نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

آموزش انجام احراز هویت بایننس در کوتاه ترین زمان با آریاپی

یکی از موانع پذیرش جهانی ارزهای دیجیتالی و رشد حداکثری دنیای کریپتوکارنسی را می‌توان در نگرش منفی و حساسیت‌های نهادهای مالی متمرکز و همچنین دولت‌ها دربرابر معاملات رمزارزی جست‌وجو کرد.

دنیای کریپتوکارنسی و ترید ارزهای دیجیتال با وجود ماهیت نوپا بودن آن‌ها نقش کلیدی را در نقل و انتقالات مبالغ هنگفت به خود اختصاص داده‌اند و به‌دلیل فراهم بودن بستر مناسب برای کسب سود، روزانه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران جدیدی را به سمت خود جذب می‌کنند؛ اما این مسئله برای کاربران ایرانی دنیای کریپتوکارنسی رنگ و بوی دیگری داشته و درواقع افت شدید ارزش پول ملی، افزایش انفجاری نرخ دلار و بالا رفتن تورم سبب شده تا دستیابی به یک منبع درآمد دلاری به یک نیاز اجتناب ناپذیر تبدیل گردد. امروزه بسیاری از کاربران ایرانی به هوای کسب سودهای نجومی وارد بازار ارزهای دیجیتال می‌گردند ولی با سدی به نام احرازهویت و وریفای در صرافی‌های معتبر بین‌المللی نظیر بایننس برخورد می‌کنند که به‌دلیل تبعیت این صرافی‌ها از تحریم‌های مالی علیه کشور ایران، اقدام به مسدودسازی حساب کاربران ایرانی می‌کنند.

این مسئله سبب شده تا برخی از تریدرهای ایرانی به سراغ صرافی‌های نامعتبری روند که با وعده عدم نیاز به وریفای و گذراندن مرحله احراز هویت، امکان ترید را برای کاربران فراهم می‌آورند؛ اما پس از مدتی به‌دلیل حمله‌های هکری گسترده یا به‌دلیل کلاهبرداری‌های عظیم منحل میگردند. چنین مسئله‌ای سبب شده تا ما این مطلب را به بررسی نحوه وریفای بایننس در کمترین زمان ممکن اختصاص دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

احراز هویت و وریفای حساب کاربری صرافی بایننس

یکی از موانع پذیرش جهانی ارزهای دیجیتالی و رشد حداکثری دنیای کریپتوکارنسی را می‌توان در نگرش منفی و حساسیت‌های نهادهای مالی متمرکز و همچنین دولت‌ها دربرابر معاملات رمزارزی جست‌وجو کرد. چنین معاملاتی گاها می‌توانند ارقام بسیار هنگفتی را جابه‌جا کنند، بی آن که دولت‌ها اطلاعات کافی در ارتباط با گیرنده و فرستنده چنین مبالغی داشته باشند؛ همین مسئله معاملات رمزارزی را به بستری مستعد انجام جرائم مالی بزرگ و مهم تبدیل کرده است که می‌تواند ضربه‌های اساسی را به اقتصاد کشورهای مختلف وارد سازد. از جمله چنین جرائمی می‌توان به پولشویی، فرار مالیاتی و رشد کلاهبرداری‌ها و سرقت‌های مجازی اشاره کرد. درواقع با انجام چنین معاملاتی می‌توان پول‌هایی را که ازطریق غیرقانونی تحصیل شده را وارد نظام بانکی کشور کرد، امری که در طولانی مدت می‌تواند به فروپاشی نظام اقتصادی کشورها منجر گردد.

درواقع شما با پشت سر گذاشتن مرحله وریفای و احراز هویت صرافی بایننس، امنیت حساب کاربری خود را ارتقا می‌دهید، امری که باتوجه‌به ماهیت کلیدی این صرافی در نگه‌داری سرمایه و دارایی‌های شما، بسیار حیاتی تلقی می‌شود. ناگفته نماند که شما با وریفای حساب کاربری خود در صرافی بایننس، به امکانات بیشتری نیز دسترسی پیدا می‌کنید که در حالت عادی امکان دسترسی به آن‌ها از شما سلب شده بود؛ بنابراین اگر قصد دارید بدون وجود هیچگونه محدودیت و سقفی به شارژ حساب خود اقدام کنید و محدودیتی در ترید روزانه رمزارزها نداشته باشید، حتما باید حساب کاربری خود را وریفای کنید.

نحوه وریفای بایننس برای کاربران ایرانی

به‌طور کلی فرایند وریفای حساب کاربری صرافی بایننس دارای پیچیدگی خاصی نبوده و برای چنین کاری صرفا باید یک فرم که شامل اطلاعات هویتی و موقعیت مکانی است را پر کنید و سپس به آپلود تصویر مدارک هویتی و همچنین تصویر چهره خود اقدام کنید. البته لازم به ذکر است که این سادگی برای کاربران کشورهایی است که در فهرست تحریمی صرافی بایننس قرار ندارند! متاسفانه صرافی بایننس همچون بسیاری از صرافی‌های معتبر بین‌المللی دیگر، کشور ایران را در فهرست کشورهایی قرار داده که به کاربران چنین کشورهایی خدمات ارائه نمی‌کند و در صورتی که متوجه هویت کاربری گردد که در چنین کشورهایی ساکن است، سریعا به مسدودسازی حساب و بلوکه کردن دارایی‌های موجود در این حساب‌ها اقدام می‌کند و امکان دسترسی به چنین حساب‌هایی از مالکان آن‌ها به‌صورت همیشگی سلب می‌گردد.

اموزش وریفای حساب بایننس

باتوجه‌به چنین توضیحی، شما امکان ورود به وب‌سایت و اپلیکیشن این صرافی با IP ایران را نخواهید داشت و حتما باید از یک تغییر دهنده IP معتبر که احتمال قطعی آن در اواسط اتصال وجود ندارد، استفاده کنید. ناگفته نماند که بهتر است به منظور کاستن حساسیت‌های نظارتی بایننس همواره از IP همان کشوری که به هنگام وریفای از آن استفاده کرده‌اید، در ورود به حساب کاربری خود استفاده کنید. باتوجه‌به اهمیت این موضوع، توصیه می‌کنیم از IP ثابت برای چنین منظوری کمک بگیرید. به هنگام وارد کردن اطلاعات موقعیت مکانی نیز حتما باید یکی از شهرهایی که در اطراف IP مورد استفاده شما قرار دارد را وارد کنید.

برای خرید آیپی ثابت , اینجا کلیک کنید

وریفای حساب کاربری بایننس در مجموعه آریاپی

یکی از بهترین مجموعه‌های فعال در حوزه وریفای صرافی‌های ارز دیجیتال، آریاپی نام دارد. این مجموعه درواقع با ارائه خدماتی نظیر افتتاح حساب در پلتفرم‌های پرداخت بین‌المللی نظیر پی‌پال و وریفای آن، فروش IP ثابت و شماره مجازی بیش از 200 کشور در جهان، نقد کردن درآمد دلاری و بسیاری از خدمات دیگر، تلاش کرده تا آثار محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های بین‌المللی علیه کاربران ساکن کشور ایران را به حداقل برساند و سوابق درخشان آن نیز نشان‌دهنده این واقعیت است که تا حد قابل توجهی در دستیابی به این هدف خود موفق ظاهر شده است.

ارائه خدمات مرتبط با وریفای حساب صرافی بایننس یکی از محبوب‌ترین خدمات ارائه شده از سوی این مجموعه بوده که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است؛ چراکه کارشناسان این مجموعه، کلیه مراحل فرایند احراز هویت و وریفای حساب این صرافی را به‌صورت کاملا قانونی و با هزینه حداقلی انجام می‌دهند و به قدری در کار خود تبحر دارند که حتی باز کردن تضمینی قفل حساب‌های بایننس بلوکه شده را نیز در خدمات مورد ارائه خود در نظر گرفته‌اند. شما به هنگامی که وریفای حساب صرافی خود را در اختیار این مجموعه قرار می‌دهید، پس از آن دیگر هیچ نگرانی خاصی از بابت بلوکه شدن دارایی‌های خود در حساب صرافی نخواهید داشت؛ چراکه تمامی مراحل احراز هویت این صرافی کاملا مطابق با اطلاعات شخصی شما انجام می‌گیرد و این کار به صورتی انجام خواهد گرفت که حساسیت‌های نظارتی صرافی بایننس را برنمی‌انگیزد.

برای ثبت سفارش وریفای حساب صرافی بایننس در مجموعه آریاپی نیازی به طی کردن مراحل پیچیده نخواهید داشت و صرفا کافی است یک حساب کاربری در وب‌سایت آریاپی ایجاد کنید و سپس در منوی موجود در حساب کاربری خود، گزینه وریفای صرافی ارز دیجیتال بایننس را انتخاب کنید و با ارائه اطلاعات مورد نیاز و پرداخت هزینه، سفارش خود را نهایی کنید تا کارشناسان این مجموعه در سریع‌ترین زمان ممکن، حساب وریفای شده بایننس را در اختیارتان قرار دهند. ناگفته نماند که این مجموعه دارای تیم پشتیبانی بسیار قدرتمندی بوده که شما قبل از ثبت سفارش نیز می‌توانید از مشاوره تیم پشتیبانی بهره‌ ببرید و باتوجه‌به آن تصمیم درست را اتخاذ کنید.

خدمات وریفای صرافی آریاپی؛ بهترین راه‌حل برای وریفای حساب بایننس در کمترین زمان ممکن

خدمات وریفای بایننس در اریاپی

همان‌طور که در مطالب فوق مشاهده کردید، امروزه بنا به دلایل مختلفی کاربران ایرانی توجه بیشتری به سرمایه‌گذاری در دنیای نوظهور کریپتوکارنسی از خود نشان می‌دهند؛ اما متاسفانه به‌دلیل وجود تحریم‌های مالی بین‌المللی و تبعیت بسیاری از صرافی‌های امن و محبوب خارجی نظیر بایننس از چنین تحریم‌هایی، عملا امکان ورود به چنین بازاری از تریدرهای ایرانی سلب شده است. خوشبختانه در سال‌های اخیر با ظهور شرکت‌های ارائه کننده خدمات وریفای حساب صرافی ارز دیجیتال، این مشکل تا حد قابل توجهی برطرف شده است ولی به هنگام انتخاب چنین شرکت‌هایی باید نهایت دقت را به خرج دهید؛ چراکه برای وریفای حساب باید اطلاعات هویتی و همچنین آناتومی چهره خود را در اختیار چنین شرکتی قرار دهید و باتوجه‌به حساسیت چنین حساب کاربری که ارتباط مستقیم با دارایی‌های مجازی و مالی شما دارد، حتما باید در ارتباط با میزان اعتبار شرکت مورد نظر تحقیقات کافی را به عمل آوردید. ناگفته نماند که اگر به‌دنبال چنین مجموعه‌ای می‌گردید که با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه این کار را انجام می‌دهد، به شما توصیه می‌کنیم که حتما به وب‌سایت آریاپی سر زده و از خدمات این مجموعه در ارتباط با وریفای صرافی ارز دیجیتال بایننس بهره ببرید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده