUTOMATIC یکی از مدل‌های کالکشن هایلایف است. طراحی این محصول حاصل ترکیب برابر سبک کلاسیک، اسپرت و مدرن است. نشانگرها و عقربه‌های این ساعت با مواد درخشان رنگ‌آمیزی شده‌اند که زیبایی آن را دوچندان کرده است. در نشانگر موقعیت ساعت ۱۲ دو خط موازی قرار گرفته است که بر جذابیت طراحی جسورانه آن به شکل قابل توجهی می‌افزاید. مدل LADIES AUTOMATIC فردریک کنستانت یک ساعت زنانه است که تا 38 ساعت قابلیت ذخیره انرژی دارد، جنس بدنه آن از فولاد ضد زنگ بوده و تا عمق ۵۰ متر دربرابر آب مقاوم است. ضخامت و قطر این محصول به ترتیب ۹.۸ و ۳۴ میلی‌متر است.

کالکشن HIGHLIFE GENTS

این کالکشن با طراحی منحصر‌به‌فرد و بند یکپارچه‌اش معروف شد. طراحی مبتکرانه کالکشن HIGHLIFE GENTS، ساعت‌های این کالکشن را در کانون توجه قرار داد. محصولات این کالکشن یک ویژگی جذاب دارند و آن، قابلیت تعویض بند ساعت است. شما به‌راحتی می‌توانید بندهای چرمی و فلزی را در طرح‌ها و رنگ‌های موجود تعویض کنید. برای تعویض بند بدون اینکه نیازی به لوازم جانبی داشته باشید، کافی است روی یک پین فشار دهید تا در عرض چند ثانیه بند ساعت باز یا بسته شود.

در تمام مدل‌های کالکشن هایلایف، نماد کره زمین دیده می‌شود که نشانی از زندگی پایدار و یادآور ضرورت نجات سیاره خاکی‌مان است.

کالکشن CLASSICS LADIES

ساعت‌های کالکشن CLASSICS LADIES به پیشرفته و کلاسیک‌ بودن معروف هستند. خطوط صاف و طراحی منحصر‌به‌فرد از ویژگی‌های بارز ساعت‌های این مجموعه است. در ادامه به بررسی یک مدل از محصولات این کالکشن می‌پردازیم:

  • مدل Classics Elegance ساعتی ظریف و گرانبها است که با داشتن یک بند چرمی خاص، جذابیت منحصربه‌فردی به مچ دستان شما می‌بخشد. در صفحه این ساعت شما یک دایره مرواریدی می‌بینید که وسط آن با قطعات ریز الماس تزئین شده است. قاب ۳۶ میلی‌متری این محصول با روکش طلا پوشانده شده است. اعداد صفحه عربی هستند و بند ساعت از جنس چرم طبیعی تمساح است. مدل Classics Elegance تا ۳۸ ساعت قابلیت ذخیره انرژی دارد و قاب آن از جنس فولاد ضد زنگ است. ضخامت و قطر این محصول به ترتیب ۱۰.۶ و ۳۶ میلی‌متر است. مدل Classics Elegance تا عمق ۵۰ متر دربرابر آب مقاومت دارد.

جمع‌بندی

برند فردریک کنستانت یکی از برندهای لوکس و مطرح سوئیسی است. این شرکت معروف، کالکشن‌های محبوبی و پرفروشی مانند کالکشن MANUFACTURE، کالکشن CLASSICS LADIES، کالکشن HIGHLIFE LADIES و کالکشن HIGHLIFE GENTS را تاکنون معرفی کرده است. هر کدام از این مجموعه‌ها، محصولاتی با مشخصات منحصر‌به‌فرد را معرفی می‌کنند؛ مشخصاتی از جمله صفحه‌نمایش با نماد زمین، بندی از جنس چرم طبیعی تمساح و صفحه‌ای آراسته‌شده با الماس که موجب تمایز این ساعت‌های سوئیسی از انواع مشابه می‌شوند.

منبع عکس و اطلاعات سایت نیک گالری است:

https://nikgallery.com/brand-1097/g-6/frederique-constant.html

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده