نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

همراه سیستم طلایه، فروشگاه خرید مینی پی سی، تین کلاینت و بیشتر

شرکت همراه سیستم طلایه وارد کننده محصولاتی با فناوری روز دنیا از جمله: انواع مینی پی سی، تین کلاینت، زیروکلاینت و همچنین به عنوان یکی از تولید کنندگان در عرصه مینی کامپیوتر با برند hst شناخته می شود. در ادامه به بررسی هر یک از این محصولات خواهیم پرداخت.

در دنیای مدرن استفاده از کامپیوترها به جهت پیشبرد سریع و دقیق کارها و انجام محاسبات بطور چشمگیری گسترش یافته است. با گذشت زمان و پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی، کیس های قدیمی و کامپیوتر های بزرگ جای خود را به مینی پی سی (مینی کامپیوتر) و تین کلاینت ها داده اند. که تا به امروز مورد استقبال فراوان از سمت کاربران قرار گرفته است.

شرکت همراه سیستم طلایه با بیش از سه دهه فعالیت درخشان در حوزه فناوری و آی تی هم اکنون جزو یکی از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان مینی کامپیوتر (مینی پی سی) و تین کلاینت و زیروکلاینت در ایران به شمار می رود و مفتخر است تمامی کالا های خود را از بهترین و مطرح ترین برند های دنیا به مشتریان خود ارائه می دهد. گارانتی اصلی و معتبر همراه سیستم طلایه که در سامانه جامع گارانتی کشور نیز قابل استعلام است، سبب آرامش خاطر برای مشتریان محترم است. شركت همراه سيستم طلايه با دريافت گواهي كار (Business License) به عضويت اتحاديه فناوران رايانه تهران در آمده و واردكننده محصولات برتر از جمله برند های اینتل(intel) و ایسوس(ASUS) است. در ادامه توضیح مختصری درباره هر یک از محصولات فوق ارائه خواهد شد.

  1. مینی پی سی یا مینی کامپیوتر

شاید همچنان، بسیاری از افراد ندانند که مینی کامپیوتر چیست. مینی پی سی یا همان مینی کامپیوترها شبیه رایانه های شخصی رومیزی هستند، اما ارتفاع آنها تنها در حد چند اینچ است. که از اصلی ترین ویژگی آنها می توان به اندازه کوچک شان نسبت به کامپیوترهای معمولی اشاره کرد. کامپیوتر کوچک یا مینی کامپیوترها معمولاً بدون صفحه نمایش و یا صفحه کلید ارائه می شوند، اما دارای پورت هایی برای اتصال به تجهیزات جانبی هستند که باید جداگانه خریداری شود.

اکثر مردم فکر می کنند مینی پی سی ها نمی‌توانند فعالیت‌های پرمصرف مانند بازی های حرفه ای یا ویرایش ویدیو سنگین را انجام دهند وتنها برای مرور وب و تماشای ویدیوهای مناسب هستند. درصورتی که مینی پی سی های امروزی مانند برندهای اینتل و ایسوس با استفاده از نسل 12 و 13 پردازنده های اینتل در مدل های Core i3، Core i5، Core i7 به راحتی از عهده هر پردازش سنگینی بر خواهند آمد. همچنین مینی پی سی ها به دلیل داشتن پورت های متعدد مانند USB 3.2، Displayport، HDMI 2.0، Thunderbolt می توانند همزمان 4 خروجی تصویر داشته باشند. این بدین معنا است که مینی کامپیوتر ها می توانند بسیاری از وظایف مشابه رایانه های رومیزی را انجام دهند و شاید بیشتر!

نمایش سه مینی‌ پیسی در کنار هم

کامپیوتر کوچک (مینی پی سی) اغلب برای کنترل صندوق های پول در مغازه ها استفاده می شود. آن ها همچنین برای کیوسک های بازرسی و همچنین پایانه های اطلاعاتی در مکان های عمومی کاربرد دارند.

دفاتر، دانشگاه ها و مدارس نیز جزو مشتریان ثابت مینی پی سی ها بشمار می روند. از آنجاییکه اغلب کسب و کارها به چندین کامپیوتر نیاز دارند، بنابراین میزان فضای کمتری که با استفاده از مینی کامپیوتر ها اشغال می شود در مقایسه با فضایی که کامپیوتر های معمولی اشغال می کنند قابل توجه است.

اگر قصد خرید مینی کامپیوتر را دارید باید ابتدا بسنجید که نیازتان تا چه حدی است. اینکه آیا یک کاربر ساده هستید یا پیشرفته، تاثیر زیادی بر مدل و سطح مینی کامپیوتر انتخابی شما خواهد داشت . پیشنهاد ما این است که از مینی کامپیوتر های ساده تر با پردازنده core i3 برای کارهای معمول روزمره مانند ارسال و دریافت ایمیل، مرور اینترنت و از این قبیل کار ها استفاده کنید و از مینی پی سی های پیشرفته تر با پردازنده های core i5 و core i7 برای فعالیت های سنگین تر مانند بازی یا رندر استفاده کنید. طبیعتا قیمت مینی پی سی بستگی به مدل، نسل پردازنده و کانفیگ درخواستی مشتریان دارد. در ادامه به بررسی 2 مدل از بهترین برند های مینی پی سی می پردازیم:

مینی پی سی اینتل (Intel)

شرکت اینتل به عنوان بزرگترین سازنده پردازنده در دنیا در سال ۲۰۱۳ تولید اولین مینی کامپیوتر (کامپیوتر کوچک) خود را با نام اینتل ناک یا اینتل نوک (NUC) که مخفف عبارت Next Unit Of Computing است به بازار عرضه کرد. ابعاد اولین مینی پی سی اینتل ۱۱×۱۱ سانتیمتر بود که با توجه به ابعاد کیس های کامپیوتر ابعاد بسیار کوچکی محسوب می شد.

مینی پی سی ایسوز از نمای جلو

مینی پی سی ایسوس (ASUS)

مینی پی سی ایسوس تحت آزمایش‌های شدید نویز، لرزش، افت و شوک حرارتی قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود که استانداردهای دقیق ASUS را برآورده می‌کنند و از الزامات صنعتی فراتر می‌روند. آنها همچنین برای اطمینان از قابلیت اطمینان در شرایط سخت برای دوره های طولانی، از دمای خشک 0 درجه سانتی گراد تا محیط های مرطوب و گرم بیش از 50 درجه سانتی گراد، آزمایش شده اند.

  1. تین کلاینت

محصول دیگری که مورد استقبال بسیاری از سازمان ها و مراکز درمانی و ... قرار گرفته است، تین کلاینت نام دارد. تینکلاینت یک سیستم کامپیوتری است که برای اجرای برنامه‌هایی که در آن بیشتر پردازش واقعی روی یک سرور از راه دور متصل شده از طریق شبکه انجام می‌شود، استفاده می‌شود. تمام برنامه‌ها و داده‌های تین کلاینت‌ها در سرور مرکزی ذخیره می‌شوند. همچنین امکان چاپ محلی، پشتیبانی دستگاه، مرور وب و پردازش محاسبات شبکه را فراهم می سازند.

یکی از مزایای استفاده از تین کلاینت ها فناوری اطلاعات متمرکز است. از آنجایی که این دستگاه ها باید نرم افزار و سیستم عامل خود را از شبکه استخراج کند، فناوری اطلاعات برنامه های مجاز در حال اجرا بر روی سیستم را کنترل می کند. معمولاً لیستی از نرم افزارهای موجود به کاربران شبکه ارائه می شود و در صورت نیاز می توانند آن را در محیط مجازی خود نصب کنند. 

  1. زیرو کلاینت

زیرو کلاینت نوعی تین کلاینت محسوب می شود که دارای یک فاکتور بسیار کوچک با اجزای پردازش، ذخیره سازی و حافظه کم است. این دستگاه در یک زیرساخت محاسباتی متمرکز یا زیرساخت دسکتاپ مجازی(VDI) استفاده می شود.یک زیروکلاینت معمولاً پردازنده داخلی، حافظه یا سیستم عامل(OS) داخلی ندارد. معمولاً دارای پورت های جانبی و ارتباطی و همچنین پورت های صدا و شبکه است.

زیروکلاینت از طریق یک سرور مرکزی ساخته شده کار می کند که سیستم عامل و برنامه ها را میزبانی می کند. درخواست‌های محاسباتی را از طریق شبکه ارسال و دریافت می‌کند و در طول عملیات، انرژی بسیار کمی مصرف می‌کند.

در این زیروکلاینت یک پردازنده قوی از نوع ترادیسی نسل ۲۳۲۱  Teradici قرار داده شده است و امکان اتصال با سرعت فوق العاده به سرور در یک شبکه را فراهم می‌سازد. زیروکلاینت دل وایز DELL WYSE 5030 P25 از پروتکل های ارتباطی امن PCoIP– Horizon View جهت بهره‌گیری از منابع سرور استفاده می‌کند که سرعت بسیار بالایی را در انجام کارهای گرافیکی و همچنین اجرای نرم افزارهای3D  با کیفیت بالا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

خرید مینی پی سی از فروشگاه معتبر

باید به این نکته توجه داشت که خرید مینی پی سی از شرکت معتبر و با سابقه ای که هم بتواند کیفیت کالا را تضمین کند و هم گارانتی معتبر را به مشتریان خود ارائه دهد، بسیار حائز اهمیت است. شرکت همراه سیستم طلایه تمام این ویژگی ها را جهت خریدی مطمئن برای خریداران محترم فراهم آورده است.در صورت تمایل می توانید با همکاران ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید. هم چنین برای خرید هر یک از محصولات بالا می توانید به سایت همراه سیستم طلایه به آدرس www.hstbw.com مراجعه نمایید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده