نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰

خرید تتر بدون احراز هویت ممکن است یا خیر | صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو

در این مقاله می‌خواهیم در مورد چگونگی خرید تتر بدون احراز هویت صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

رمزارزهای دیجیتال بسیار متنوعی در بازار وجود دارند که در خریدوفروش‌ها و حوزه‌های مختلف به کار گرفته می‌شوند. این رمزارزها در واقع نسخه دیجیتالی همان پول‌های فیزیکی هستند که آن‌ها را می‌شناسیم و روزانه برای خریدوفروش با آن‌ها سروکار داریم. تتر یکی از چند رمز ارز موجود در بازار است که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و یکی از پراستفاده‌ترین ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود. تتر که همواره قیمتی برابر با ۱ دلار آمریکا دارد، در بسیاری از خریدوفروش‌ها و پلتفرم‌های ارز دیجیتال، تبدیل به پول رایج معامله شده است. فروش و خرید تتر با قیمت مناسب، با کمترین دغدغه و در کمترین زمان ممکن همواره یکی از چالش‌هایی است که فعالان بازارهای ارزهای دیجیتال با آن‌ها روبرو هستند.

چالش‌های خاصی که در ارتباط با خرید تتر به‌خصوص در کشور ما وجود دارند، فعالان و سرمایه‌گذاران را به سمت خرید تتر بدون احراز هویت و خرید تتر با کمترین قیمت بازار سوق داده است. خرید تتر بدون احراز هویت اصطلاح جدیدی است که روزبه‌روز بیشتر آن را می‌شنویم و در تبلیغات کمپین‌های اقتصادی با آن روبرو می‌شویم. آیا واقعاً فروش و خرید تتر بدون احراز هویت امکا‌ن‌پذیر است؟ اگر بله، مزایا و معایب خرید تتر بدون احراز هویت چیست؟

تتر Tether چیست؟

تتر یک ارز دیجیتال از نوع استیبل کوین (Stable coin) است که بر پایه بلاک چین طراحی شده است و قیمت آن همواره برابر با ۱ دلار آمریکا است. هر تتر با ۱ دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود. تمام استیبل کوین‌ها نیاز به پشتیبانی دارند و پول پشتیبان تتر، دلار آمریکا است. به همین دلیل است که تتر تبدیل به یکی از پراستفاده‌ترین ارزهای دیجیتال در حوزه معاملات دیجیتال شده است. تتر (Tether) با واحد اختصاری USDT شناخته می‌شود.

برای خرید تتر و فروش آن می‌توانید به صرافی آنلاین اکسبیتو مراجعه نمایید. صرافی اکسبیتو با فعالیت تخصصی در این زمینه، تتر را با کمترین قیمت بازار و در سریع‌ترین حالت ممکن به دست شما می‌رساند.

۲ کاربرد اصلی ارز دیجیتال تتر به شرح زیر است:

  • در امان ماندن از نوسان‌های شدید بازار ارزهای دیجیتال
  • انتقال پول به صرافی‌ها و کیف پول‌ها به‌صورت دلاری و به آسان‌ترین روش ممکن

ورود به بازار معاملات دیجیتالی و خرید تتر پروسه‌ای مشخص دارد که معمولاً بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت به طول می‌انجامد. برای خرید تتر باید به صرافی مراجعه کنید و این پروسه الزامی را پشت سر بگذارید. این پروسه در اغلب وب‌سایت‌های خریدوفروش ارزهای دیجیتال نیز ثابت است و شامل احراز هویت خریداران و فروشندگان می‌شود. همین موضوع عده‌ای از افراد را به فکر خرید تتر بدون احراز هویت می‌اندازد.

خرید تتر بدون احراز هویت

مشکلات مرتبط با باز کردن وب‌سایت‌های خارجی برای ثبت‌نام و مشکلات عدیده احراز هویت در کشور ایران، همگی دست در دست هم می‌گذارند تا عده‌ای از خریداران به خرید تتر بدون احراز هویت روی بیاورند. اگر از منظر مشکلات ثبت‌نام و احراز هویت به قضیه نگاه کنیم، خرید تتر بدون احراز هویت گزینه‌ای ایده‌آل به‌نظر می‌رسد.

اگر قصد خرید تتر از صرافی یا وب‌سایت‌های معتبر را داشته باشید، باید روند احراز هویت را پشت سر بگذارید، بنابراین برخی افراد تمایل به خرید تتر بدون احراز هویت دارند. خرید تتر بدون احراز هویت مزایا و معایب خاص خود را به همراه خواهد داشت. مزایا و معایبی که قبل از خرید یا فروش تتر باید اطلاعات کافی در مورد آ‌ن‌ها داشته باشید.

تصویری از نماد رمز ارزهای مختلف

پلتفرم‌ها و راه‌های مختلفی برای خریدوفروش تتر و سایر کریپتوکارنسی‌های دیجیتال وجود دارد، البته همه آن‌ها امن و قابل اعتماد نیستند. برای مثال برخی از کانال‌های تلگرامی، اینستاگرامی و یوتیوبی یا برخی وب‌سایت‌ها به خریدوفروش تتر بدون احراز هویت اقدام می‌کنند. با وجود افراد سودجو که تعدادشان کم هم نیست، خرید تتر بدون احراز هویت و از این طریق، همواره ریسک بالایی خواهد داشت. به‌عنوان مشاوره، توصیه می‌کنیم که فکر خرید تتر بدون احراز هویت را از سرتان بیرون کنید.

بزرگ‌ترین نقطه ضعف خریدوفروش تتر بدون احراز هویت، عدم اعتماد به سمت مقابل معامله است. شما هرگز نمی‌توانید امنیت معامله و سرمایه خودتان را در این روش تضمین کنید؛ اما این روش مزایایی نیز دارد. بزرگ‌ترین مزیت خرید تتر بدون احراز هویت، معطل نشدن در صف صرافی و طی نکردن پروسه ۱ الی ۲ روزه ثبت‌نام و احراز هویت است. در روش خرید تتر بدون احراز هویت از وب‌سایت‌ها، افراد و کانال‌های فضای مجازی، شما هیچ معطلی را تجربه نخواهید کرد.

فروش و خرید تتر بدون احراز هویت، از تبلیغات و بازارگرمی تا حقیقت!

با توجه به تمام صحبت‌هایی که در ارتباط با خریدوفروش تتر بدون احراز هویت انجام شد، به‌راحتی می‌توان نتیجه گرفت که این روش ریسک بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان روش امنی برای انتقال سرمایه و معامله نخواهد بود.

در این روش هرگز مشخص نیست که شما سرمایه خودتان به دست چه کسی می‌سپارید و در مقابل چه تضمینی در دست دارید که سرمایه‌تان به شما بازگردانده شود. در روش خریدوفروش تتر و سایر رمزارزهای دیجیتال بدون احراز هویت، همواره خطر سرقت و سوءاستفاده افراد سودجو وجود دارد.

قبل از ورود به هر پلتفرم و حوزه معاملاتی، بهتر است اطلاعات دقیقی در مورد فرد معامله‌گر و قوانین پلتفرم به دست بیاورید. اگر به دنبال یک صرافی آنلاین امن و مورد اعتماد می‌گردید که معاملات خودتان را بدون کوچک‌ترین نگرانی توسط آن‌ها انجام دهید، پیشنهاد ما به شما صرافی آنلاین اکسبیتو خواهد بود.

و این موضوع که صرافی آنلاین ایرانی بدون احراز هویت وجود دارد، یک ترفند خطرناک برای جذب سرمایه‌‌گذار است و در واقع اگر یک صرافی چنین ادعایی داشت، حتماً باید به سرمایه‌‌گذاری در آن مرکز شک کنید. چرا که خرید تتر و هیچ ارز دیگری بدون احراز هویت واقعیت ندارد. اما اگر بگوییم می‌توانید در کمتر از 1 دقیقه بصورت کاملا قانونی احراز هویت شوید چه؟

فروش و خرید تتر از صرافی اکسبیتو

هیچ صرافی آنلاینی بدون احراز هویت تتر شما را خریدوفروش نمی‌کند، اگر چنین بود، به صحت ادعای آن صرافی شک کنید. صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی سؤالات کاربران خود است. صرافی اکسبیتو در تمام ساعات شبانه‌روز از راه‌های مختلفی مانند چت آنلاین، تیکت پشتیبانی و تماس تلفنی در دسترس کاربران است.

در هر ساعت از شبانه‌روز در اکسبیتو معامله کرده و خریدوفروش تتر و سایر رمزارزهای دیجیتالی خود را انجام دهید. نقل و انتقالات در سایت ارز دیجیتال اکسبیتو کاملاً آنلاین و اتوماتیک بوده و نیازی به تأیید کاربر واسط ندارد. اگر به‌دنبال احراز هویت سریع هستید، در هر زمان از شبانه‌روز که می‌خواهید وارد وب‌سایت اکسبیتو شده و با ثبت‌نام، در عرض تنها ۱ دقیقه احراز هویت شوید! صحت ادعای ما را در عرض ۱ دقیقه می‌توانید اعتبارسنجی کنید. تنها کافی است وارد وب‌سایت شده و مراحل ثبت‌نام اولیه و احراز هویت را طی کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده