نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

بهین انبار آرا؛ کارخانه تولید قفسه های فلزی

کارخانه تولید قفسه فلزی انبار «بهین انبار آرا» از مراکز باسابقه و تخصصی در زمینه تولید قفسه و ظروف نگهداری بار و مواد به‌شمار می‌ رود. این مجموعه انواع قفسه های بار پالتی و دستی را با متریال فلزی مقاوم طراحی و تولید می کند.

قفسه فلزی انبار در انبارهای صنعتی و نیمه صنعتی اصلی ترین نقش را ایفا می کنند و تاثیر چشمگیری بر دسترسی آسان به بار و کالا و نظم در انبار دارند. بهین انبار آرا کارخانه تولید قفسه فلزی انبار به صورت سفارشی بر اساس استانداردهای روز دنیا است. این مجموعه انواع قفسه های بار پالتی و دستی را با متریال فلزی مقاوم و بر اساس اصول ایمنی طراحی و تولید می کند.

تولیدکننده انواع قفسه انبار

بهین انبار آرا یکی از تیم های باسابقه در زمینه طراحی و تولید قفسه های فلزی انبار است که تنوع بالا و کیفیت و قیمت مناسب را با هم تلفیق کرده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه، طراحی قفسه به صورت سفارشی است. پس از بازدید کارشناسان از محیط انبار و بررسی دقیق نوع، تعداد و ابعاد و وزن کالاها و ماشین آلات موجود در انبار در نهایت قفسه مناسب را در ابعاد استاندارد طراحی و تولید می کند.

از جمله گروه های قفسه های فلزی تولید شده در بهین انبار آرا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تولید قفسه فلزی بار پالتی

متناسب با نوع و ابعاد بار و کالا نحوه جا به جایی آنها در انبار متفاوت است. به عنوان مثال برخی از بارها با پالت فلزی به کمک لیفتراک جا به جا شده و قفسه های مورد استفاده برای آنها ساختار خاصی دارد. از جمله قفسه های بار پالتی تولید شده در بهین انبار می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

قفسه بندی پالت راک

قفسه پالت راک از کاربردی ترین انواع قفسه است که مقاومت بسیار بالایی دارد و تا 16 متر از سوله انبار را می تواند طبقه بندی کند. این قفسه ها برای چیدمان بارهای پالتی استفاده شده و از نظر عمق دهانه و عرض آن تنوع بالایی در آنها به چشم میخورد. متناسب با نوع بار می توان قفسه هایی در دهانه های 135، 270، 330 و 390 را خریداری کرد که عمق آنها 90، 100 و 110 سانتی متر است.

قفسه پالت راک بهین انبار با فلزات بسیار مقاوم تولید شده و مواد خورنده و شیمیایی موجود در محیط باعث تخریب و پوسیدگی بدنه و سایر اجزای آن نخواهد شد. این قفسه ها گزینه ای کاربردی در انبار کارخانه تولید مواد غذایی، دارویی و بهداشتی، انبار قطعات یدکی و انبار کارخانجات صنعتی و نیمه صنعتی و فروشگاه های بزرگ به شمار می رود.

تصویری از یک قفسه‌بندی فلزی

قفسه بندی راهرو باریک

در کارخانه تولید قفسه های فلزی بهین انبار، قفسه بندی راهرو باریک در ابعاد مختلف تولید میشود. این قفسه ها شباهت بسیار زیادی به پالت راک دارند و تنها تفاوت در نحوه چیدمان قفسه است. برای انبارهایی که محدودیت در متراژ داخلی دارند، از قفسه های راهرو باریک استفاده میشود. چون عرض راهروهای این قفسه ها کمتر از حد استاندارد در نظر گرفته شده و جا به حایی بار با ماشین آلاتی از قبیل ریچتراک انجام میشود.

تصویری از قفسه‌بندی خودراهرو

قفسه بندی خودراهرو

قفسه بندی خودراهرو یا قفسه درایوین یکی از قفسه های زیرمجموعه قفسه راک است که در انبارهای کوچک استفاده میشود. اگر فضای داخلی انبار محدود است و تعداد بار و کالا زیاد، می توان از این قفسه ها استفاده کرد. در چیدمان قفسه های خودراهرو، تمام راهروها حذف میشود و تونل درون سازه قفسه ایجاد می گردد. این تونل برای چیدمان بارهای پالتی استفاده میشود.

بارهای چیده شده روی پالت در این قفسه ها با لیفتراک از انتها تا ابتدای تونل قرار گرفته و به همین ترتیب نیز خارج میشوند. عرض و عمق تونل این قفسه ها بر اساس ابعاد پالت تعیین می گردد و متناسب با شرایط انبار قابل تغییر است.

تولیدی قفسه فلزی بار دستی

در برخی از انبارها به دلیل وزن سبک بار و کالا چیدمان با دست و بدون نیاز به ماشین آلات انجام میشود. در این صورت ارتفاع قفسه ها نباید بیش از اندازه زیاد باشد تا دست نیروهای انسانی به طبقات بالایی قفسه برسد و جا به جایی با اختلال مواجه نشود. قفسه های بار دستی از نوع قفسه های سبک فلزی هستند و در انبار کارخانه هاف فروشگاه ها و کارگاه های تولیدی و برخی از آنها در انبارهای خانگی نیز کاربرد دارند.

از جمله قفسه های فلزی بار دستی بهین انبار آرا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قفسه بندی پیچ و مهره ای

قفسه پیچ و مهره ای یا مشبک از قدیمی ترین انواع قفسه های انبار هستند که در بسیاری از مغازه ها نیز استفاده میشوند. این قفسه ها از کفی و نبشی های سوراخ دار فلزی گالوانیزه تشکیل شده اند که با اتصالات پیچ و مهره ای به هم متصل میشوند. مونتاژ و دمونتاژ کردن قفسه مشبک فلزی در زمان کوتاه و بدون نیاز به ابزارآلات صنعتی انجام شده و ارتفاع آنها بر اساس نوع و ابعاد کالا قابل تنظیم است.

قفسه بندی راک کفپوشدار سنگین

قفسه بندی راک کفپوشدار سنگین یا قفسه پانل راک به قفسه های فلزی ثابت گفته میشود که در چند طبقه قابل اجرا بوده و چیدمان بار تنها توسط نیروی انسانی انجام میشود. در هر طبقه از این قفسه چندین ردیف و طبقه قفسه های دیگر قرار گرفته و بار در آنها قرار میگیرد. برای کفپوش طبقات نیز از ورق های فلزی بسیار مقاوم استفاده شده و برآمدگی های روی آن مانع از سُرخوردن افراد و ریزش بار و کالا میشود.

برای تردد آسان در بین طبقات قفسه های پانل راک پله های فلزی نصب می گردد. لازم به ذکر است، این قفسه ها در مدل های راک کفپوشدار سبک و سنگین تولید شده که از نظر میزان مقاومت با هم تفاوت دارند.

سایر قفسه های فلزی کارخانه بهین انبار آرا

علاوه بر قفسه های فوق، در این مجموعه انواع قفسه برای چیدمان بارهای شاخه ای نیز تولید می گردد. این قفسه ها که با نام قفسه فلزی و قفسه کانتی راک شناخته شده هستند، گزینه ای کاربردی در انبار میلگرد، فرش و موکت، لوله، ام دی اف و موارد مشابه است. با توجه به رشته ای و رول بودن ساختار بار این انبارها، قفسه های آنها دارای بازوهای فلزی هستند. بار بر روی بازوهای فلزی قرار گرفته و دسترسی به هر یک به صورت مستقیم انجام میشود.

علاوه براین، بهین انبار کارخانه تولید قفسه نیم طبقه فلزی است. این سازه ها نیم طبقه های پیش ساخته هستند که در زمان بسیار کوتاه در انبار نصب شده و فضای انبار را بدون نیاز به مصالح ساختمانی به چند طبقه تقسیم بندی می کنند. در طبقات این سازه ها می توان سایر قفسه ها را قرار داد یا از آن برای ایجاد فضای اداری انبار استفاده کرد.

تولید ظروف نگهداری و جا به جایی بار و کالا

در انبارهای علاوه بر قفسه های انبار از ظروف خاصی برای نگهداری و جا به جایی بار نیز استفاده میشود. بهین انبار آرا در زمینه تولید این ظروف نیز فعالیت داشته و انواع جعبه پلاستیکی انبار، باکس پالت، پالت تخت و پالت بشکه و لاستیک را با متریال مقاوم و استاندارد تولید می کند.

جمع بندی

کارخانه تولید قفسه فلزی انبار بهین انبار آرا یکی از مراکز باسابقه و تخصصی در زمینه تولید قفسه و ظروف نگهداری و جا به جایی بار و مواد است. محصولات این مجموعه بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید شده و شامل انواع قفسه های بار پالتی، بار دستی و بارهای شاخه ای هستند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده