نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

مرکز تعمیر ماشین لباسشویی قدیمی و جدید در محل تکنوپشتیبان

تکنوپشتیبان با شعبه‌های فعال در تمام مناطق تهران، به‌کمک تعمیرکاران سیار و با قیمت منصفانه عیب یابی و تعمیرات ماشین لباس‌شویی شما را در محل و خانه انجام می دهد.

تعمیر ماشین لباسشویی قدیمی و جدید اتوماتیک یکی از خدمات ارائه شده در تکنوپشتیبان است که با قطعات اصلی در محل ارائه میشود. به دلیل استفاده از قطعات اصلی و مهارت و تجربه بالای تعمیرکاران، تمام خدمات این مجموعه دارای گارانتی بوده و امکان صدور فاکتور رسمی نیز وجود دارد. علاوه براین، در تمام مناطق شمال، جنوب و شرق و غرب تهران سرویس کاران تکنوپشتیبان به محل مراجعه نموده و تعمیر لباسشویی در خانه و محل را انجام می دهند.تعمیر ماشین لباسشویی قدیمی در تهران

یکی از چالش های همیشگی در تعمیر ماشین لباسشویی، دسترسی به قطعات اصلی و فابریک همان برند است. این مساله مخصوصا در لباسشویی های قدیمی اهمیت خود را بیشتر نشان داده و مشکلات متعددی را به همراه دارد. تکنوپشتیبان در طی سالها فعالیت از برندهای مختلف پشتیبانی کرده و به قطعات اصلی محصولات آنها دسترسی دارد. به همین دلیل انواع ماشین های لباسشویی قدیمی درب بالا و دوقلو و غیره را به صورت تضمینی با قطعات فابریک عیب یابی و تعمیر می کند.

به منظور تسهیل روند عیب یابی و تعمیر، سرویس تعمیر ماشین لباسشویی در تهران این مجموعه در محل ارائه میشود. به طوریکه بعد از ثبت سفارش، سرویس کار به محل مراجعه نموده و بدون نیاز به انتقال لباسشویی به تعمیرگاه تعمیرات مورد نیاز را انجام می دهد.

تعمیر ماشین لباسشویی تضمینی

تکنوپشتیبان از جمله مراکز تعمیر ماشین لباسشویی با سابقه فعالیت بالا در تهران است که شرایط متعددی برای استخدام تعمیرکاران خود ارائه داده است. به همین دلیل تنها افرادی در این مجموعه پذیرفته میشوند که تجربه و مهارت کافی را کسب نموده و با ساختار داخلی محصولات برندهای مختلف آشنایی کافی داشته باشند. نتیجه این شیوه استخدام تعمیرکاران باعث شده است تا خدمات این مجموعه تضمینی و دارای گارانتی باشد. به طوریکه می توانید با خیال آسوده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما و سایر برندها با گارانتی بهره مند شوید.

گارانتی در تعمیر ماشین لباسشویی تکنوپشتیبان به این صورت است که در صورت تکرار همان خرابی، تعمیرکار بدون دریافت دستمزد مشکل را برطرف می کند.

تصویر یک تعمیرکار ماشین لباس‌شویی درحال تعمیر با کمک قطعات اصلی

تعمیرات لباسشویی با قطعات اصلی

برندهای ایرانی و خارجی در پیاده سازی قابلیت های مختلف در محصولات خود قطعات خاصی را استفاده می کنند. لذا در تعمیر آنها نیز باید از قطعات اصلی و فابریک استفاده شود تا به سایر بخش ها آسیب وارد نشده و عملکرد دستگاه مختل نشود. تکنوپشتیبان برندهای ایرانی و خارجی را پوشش داده و به عنوان نمایندگی مجاز فعالیت دارد. به همین دلیل به قطعات فابریک و اصلی دسترسی داشته و در تعمیرات از آنها استفاده می کند.

از جمله برندهایی که تکنوپشتیبان پشتیبانی می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ، ال جی، دوو، اسنوا، پارس، پاکشوما، هاردستون، هیوندای، الگانس، آبسال، ارج، ایندزیت، آرچلیک، سپهر الکتریک، بوش، کروپ، آاگ، مجیک، مدیا

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در محل

به دلیل وزن سنگین ماشین لباسشویی و مشکلاتی که در حین جا به جایی و انتقال آنها به تعمیرگاه بوجود می آید، تعمیر در محل این قبیل لوازم خانگی در تکنوپشتیبان فراهم شده است. به دلیل مهارت و تخصص بالای تعمیرکار و شناخت کامل ساختار داخلی لباسشویی در مدل های مختلف، محدودیتی در نوع خدمات در محل و خانه وجود ندارد. برخی از خدمات قابل ارائه در محل توسط این مجموعه عبارتند از:

  • تعویض تسمه لباسشویی
  • تعمیر سیستم تخلیه لباسشویی
  • تعمیر تایمر ماشین لباسوشیی
  • تعمیر هیدروستات ماشین لباسشویی
  • تعمیر میکروسویچ قفل درب لباسشویی
  • تعویض دکمه های پنل لباسشویی
  • تعویض شلنگ های ورودی و خروجی لباسشویی
  • تعمیر و تعویض شیر برقی لباسشویی
  • تعمیر و تعویض تاخو یا تاکومتر موتور لباسشویی
  • تعویض المنت ماشین لباسشویی
  • تعمیر موتور لباسشویی
  • تعمیر پنل بورد لباسشویی
  • تعمیر لولا و درب لباسشویی
  • تعمیر سیستم گرمکن لباسشویی

مرکز تعمیر لباسشویی شمال تهران

تکنوپشتیبان در تمام مناطق تهران دارای شعبه فعال بوده و بلافاصله بعد از تماس مشتری سرویس کار را به محل اعزام می کند. لذا اگر در هر یک از محله های شمال تهران حضور دارید، کافیست با شعبه مربوطه تماس بگیرید. برخی از محله های شمال تهران که توسط این مجموعه پشتیبانی میشوند عبارتند از:

اختیاریه، ونک، نیایش، نیاوران، لویزان، کامرانیه، قیطریه، شیان، ده ونک، درکه، دارآباد، جمشیدیه، توانیر، بلوار اندرزگو، الهیه، آرارات، سئول، دزاشیب، دربند، خیابان آفریقا، جماران، تجریش، اوین، اقدسیه، سوهانک، دروس، داوودیه، چیذر، جاده لشگرک، پاسداران، امانیه، ازگل، آجوادنیه

مرکز تعمیر ماشین لباسشویی جنوب تهران

تعمیرکاران تکنوپشتیبان در جنوب تهران در محله های مختلف به صورت سیار فعالیت دارند. به همین دلیل در زمان بسیار کوتاه به محل مراجعه نموده و تعمیرات را انجام می دهند. این تعمیرکاران همگی دارای گواهی عدم سوءپیشینه بوده و قابل اعتماد هستند. علاوه براین، تجربه بالای آنها باعث شده است تا برای کیفیت کار خود تضمین و گارانتی ارائه دهند. بعد از اتمام فرآیند تعمیر می توانید برگه گارانتی را از تعمیرکار به همراه فاکتور رسمی دریافت کنید.

در هر یک از مناطق ابن بابویه، امام زاده ابوالحسن، اما زاده حسن، امین آباد، انبار گندم، انبار نفت، باقرشهر، بزرگراه آزادگان، بعثت، بلوار قدس، پاسگاه نعمت آباد، ترمینال جنوب، تقی آباد، جوانمرد قصاب، چهاردانگه، چیت سازی، خانی آباد، خزانه بخارایی، خلازیر، خیابان زمزم و سایر محله های جنوب تهران می توانید از خدمات تکنوپشتیبان استفاده کنید.

تعمیر لباسشویی غرب تهران

در تعمیر ماشین لباسشویی غرب تهران تکنوپشتیبان تمام محله ها پوشش داده شده و سرویس کاران سیار در زمان بسیار کوتاه به محل مراجعه می کنند. این خدات همگی با قطعات اصلی و فابریک انجام شده و تمام برندهای ایرانی و خارجی لباسشویی های قدیمی و جدید را پوشش می دهد.

ارم، آزادی، اسکندری، اکباتان، ایوانک، بزرگراه خرازی، بلوار ایران، بلوار ایران خودرو، بلوار فردوس، پونک، تهرانسر، جنت آباد، چمران، چیتگر، حصارک، خیابان کارون، دهکده المپیک، سازمان برنامه، ستارخان از جمله مناطق قابل پوشش در غرب تهران هستند و خدمات تعمیر با قطعات اصلی و کاملا تضمینی با قیمت مناسب در آنها ارائه میشود.

تعمیر لباسشویی شرق تهران

از آنجا که تکنوپشتیبان شرکت ثبت شده و رسمی محسوب میشود و به عنوان تعمیرگاه مجاز برندهای مختلف شناخته شده است، خدمات آن نیز منصفانه است. برای اطمینان بیشتر مشتریان از منصفانه بودن قیمت و هزینه های تعمیر، بعد از اتمام تعمیرات می توانید از تعمیرکار فاکتور رسمی دریافت کنید.

اتابک، اتوبان آهنگ، اتوبان بابایی، استخر، بزرگراه زین الدین، بزرگراه یاسینی، بلوار اتحاد، بلوار دلاوران، پردیس، پل چوبی، پیروزی، تهرانپارس، حشمتیه، حکیمیه، خاوران، خیابان دماوند، شریعتی برخی از مناطقی هستند که تعمیرکاران این مجموعه در آنها حضور داشته و سرویس ارائه می دهند.

سخن آخر

در هر یک از مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران که حضور دارید، در صورت مواجه شدن با خرابی در ماشین لباسشویی کافیست با تکنوپشتیبان تماس بگیرید. این مجموعه در تمام مناطق تهران دارای شعبه فعال و تعمیرکاران سیار بوده و با قطعات اصلی و فابریک و با قیمت منصفانه عیب یابی و تعمیرات را در محل و خانه انجام می دهد. جهت آشنایی بیشتر با سایر خدمات تکنوپشتیبان و استفاده از آنها کافیست نام "تکنوپشتیبان" را در اینترنت جستجو کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده