نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰

ایران بروکر، 5 بازی‌ ارز دیجیتال موبایلی برای کسب درآمد

می‌دانستید حدود 61 درصد از بازیکنان در بازی‌ها اعلام کرده‌اند که پس از خرید، از خریدشان پشیمان شده‌اند؟

در حال حاضر بازیکنان به‌دنبال بازی‌هایی هستند که سازندگان آن حاضر باشند بخشی از درآمدهای خود را با بازیکنان تقسیم کنند.

با گسترش و استفاده روزافزون ارزهای دیجیتال، طیف بسیاری از مردم با رمزارزها آشنا شده‌اند و شیفته کاربردهای آن و همچنین فناوری وابسته به آن یعنی فناوری بلاکچین هستند. با اینکه اکثر مردم، ارزهای دیجیتال را بستری برای کسب درآمد ازطریق خرید و فروش آن‌ها می‌بینند اما روش‌های گوناگونی برای کسب درآمد ازطریق فناوری نوظهور بلاکچین وجود دارد. یکی از آن روش‌ها بازی‌ کردن بر بستر بلاکچین است که بیشتر با بازی‌های Play2Earn معروف هستند.

در بازار صعودی ارزهای دیجیتال سال 2021 این نوع بازی‌ها سروصدای بسیاری کردند و بازیکن‌های آن‌ها باتوجه‌به رونق بازی‌ها سود خوبی کسب کردند. بااین‌حال باتوجه‌به روند نزولی اخیر ارزهای دیجیتال، این نوع از بازی‌ها نیز از چشم افتادند. بااین‌حال، خوب است به این نکته توجه کنیم که بازارهای نزولی بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری و انتخاب فرصت‌های کسب سود است. پس در زمانی‌که اکثر افراد ناامید هستند، باید به‌دنبال فرصتهای سرمایه‌گذاری رفت. شما به‌راحتی و تنها با یک تلفن همراه می‌توانید علاوه‌بر سرگرمی، بازی ارز دیجیتال برای کسب درآمد هم انجام دهید. در این مقاله 5 بازی ارز دیجیتال که روی تلفن همراه می‌توانید بازی کنید را به شما معرفی می‌کنیم.

بازی بلاکچینی چیست؟

اکثریت قریب به اتفاق بازی‌های آنلاین از یک مدل متمرکز پیروی می‌کنند. این بدان معنا است که تمام داده‌های مربوطه در سروری ذخیره می‌شود که مدیران بازی به‌طور کامل آن را کنترل می‌کنند.

به‌طور معمول، داده‌ها شامل اطلاعات حساب و تاریخچه سرور است که تمام رویدادها و دارایی‌های درون بازی جمع آوری شده توسط بازیکنان (مانند کلکسیون‌ها، آیتم‌ها و پول مجازی) را ثبت و ذخیره می‌کند.

از آنجایی که پایگاه داده متعلق به یک شرکت واحد است، بازیکنان مالکیت واقعی حساب‌ها و آیتم‌های خود را ندارند به عبارت دیگر قدرت در دست شرکت‌های بازی‌سازی است.

برخلاف بازی‌های سنتی، دارایی‌های بازی‌های بلاکچینی در یک سرور متمرکز قرار ندارند. همچنین شما مالک مواردی هستید که برای بازی خرید کرده‌اید، از جمله آیتم‌هایی مانند اسلحه یا پوسته. شما به‌جای از دست دادن تمام دارایی‌های درون بازی، می‌توانید آن‌ها را با بازیکنان دیگر معامله کنید و آن‌ها را بفروشید یا بخرید.

اینگونه بازی‌ها به بازی‌های Play to Earn معروف هستند. درواقع بازی‌های P2E به بازیکنان این امکان را می‌دهند تا با بازی کردن جوایز و آیتم‌هایی کسب کنند و ازطریق خرید و فروش آن‌ها هم از بازی لذت ببرند و هم کسب درآمد داشته باشند.

مزایای بازی‌های بلاکچینی

بازی‌های بلاکچینی با رویکردی جدید توانسته‌اند سبکی جدید در صنعت گیم و سرگمی ایجاد کنند. در ادامه به برخی از مزایای مهم این نوع بازی‌ها می‌پردازیم.

مالکیت آیتم درون بازی

در بازی‌های بلاک چینی، آیتم‌های داخل بازی نوعی NFT به حساب می‌آیند یعنی نوعی توکن غیر قابل تعویض هستند که ارزش هر یک با دیگری متفاوت است و توسط بازیکنان ارزش گذاری می‌شوند. این آیتم‌ها بنابر شبکه بلاک چینی که بازی آن را پشتیبانی می‌کند می‌تواند توسط بازیکنان خرید و فروش شوند. بدلیل ماهیت NFT بودن آیتم‌ها، مالکیت آن آیتم مختص آن بازیکن است و با آیتم‌های حتی مشابه درون بازی تفاوت دارد. قیمت و ارزش آن آیتم هم توسط عرضه و تقاضا و خصوصیات آن سنجیده می‌شود.

تروفی روی موبایل

شفافیت

توسعه‌دهندگان می‌توانند سیستم‌های اقتصادی وابسته به خود را در بازی‌ها ایجاد کنند. از آن‌جا که ساختار غیر متمرکز است، سطح شفافیت یک مزیت محسوب خواهد شد.

برگرداندن قدرت به بازیکنان

افزودن بلاک‌چین فضای بازی را دموکراتیک‌تر می‌کند. با معرفی حق رای براساس تعداد توکن‌ها، توسعه‌دهندگان می‌توانند تصمیماتی بگیرند که برای بازیکنان جذاب باشد. همچنین هر تصمیم توسعه‌دهندگان می‌تواند به رای گذاشته شود و همه بازیکنان به‌نوعی در پیشرفت مسیر بازی دخیل خواهند شد.

معرفی 5 بازی بلاکچینی موبایل

دلیل این‌ که تصمیم داریم تا بازی‌های موبایل کریپتویی را معرفی کنیم سهولت و سادگی آن‌ها نسبت به بازی‌های کامپیوتر است. البته از بین این بازی‌ها، چند موردی هستند که در هر دو پلتفرم توسعه داده شدند و در دسترس بازیکنان هستند. در ادامه 5 بازی برتر موبایل که بر بستر بلاکچین توسعه داده شدند و از نظر سرگرم کردن و هم از نظر کسب درآمد پیشتاز هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

بازی Axie infinity

به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های play2Earn، آکسی اینفینیتی، یک بازی مبتنی بر اتریوم، زندگی بسیاری از مردم را در سراسر جهان تغییر داده است. امروزه بازیکنان در سرتاسر جهان در حال انجام این بازی هستند و بسیاری از آن‌ها درآمد تمام وقت خود را از این بازی کسب می‌کنند. تمرکز بازی در جمع آوری، پرورش و مبارزه با هیولاها است. بازیکنان علاوه‌بر به‌دست آوردن و پرورش هیولاهای جدید، جوایزی نیز در قالب توکن‌های AXS و SLP دریافت می‌کنند. هم توکن‌ها و هم هیولاها را می‌توان در بازار داخلی جهان Axie Infinity فروخت.

نکته مهم این است که برای شروع بازی نیاز به هزینه کردن دارید و باید حداقل 3 هیولا برای شروع بازی خریداری کنید.

بازی Axie infinity

بازی Reward Hunters

به‌عنوان یکی از جدیدترین بازی‌های play2earn در iOS و اندروید، Reward Hunters دارای حالت بتل رویال، جهان باز، حال و هوای قرون وسطایی و آواتارهای متعدد است. بازیکنان می‌توانند در نبردهای 1v1 شرکت کنند یا یک بازی هشت نفره را انجام دهند که در آن آخرین بازیکنی که زنده بماند، برنده است. کاربران برای شرکت در مسابقات باید توکن RHT را به‌دست آورند، برندگان، آن‌ها را واجد شرایط دریافت جوایز بایننس کوین (BNB) می‌کنند.

بازی Binemon

این بازی الهام گرفته شده از بازی مشهور Pokemon Go است و اکثر عناصر آن بازی را درون خود دارد. بازیکنان می‌توانند ارتش حیوانات خانگی خود را برای نبرد در محیط‌های بازی بسازند. بازیکنان می‌توانند Ambrosia را کسب کنند که یکی از سه ارز درون بازی است. خرید هیولاها نیز ازطریق بازار با استفاده از DRK، یکی از ارزهای بومی اکوسیستم بازی امکان‌پذیر است.

بازی Plant vs Undead

هرکسی که تا به حال بازی Plants vs Zombies را بازی کرده باشد به سرعت متوجه شباهت آن به این بازی می‌شود. این بازی چند نفره برج دفاعی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا گیاهان خود را به‌عنوان NFT داشته باشند. Plant vs Undead یک بازی رایگان برای موبایل است که از مکانیسم play2earn پیروی می‌کند. همچنین شروع این بازی رایگان است و هزینه‌ای ندارد.

بازی Farmers World

این بازی یک شبیه‌ساز کشاورزی است و بازیکنان با استفاده از ابزارها، منابع و زمین‌های مختلف برای ساختن مزارع و برداشت آن‌ها به کشاورزی می‌پردازند. این بازی که روی بلاک‌چین WAX ساخته شده است، اخیرا رشد چشمگیری داشته است. Farmers World کاربران را ملزم به داشتن یک NFT خاص برای مشارکت می‌کند. علاوه‌بر این، بازیکنان می‌توانند با مسابقه با کشاورزان دیگر درحالی‌که منتظر تکمیل برداشت خود هستند، جوایزی کسب کنند.

در دنیای کریپتو بازی‌های بلاکچینی رایگان بسیاری وجود دارد که شما می‌توانید حتی در زمان‌های مرده، علاوه‌بر سرگرم شدن به کسب درآمد هم بکنید. شما با انتخاب یک یا چند بازی بلاکچینی به‌سادگی می‌توانید علاقه و سرگرمی خود را به درآمد تبدیل کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده