نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

خرید بلیط ارزان قشم از فلای تودی

فلای‌تودی با در دسترس‌ قرار دادن همه ایرلاین‌های داخلی جهت رزور بلیط، انواع خدمات گردشگری از جمله خرید بلیط هواپیما، اسکان در هتل و بیشتر را با بهترین قیمت ممکن در اختیارتان قرار می‌دهد. 

جزیره قشم، بزرگترین جزیره خلیج فارس است که به دلیل داشتن سواحل زیبا و بکر و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شگفت انگیز، مقصد گردشگری بسیاری از افراد است. این جزیره جنوبی، آب و هوای گرم و مرطوبی دارد، بنابراین در نیمه اول سال، به خصوص تابستان، گرمای هوا ممکن است شما را اذیت کند. همچنین؛ اگر گرفتار بادهای پاییزی در روزهای ابری شوید، از لذت قایق سواری محروم خواهید شد. در ادامه شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بدانید بهترین زمان خرید بلیط قشم چه زمانی است یا اینکه چه زمانی برای سفر به قشم ارزان است. پس با فلای تودی همراه باشید.

راه های سفر به جزیره قشم

اگر قشم را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده‌اید، اکنون زمان آن رسیده است که انتخاب کنید از چه راهی به جزیره قشم سفر کنید. برای سفر به قشم چند راه پیش رو دارید. می‌توانید با قطار یا اتوبوس به بندرعباس بروید و از آنجا با مراجعه به اسکله و خرید بلیط قایق یا اتوبوس دریایی خود را به قشم برسانید. در زمان‌هایی که وضعیت آب و هوا مناسب نباشد، قایق های مسافربری قشم شما را جابجا نمی‌کنند؛ در این شرایط نیز می‌توانید به بندر پل رفته و با سوار شدن بر روی لندینگ کرافت‌ها پس از طی مسیری ۲۰ دقیقه‌ای خود را به جزیره قشم برسانید.

اگر دوست دارید با خودروی شخصی به قشم سفر کنید، باید پس از رسیدن به بندر عباس، به بندر پل بروید و خودروی خود را با لندینگ کرافت به جزیره قشم برسانید. راه دیگر، سفر هوایی و رزرو بلیط هواپیما است. تقریبا از همه شهرهای بزرگ ایران به مقصد قشم پرواز وجود دارد. در صورتی که نتوانستید پرواز مستقیم رزرو کنید، بلیط بندرعباس بگیرید و بقیه مسیر را به صورت دریایی طی کنید.

معروفترین جاهای دیدنی قشم

جزیره شگفت‌انگیز قشم بزرگ‌ترین جزیره ایران و خلیج فارس است و دیدنی های قشم آن را تبدیل به سرزمین عجایب هفتگانه ایران کرده‌اند. این جزیره پهناور، جاهای دیدنی جذابی دارد که معروف‌ترین آنها عبارتند از دره ستارگان، دره تندیس‌ها، غار خربس، تنگه چاهکوه، غار نمکدان، جنگل‌های حرا، جزایر ناز و قلعه پرتغالی‌ها. بهترین زمان خرید بلیط قشم برای دیدن این جاذبه‌ها، نیمه دوم سال است که گرمای هوا کمی رو به اعتدال رفته است و ابری شدن گاه به گاه هوا، باعث می‌شود از تابش مستقیم آفتاب در امان باشید. حتی برای رفتن به غار نمکدان بهتر است هوای خنک را انتخاب کنید تا بخار نمک و گرفتگی هوای داخل غار شما را اذیت نکند.

نمایی از دیدنی‌های جزیره قشم

معروفترین جاهای دیدنی نزدیک به قشم

اگر به قشم سفر کردید، بعد از دیدن جاهای دیدنی قشم حتما به جزیره‌های اطراف یک سفر کوتاه داشته باشید. حتی سفری یک روزه به جزایر اطراف قشم می‌تواند برای شما بسیار خاطره انگیز شود. جزیره هنگام، در نزدیکی قشم قرار دارد و با مراجعه به اسکله کندالو با قایق می‌توانید به هنگام بروید. هنگام، جزیره‌ای با ساحل نقره‌ای است که یک بازار بومی جذاب دارد. در این بازار می‌توانید صنایع دستی بخرید و از غذاهای محلی امتحان کنید. در ضمن، اگر خوش‌شانس باشید، در مسیر رفتن می‌توانید دلفین‌ها را در نزدیکی خود تماشا کنید. جزیره هرمز، با ساحل سرخش، دیگر مقصد جذاب گردشگری هنگام سفر به جزیره قشم است. برای دیدن جاهای دیدنی مهم هرمز حداقل یک روز کامل احتیاج دارید.

ارزانترین فصل خرید بلیط هواپیما قشم

به دلیل گرمای هوا، از اردیبهشت تا شهریور، قشم به جزیره‌ای خلوت تبدیل می‌شود. برای ارزان سفر کردن، بهترین زمان خرید بلیط قشم همین دوره زمانی است. اگر تحمل گرما و شرجی را دارید، می‌توانید مکان‌های بکر جزیره قشم را خلوت و خالی ببینید و عکاسی کنید. به علاوه، هزینه اقامت در هتل‌ها و اقامتگاه‌های بومگردی در فصول گرم تا حدی کاهش پیدا می‌کند. علاوه بر این‌ها، اگر برای خرید به قشم سفر می‌کنید، می‌توانید اجناس را با قیمت مناسب تهیه کنید و دست پر برگردید.

بهترین فصل برای سفر به قشم

زمستان قشم، هوای بهاری دارد. از مهر ماه تا نیمه اول فروردین نیز، دمای هوای قشم معتدل است. بنابراین، بهترین زمان خرید بلیط قشم همین زمان است. در این دوره، رطوبت هوا نیز کاهش پیدا می‌کند و برای گشت و گذار در جزیره هوا ایده‌آل است. عید نوروز هم یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به قشم است. آب و هوای جزیره چه برای گشتن و چه برای بهره بردن از تفریحات آبی مناسب است و شهر پر از مسافر می‌شود. رستوران‌های ساحلی، شب‌ها میزبان مسافران هستند و موسیقی زنده پخش می‌کنند. اگر مایلید قشم را شلوغ و پرجنب و جوش ببینید، نوروز بهترین زمان برای سفر به قشم است.

قایق و دریای خلیج فارس

رزرو ارزان هتل و بلیط قشم در فلای تودی

برای رزرو بلیط و هتل های قشم با ارزانترین قیمت، به سایت فلای تودی مراجعه کنید. در فلای تودی، به همه ایرلاین‌های داخلی دسترسی خواهید داشت. بنابراین، می‌توانید در تاریخ مورد نظر خود ارزانترین قیمت را انتخاب و رزرو کنید. علاوه بر این، در بخش رزرو هتل فلای تودی، می‌توانید به انواع هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و همچنین اقامتگاه‌های گردشگری دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که بهترین زمان خرید بلیط قشم، برای لذت بردن از هوا نیمه دوم سال است. بنابراین، فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای رزرو بلیط و هتل قشم در فلای تودی اقدام کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده