نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

رویداد بزرگ گیمین دانشگاه صنعتی شریف، در اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می‌گردد

گیمین یک رویداد دانشجویی بین‌المللی است که از سال ۲۰۱۷ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. در دنیای شبیه‌سازی‌شدهٔ گیمین، شما صاحب یک کسب‌وکار می‌شوید و باید با به‌کاربستن استراتژی‌هایی، سعی کنید به بیشترین سود ممکن برسید.

گیمین، یک رویداد دانشجویی بین‌المللی است که از سال ۲۰۱۷ توسط انجمن علمی دانشکدهٔ مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. در بازی گیمین  ۲۰۲۲ که برای ششمین دورۀ متوالی برگزار می‌شود، در این دوره با حمایت داریاهمراه پایتخت، شرکت‌کنندگان در یک محیط شبیه‌سازی‌شدهٔ کسب‌وکار با یک‌دیگر به رقابت می‌پردازند و می‌کوشند کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده، مدیریت کنند و برای بیشینه‌سازی سود خود استراتژی به‌کار گیرند. در طی این مسابقه، شرکت‌کنندگان به درک خوبی از مدیریت کسب‌وکار و مفاهیمی در حوزهٔ زنجیرهٔ تأمین و کنترل تولید می‌رسند.

در دنیای شبیه‌سازی‌شدهٔ گیمین، شما صاحب یک کسب‌وکار می‌شوید و باید با به‌کاربستن استراتژی‌هایی، سعی کنید سود خود را بیشینه کنید. در این راه به چالش‌هایی در حوزهٔ زنجیره تأمین، کنترل موجودی و... برمی‌خورید که باید بتوانید با یک کار تیمی مناسب این بحران‌ها را مدیریت کنید.

شرکت در گیمین ۲۰۲۲

شرکت در گیمین در قالب تیم‌های ۳ نفره انجام می‌شود و بیش از ۱۰۰ میلیون تومان جایزه برای تیم‌های برتر در نظر گرفته شده است. تا به‌ حال نیز بیش از ۲۰۰۰ نفر در گیمین ۲۰۲۲ ثبت‌نام کرده‌اند.

محدودیت سنی برای شرکت‌کنندگان گیمین وجود ندارد؛ چه دانش‌آموز باشید، چه دانشجو و چه فارغ‌التحصیل، اگر علاقه‌مندید هستید خود را در مدیریت یک کسب‌وکار به چالش بکشید، گیمین منتظر شماست.

شرکت در مسابقه پیش‌نیاز علمی نیز ندارد اما بی‌شک آشنایی با مباحث مربوط به زنجیره تأمین، مدیریت تولید و مباحث مالی، می‌تواند کمک‌حال شرکت‌کنندگان در چالش‌های بازی باشد. همچنین قبل از برگزاری رویداد، آموزش‌های لازم به شرکت‌کنندگان ارائه خواهدشد.

مهلت ثبت‌نام رویداد تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ است. رویداد در دو مرحله برگزار خواهد شد؛ مرحلهٔ اول آن طی دو روز و به‌صورت مجازی برگزار خواهدشد. در پایان مرحلهٔ مقدماتی، ۱۰۰ تیم برتر رویداد به مرحلۀ دوم مسابقه راه خواهند یافت. مرحلۀ دوم به‌صورت حضوری در «بازار بزرگ چارسو» و در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد، می‌توانند برای ثبت‌نام از طریق این لینک https://gamein.ie.sharif.ir اقدام کنند. همچنین می‌توانند با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی گیمین به آدرس gamein_sharif، از اخبار و اطلاع‌رسانی‌ها مطلع شوند.

مهم‌ترین ویژگی گیمین این است که محیط بازی، شبیه به دنیای واقعی است؛ شما می‌توانید در گیمین تجربه کسب کنید، ببینید بازار به تصمیمات مختلف شما چه‌گونه عکس‌العمل نشان می‌دهد و در مواقع بحرانی، چه اتفاقی برای بازار می‌افتد و استراتژی برتر کدام است. با آموزش‌های قبل از بازی و تجربیاتی که حین بازی کسب می‌کنید، در نهایت با قیمت‌گذاری، کنترل موجودی، تحقیق در عملیات، داده‌کاوی و برنامه‌ریزی تولید، در عمل آشنایی پیدا می‌کنید. موضوع بازی این دوره از رویداد گیمین با توجه به حوزه فعالیت حامی رویداد، داریاهمراه پایتخت، انتخاب شده است. در صورتی که علاقه‌مند به اطلاع از آن هستید به وبسایت داریا همراه مراجعه کنید.

حامی برگزاری رویداد

حامی این دورۀ گیمین «داریا همراه پایتخت» است. داریا با پشتوانه و تجربۀ غنی در واردات رسمی تلفن‌های همراه شرکت سامسونگ و خدمات پس از فروش، با فراهم نمودن مراکز مجهز و منحصر به فرد، قصد دارد خدمات پس از فروش را در شأن و مقام هم‌وطنان گرامی ارائه نماید. داریا همراه در فعالیت‌های اخیر خود پروژه‌های توسعه و پیاده سازی سیستم عامل بومی را نیز آغاز کرده است.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده