نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل بدون پسورد، زیر 30 ثانیه

به‌کمک پاکسیت می‌توانید امتیازهای سی‌پی و حجم بالایی از امکانات بازی‌های کالاف دیوتی را زیر ۳۰ ثانیه خریداری کنید.

با خریدن سی پی کالاف دیوتی موبایل، در میدان نبرد غوغا به‌پا کنید. خیره شدن به عکس کاراکترها و سلاح‌های جدید هر فصل و حسرت خوردن کافی است؛ حالا زمان آن است که در پاکسیت، CP کالاف را زیر 30 ثانیه، با تحویل اتوماتیک و بدون نیاز به پسورد اکانتتان بخرید.

پاکسیت برای اولین‌بار در ایران توانسته خرید اتوماتیک سی پی زیر 1 دقیقه را بدون ورود به اکانت شما اجرایی کند. شما از هر سایت یا کانال تلگرام دیگری که خرید کنید، قطعا مجبورید یا پسوردتان را به آن‌ها بدهید یا حداقل چندین دقیقه صبر کنید درحالیکه خرید از ما هیچ کدام از این مشکلات را ندارد. کافی است روی این لینک کلیک کنید: https://www.paxit.ir/group-product/call-of-duty-mobile

کاربردهای CP؛ گنج مجازی دنیای کالاف دیوتی

سیپی فقط یک ارز مجازی معمولی نیست؛ بلکه یک گنج سرنوشت‌ساز در بازی است که می‌تواند تجربه شما را به اوج لذت برساند. آیا می‌خواهید خود را با سلاح‌ها و تجهیزات قدرتمند مسلح کنید تا از حریفان خود بهتر باشید؟ پس بدانید که CP هوای شما را دارد. خرید کاراکترهای جذاب و اسلحه‌های منحصر‌به‌فرد که همه توجه را در میدان نبرد به خود جلب می‌کند فقط بخشی از کاربردهای این ارز رویایی است. در ادامه تمام کاربردهای آن را ببینید تا به جادوی آن پی ببرید.

خرید سلاح و پوسته

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل این است که می‌تواند شما را از انتظار برای به‌دست آوردن سلاح‌های جدید نجات دهد. تصور کنید اولین کسی باشید که از یک تفنگ پیشرفته که در فصل جدید بازی معرفی شده است استفاده می‌کنید. این کار باعث می‌شود شما دست‌تان از سایر جلوتر باشد و در تمام نبردها حال دشمنان خود را جا بیاورید و بر میدان نبرد تسلط داشته باشید.

علاوه‌براین، سیپی همچنین به شما این امکان را می‌دهد که به فروشگاه بازی بروید و مدل‌های جذاب‌تری از سلاح مورد علاقه خود را که با پوسته‌های حیرت‌انگیز تزئین شده‌اند بخرید. از پوسته‌های فلزی براق گرفته تا کاموهای آتشین و رنگارنگ. این کار نه‌تنها باعث می‌شود حس بهتری به سلاح‌های خود داشته باشید؛ بلکه باعث می‌شود دشمنان‌تان از ترس به خود بلرزند و حساب کار دست‌شان بیاید که شما چه سرباز حرفه‌ای و کارکشته‌ای در این بازی هستید.

خرید پوسته وسایل نقلیه

خرید پوسته‌های خودرو و هلی‌کوپتر راهی باورنکردنی برای ارتقای مهارت‌های لذت هنگام رانندگی شما در حین جابه‌جایی در نقشه بازی است. خرید CP کالاف دیوتی موبایل به شما این امکان را می‌دهد که در فروشگاه بازی از میان طیف وسیعی از پوسته‌های جذاب بگردید و هر کدام را که مایل بودید بخرید. از نوارهای براق با طرح‌های آتشین و خفن گرفته تا الگوها و طرح‌های شلوغ و پرکار. این پوسته‌ها می‌تواند ماشین سواری یا پرواز با هلی‌کوپتر در آسمان را برای‌تان به لحظاتی با شکوه تبدیل کند.

وقتی با وسیله نقلیه دلخواه خود که با اسکین‌های رویایی و منحصر‌به‌فرد تزئین شده‌اند دربرابر دشمنان‌تان حاضر می‌شوید، آن‌ها فقط متوجه یک چیز می‌شوند؛ و آن اینکه به‌زودی قرار است به یک جسد تبدیل شوند.

خرید جعبه یا همان CRATES

این جعبه‌ها که در فروشگاه بازی پیدا می‌شوند، در داخل خود به اندازه یک ارتش تجهیزات خفن دارند. با خرید CP می‌توانید به دو طریق به محتوای درون این جعبه‌ها دسترسی پیدا کنید. یکی ازطریق خرید کل جعبه و به‌دست آوردن تمام آیتم‌های درون آن؛ و دیگری ازطریق خرید شانسی، که با قیمتی مناسب‌تر یک آیتم از آن را به‌صورت اتفاقی به شما می‌دهد.

درون این جعبه‌ها پکیج کاملی از تجهیزات جنگی را پیدا کنید، از شخصیت‌های جذاب گرفته، تا چتر و پوسته اسلحه و اسکین وسایل نقلیه و آواتار. اگر به فکر این هستید که CP‌های خود را به بهترین شکل ممکن خرج کنید، این جعبه‌ها را در نظر بگیرید. درضمن در بسیاری از مواقع آن‌ها با تخفیف‌های خوبی که گاهی تا ۵۰ درصد هم می‌رسد ارائه می‌شوند که می‌توانید شکارشان کنید.

کارت ارتقاء اسلحه

احتمالا به خوبی می‌دانید که برای خرید اسلحه باید از کارت‌های XP اسلحه استفاده کنید. این کارت‌ها در حالت عادی با انجام مسابقات رنک یا چند نفره به‌دست می‌آیند و اگر بخواهید سلاح‌های مختلف را با آن‌ها ارتقاء بدهید باید تعداد بسیار زیادی از آن‌ها داشته باشید. این کار ممکن است حوصله شما را سر ببرد، اما با خرید CP کالاف دیوتی موبایل می‌توانید هر تعدادی از آن‌ها را که لازم دارید به‌دست بیاورید و تمام سلاح‌های مورد علاقه خود را تا بالاترین لول ممکن ارتقاء دهید.

یک نکته مهم که باید در نظر بگیرید این است: در ابتدای استفاده از هر کدام از سلاح‌های این بازی، نمی‌توان هیچ تجهیزاتی را به آن‌ها متصل کرد. در این صورت آن‌ها بسیار ضعیف هستند و ممکن است در درگیری‌ها باعث شکست شما شوند. اما با این کارت‌ها جریان فرق می‌کند. دیگر هر سلاحی که بخواهید را می‌توانید به سرعت و با چند کلیک تا بالاترین حد ممکن ارتقاء دهید.

بتل پس را ارتقاء دهید

بتل پس در این بازی پل عبور شما به دنیایی از جوایز اعجاب انگیز است. برای به‌دست آوردن این جوایز ارزشمند باید مبارزه کنید و به مرور زمان در طی پیشرفت خود آن‌ها را به‌دست بیاورید. شخصیت‌های جذاب، کاموهای اسلحه و کلی آیتم جذاب دیگر در بین این جوایز وجود دارد؛ اما دقت داشته باشید که وقتی بتل پس شما نسخه رایگان آن باشد، جوایزی که دریافت می‌کنید شاید چندان برای‌تان جذاب و چشم‌گیر نباشد.

اما این یک مشکل جدی نیست. با خریدن CP کالاف دیوتی موبایل می‌‌توانید بتل پس خود را به نسخه پرمیوم ارتقاء دهید و شاهد سیلی از جوایز رویایی باشید. در این صورت به خوبی می‌بینید که هر لحظه از بازی چقدر برای شما جذاب می‌شود. درواقع وقتی از میدان نبرد سربلند بیرون می‌آید و جوایز بتل پس پرمیوم را دریافت می‌کنید لذت بازی برای دو چندان می‌شود. تمام گیمرهای حرفه‌ای اولین چیزی را که با CP در Call of Duty Mobile موبایل می‌خرند، همین نسخه ویژه بتل پس است.

جعبه‌های شانس یا Lucky Box

همان‌طور که از اسم‌شان پیداست، این جعبه‌ها دارای آیتم‌هایی هستند که با هر خرید به‌صورت شانسی به شما ارائه می‌شوند. درواقع شما همیشه می‌توانید لیستی از آیتم‌های موجود در این جعبه‌ها را ببینید، اما هیچ قطعیتی برای چیزی که به‌دست می‌آورید وجود ندارد. بااین‌حال هنوز هم خرید این جعبه‌ها بسیار منطقی است. درواقع وقتی پس از خریدن سی پی کالاف دیوتی موبایل به سراغ آن‌ها می‌روید، اصلا پشیمان نمی‌شوید؛ چون قیمت آن‌ها بسیار ارزان است.

جعبه شانس در فروشگاه این بازی قرار دارد و از کاراکتر گرفته تا اسکین‌های خفن را در خود دارند. کاراکترهایی که درون آن‌ها قرار داده شده‌اند را هیچ جای دیگری در این بازی پیدا نمی‌کنید. باتوجه‌به قیمت بسیار ناچیز این جعبه‌های شانس، کاملا ارزشش را دارد تا پس از خرید CP به سراغ آن‌ها بروید و شانس خود را امتحان کنید؛ ممکن است چیزی را در آن‌ها به‌دست آورید که ارزشش بسیار بیشتر از پولی باشد که خرج کرده‌اید. فقط حواستان باشد که این جعبه‌ها همیشه برای مدت محدودی در دسترس هستند؛ پس زودتر دست به کار شوید.

منبع متن: پاکسیت

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده