نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

راهنمای سفر به آنتالیا در نوروز 1402

تور آنتالیا نوروز 1402 یه فرصت بی‌نظیر برای مسافرانی است که به دنبال آرامش مطلق در کنار منظره زیبای دریای مدیترانه هستند.

شهر آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای توریستی ترکیه به‌شمار می‌آید که شرایط آب‌و‌هوایی در این بازه زمانی در آنتالیا ترکیه به ویژه در فصل بهار خیلی متنوع و لذت‌بخش می‌شود. اگر قصد دارید ایام نوروز را در یک شهر پر‌هیجان با جشنواره های شگفت‌انگیز همراه با موسیقی و شعر و مراسم نوروزی در ترکیه بگذرانید، همین امروز جهت خرید تور نوروزی آنتالیا اقدام کنید.

 هرساله با شروع فصل بهار و تعطیلات عید ما شاهد پرترددترین و پرفروش‌ترین تور خارجی یعنی تور آنتالیا نوروز هستیم. خوب طبیعتا بیشتر شما به‌دنبال مناسب‌ترین قیمت تور آنتالیا ویژه نوروز 1402 هستید، پیشنهاد ما آژانس مسافرتی سفریار است که شما می‌توانید از تمام لحظات سفرتان نهایت لذت را ببرید. تور مسافرتی آنتالیا را همین امروز از بهترین آژانس گردشگری (سفریار آریا) رزرو کنید تا تمام خدمات و امکانات برای شما فراهم باشد.

چرا نوروز 1402 به آنتالیا سفر کنیم؟

آنتالیا مروارید دریای مدیترانه این روزها جزو پرطرفدارترین تورهای مسافرتی ترکیه شناخته می‌شود. شهر آنتالیا نهمین شهر بزرگ این کشور دارای تنوع و کیفیت بی‌نظیری در زمینه گردشگری است. این شهر ساحلی با دارا بودن تاریخی پربار، طبیعتی بکر و سبک زندگی جذاب بومیان خود به یکی از مقاصد توریستی پر مخاطب تبدیل شده است و نیز سالانه شهر آنتالیا میزبان در حدود 11 میلیون گردشگر از سرتاسر دنیاست.

آنتالیا جزو چهارمین شهر پر‌گردشگر در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و امروزه تور این مقصد به یکی از محبوب‌ترین تورهای نوروزی در سال های اخیر تبدیل شده است. این مقصد جذاب بیشتر به دلیل وجود سواحل جذاب و آب‌و‌هوای مطبوعش به محبوبیت رسیده است. اما شهر آنتالیا دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوعی بوده که از معروف‌ترین آنها می‌توان به مسجد یولی بروید از چشم انداز پانورامایش و همچنین دروازه هادریان اشاره کرد.

 

تور نوروزی آنتالیا

 

تور نوروزی آنتالیا، هوایی یا زمینی؟

مهم است بدانید که شما این امکان را دارید تا تور آنتالیا را به‌‌صورت زمینی و هوایی رزرو کنید. ولی به علت طولانی بودن مسیر زمینی، پیشنهاد می‌کنیم که تور هوایی آنتالیا نوروز 1402 را انتخاب کنید. ضمنا در بعضی از روزهای تعطیلات نوروز به‌خصوص هفته دوم عید، تورهای لحظه‌آخری آنتالیا هم به لیست قیمت‌ها اضافه می‌شوند.

تورهای لحظه آخری نوروزی معمولاً ارزان‌تر هستند، اما یادتان باشد که این تورها همیشه ظرفیت‌شان به سرعت تکمیل می‌شود. البته پیشنهاد می‌کنیم زمانتان را بابت رزرو این تورها هدر ندهید؛ چرا‌که امکان برگزاری تور لحظه‌آخری آنتالیا در این بازه زمانی از سال، خیلی کم پیش می‌آید. بنابراین اگه قصد دارید برای این تعطیلات سال نو به آنتالیا سفر کنید، باید تقریبا چند هفته زودتر نسبت به رزرو این تور پرطرفدار اقدام نمایید.

قیمت تورهای آنتالیا ویژه نوروز چقدر است؟

در خصوص تور آنتالیا نوروز 1402 باید بگوییم که نحوه تعیین قیمت تورهای این مقصد به عواملی همچون بلیط رفت‌و‌برگشت هواپیما، هتل محل اقامت، تعداد روزهای اقامت و خدماتی که از آژانس دریافت می‌کنید، بستگی دارد. در خصوص بلیط‌های رفت‌وبرگشت این مقصد یادتان باشد که پروازهای شهر آنتالیا یک هفته‌ای هستند، یعنی پروازهایی که چهارشنبه به آنتالیا می‌روند درست چهارشنبه هفته بعدی برمی‌گردند. بنابراین تور آنتالیا فقط مدت اقامت 6 یا 7 روزه دارند و نه بیشتر، نه کمتر! این موضوع را حتما قبل از خرید تور نوروز آنتالیا مدنظر داشته باشید.

با توجه به‌اینکه این که نرخ تورهای نوروز آنتالیا در سال 1402 مشخص شده است، حواستان باشد که معمولا بسته به شهر مقصدی که انتخاب کردید، هزینه بلیط رفت‌و‌برگشت هواپیما در یک بازه قیمتی مشخص قرار می‌گیرد.

 

یک زن و مرد در آنتالیا کنار ساحل

در خصوص هتل محل اقامت هم بدانید که هتل محل اقامت شما هرچه به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامتتان باید بپردازید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر باشد، هزینه اقامت شما کمتر می‌شود و همچنین انتخاب هتل های 3، 4 یا 5 ستاره نقش مهمی در نرخ تور نوروزی آنتالیا شما دارد. 

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات مفید و مهمی در خصوص تورهای بهاره آنتالیا به‌شما کاربران عزیز بدهیم. امیدواریم امسال هم مثل هرسال سفر کردن جزو الویت‌های شما برای گذراندن تعطیلات نوروزی باشد و سفری خاطره‌انگیز و شادی را به این شهر ساحلی داشته باشید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده