نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰

آموزش نقد کردن درآمد ارزی با ایرانیکارت

«ایرانی‌کارت» در این مطلب پیرامون نحوه نقد کردن درآمدهای ارزی توضیح می‌دهد.

اگر شما هم می‌خواهید به‌صورت دلاری کسب درآمد کنید، راه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد. از جمله این روش‌ها می‌توان به کسب درآمد از تولید محتوا در یوتیوب، کار کردن با شرکت‌های مختلف به‌صورت فریلنسری، ترید کردن ازطریق فارکس، دریافت امتیاز بازی‌های مختلف و از این قبیل موارد اشاره کرد. ولی سوالی که برای کسب درآمد دلاری ذهن شما را مشغول می‌‌کند این است که چگونه درآمد خود را پس از اینکه دریافت کردیم، نقد و آن را به‌صورت ریالی دریافت کنیم. با استفاده از خدمات ایرانیکارت می‌توانید به نقد کردن درآمد ارزی خود پرداخته و در کمترین زمان ممکن درآمد خود را به‌صورت ریالی دریافت کنید.

در ادامه به نحوه نقد کردن درآمدهای ارزی ازطریق ایرانیکارت پرداخته می‌شود.

نقد کردن درآمد ارزی با ایرانیکارت چگونه انجام می‌شود؟

برای نقد کردن درآمد ارزی با ایرانیکارت لازم است که ابتدا در این سایت ثبت نام کنید و پس از احراز هویت تا سطح 2، درخواست نقد کردن درآمد ارزی خود را ثبت کنید. مراحل ثبت نام در ایرانیکارت به شرح زیر است:

1- وارد وبسایت رسمی ایرانیکارت شده و روی ورود/ثبت نام در بالای صفحه، سمت چپ کلیک کنید.

2- بعد از ورود به صفحه، روی ساخت حساب کاربری کلیک کنید.

3- شماره موبایل خود را وارد کرده و پس از وارد کردن کد امنیتی روی ثبت نام در ایرانیکارت کلیک کنید.

4- ابتدا کد تایید ارسالی، نام، نام خانوادگی، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کرده و پس از تایید قوانین مربوط‌به سایت روی ثبت نام در ایرانیکارت کلیک کنید. به این صورت می‌توانید وارد پنل کاربری خود شوید.

5- برای نقد کردن درآمد ارزی نیاز به احراز هویت در سطح 2 است. در بالا و سمت چپ پنل اسم و فامیل شما نوشته شده که در قسمت پایین آن نوشته شده کاربر سطح صفر. آن را انتخاب کرده و سپس روی احراز هویت کلیک کنید.

6- در احراز هویت سطح 1 کد ملی و تاریخ تولد خود را وارد کرده و اسکن کارت ملی را آپلود کنید.

در احراز هویت سطح 2، اطلاعات بانکی شامل شماره کارت و شبا را وارد کرده و به این صورت احراز هویت شما برای نقد کردن درآمد ارزی انجام می‌شود.

تا این مرحله شما توانستید ثبت نام و احراز هویت خود را در ایرانیکارت انجام دهید. اکنون به مراحل نقد کردن درآمد ارزی می‌پردازیم:

1- بعد از احراز هویت، در منوی سمت راست روی پی پال، اسکریل و پرفکت مانی کلیک کنید

2- تا پایین صفحه اسکریل کرده و سپس روی نقد کردن درآمد ارزی کلیک کنید.

3- منبع درآمد ارزی، بازه دریافت درآمد، نوع ارز، مبلغ و نحوه دریافت درآمد خود (پی پال، وب مانی، پرفکت مانی و حواله بانکی) را انتخاب کنید.

4- پس از ثبت سفارش روند انجام کار نقد کردن درآمد ارزی ازطریق ایرانیکارت به شما نمایش داده می‌شود.

سپس پیام " تیکت جدید با عنوان نقد کردن درآمد ارزی برای شما ارسال شد" به شماره همراه شما ارسال می‌شود. برای دریافت پیام تیکت، در منوی سمت راست روی پشتیبانی وسپس تیکت‌های من کلیک کنید.

اطلاعات خواسته شده در پیغام را در قسمت " پیام خود را اینجا تایپ کنید" وارد کرده و سپس روی ارسال پاسخ تیکت کلیک کنید.

به این صورت می‌توانید ازطریق ایرانیکارت درآمد ارزی خود را نقد کنید.

مهم‌ترین حساب‌های ارزی که ازطریق آن‌ها می‌توان درآمد خود را دریافت کرد کدام‌اند؟

برای دریافت درآمد ارزی و سپس نقد کردن آن روش‌های مختلفی مثل پی پال، اسکریل، پرفکت مانی و … وجود دارد که در این قسمت برای شما توضیح خواهیم داد.

نقد کردن درآمد ارزی با پی پال

پی پال یک حساب ارزی بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید تراکنش‌های مالی خود را انجام دهید، هتل رزرو کنید،از سایت‌های خارجی خرید کرده و از همه مهم‌تر درآمد خود را دریافت و آن را نقد کنید. حساب پی پال یکی از محبوب‌ترین و امن‌ترین حساب‌های بین‌المللی است که با استفاده از آن می‌توانید درآمد خود را دریافت کنید.

حساب بین‌المللی اسکریل

اسکریل نیز یکی از روش‌های مناسب برای برداشت آسان و انتقال وجه است. با استفاده از اسکریل می‌توانید بدون محدودیت مبلغ مورد نظر خود را به‌صورت آنلاین برداشت یا به حساب بانکی انتقال دهید. همچنین امکان تبدیل ارز به 40 ارز دیگر ازطریق این حساب امکان‌پذیر است.

پرفکت مانی

پرفکت مانی نیز نوعی سیستم پرداخت جهانی است که دفتر رسمی آن در پاناما قرار دارد. با استفاده از این حساب بین‌المللی می‌توانید وجه نقد ارسال یا آن را دریافت کنید، همچنین می‌توانید درآمد حاصل از کارهای فریلنسری خود را دریافت و آن را نقد کنید.

بنابراین با 3 مورد از مهم‌ترین حساب‌های بین‌المللی برای دریافت درآمد ارزی خود آشنا شدید. شما می‌توانید درآمد فریلنسری خود را دریافت و ازطریق ایرانیکارت آن را نقد و به‌صورت ریالی دریافت کنید. در صورتی که در زمینه ثبت نام در سایت، احراز هویت و نقد کردن درآمد خود سوالی دارید، با شماره ۰۳۱۳۱۱۱۷ تماس بگیرید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت راهنمایی‌های کامل و جامعی در اختیار شما خواهند گذاشت.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده