نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰

خرید یوسی و پیشرفت در پابجی موبایل همراه پابجی پی

همان‌طور که می‌دانید پابجی موبایل در سال‌های اخیر بین گیمرهای موبایلی به محبوبیت بسیار بالایی رسیده است و این امر ما را در وب سایت پابجی پی بر آن داشت تا امن ترین و ارزان ترین خدمات خرید یوسی این بازی محبوب را به کاربران عزیز ارائه دهیم.

همان‌طور که می‌دانید پابجی موبایل در سال‌های اخیر بین گیمرهای موبایلی به محبوبیت بسیار بالایی رسیده است و این امر ما را در وب سایت پابجی پی بر آن داشت تا امن ترین و ارزان ترین خدمات خرید یوسی این بازی محبوب را به کاربران عزیز ارائه دهیم.

پابجی موبایل

چیزی که پابجی را تبدیل به یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های بتل رویال کرد، گیم‌پلی هیجان‌انگیز آن بود. در پابجی موبایل شاهد یک گیم‌پلی روان و مهیج هستیم که می‌تواند همواره بازیکنان را با خود همراه کند و میزان درگیر شدن بازیکن با بازی به‌لطف این گیم‌پلی خوب، بسیار بالاست. اساس گیم‌پلی بازی پابجی بر مبنای ازبین‌بردن دشمنان و استفاده از منابع مختلف که در محیط پراکنده‌اند، بنا شده است. درواقع، با یک بازی شوتر طرف هستیم که جمع آوری منابع یا همان لوت کردن به اندازه تیراندازی و ازبین‌بردن دشمنان مهم و موثر است.

یوسی پابجی چیست؟

یوسی پابجی موبایل واحد پولی رایج در بازی پابجی است که شما می‌توانید با استفاده از یوسی اسکین های جذاب این بازی را دریافت کنید.

جهت خرید یوسی روش‌های مختلفی وجود دارد از جمله خرید یوسی از گوگل پلی ، اپ استور ، خرید از سایت‌های مختلف خارجی که باتوجه‌به شرایط موجود به هیچ وجه این روش‌ها به کسانی که امکان دور زدن تحریم ها را ندارند پیشنهاد نمیگردد. ساده ترین روش خرید یوسی خرید از سایت‌های معتبر داخلی است از جمله پابچی پی که چندین سال است در این حوزه فعالیت دارد.

خرید یوسی پابجی

خرید یوسی باتوجه به اینکه در پابجی موبایل برای دریافت اسکین های مختلف و شرکت در گردونه ها نیاز به پول رایج این بازی دارید پابجی پی با بالاترین سرعت و مناسب ترین قیمت براساس قیمت لحظه ای دلار خرید یوسی را برای شما عزیزان مهیا کرده است. شما براحتی با مراجعه به سایت PubgPay.com می‌توانید با استفاده از کارت بانکی خرید خود را انجام دهید. پشتیبانان ما در سایت همیشه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

خرید یوسی از سایت خارجی

خرید یوسی از سایت خارجی برای کاربران داخل ایران دارای ریسک های مختلفی است از جمله بن شدن حساب مشکل تأمین دلار قیمت‌ها و... باتوجه‌به شرایط موجود بهترین و امن ترین حالت برای خرید یوسی استفاده از سایت‌های معتبر ایرانی است. خرید یوسی از وب سایت پابجی پی ریسک خرید را به صفر می‌رساند و به هیچ عنوان متحمل ضرر مالی نخواهید شد.

خرید یوسی پابجی موبایل بدون رمز دوم

یکی از دغدغه های کابران برای خرید یوسی نداشتن رمز دوم یا رمز پویا است که این مشکل در وب سایت پابجی پی مدیرت شده است شما زمان پرداخت مبلغ براحتی می‌توانید بین روش پرداخت آنلاین و کارت به کارت باتوجه‌به شرایط خودتتون انتخاب کنید و با خیال راحت خرید خودتونو انجام بدید. پس اصلا نگران روش پرداخت نباشید.

شخصیت پابجی پی

خرید رویال پس پابجی موبایل

شما در پابجی پی براحتی می‌توانید به‌صورت مستقیم با استفاده از آیدی بازی در کمتر از 30 دقیقه رویال پس و رویال پس پلاس هر سیزن را خریداری کنید و براحتی به اکانت خود کالکت کنید و آرپی خود را با انجام مأموریت های مختلف هر فصل به سرعت بالا ببرید.

خرید یوسی تحویل فوری

خرید یوسی سریع یکی از مواردی است که برای گیمر های حرفه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است در پابجی پی همکاران ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا واریز یوسی در کمترین زمان ممکن و امن ترین حالت انجام گردد. پس بدون داشتن نگرانی همین حالا وارد سایت پابجی پی شوید و با خیال راحت خرید کنید.

همچنین درصورت مشکل در واریز یا تأخیر غیر منتظره می‌توانید ازطریق پشتیبانی و شماره تماس خرید های خود را پیگیری کنید.

قیمت یوسی پابجی موبایل

قیمت یوسی پابجی موبایل در پابجی پی براساس قیمت لحظه ای دلار مشخص می‌گردد سعی شده در فرمول های محاسبه قیمت تا حد امکان قیمت‌ها به‌صورت مناسب تایین گردد. البته در پابجی پی در مناسبت های مختلف کد های تخفیف در اختیار کاربران عزیز قرار ‌می‌گیرد که می‌توانید جهت اطلاع از این تخفیفات در کانال های سایت عضو شوید.

افتادن دراپ و تیراندازی در پابجی

دریافت هدیه با خرید یوسی

پابجی پی به جهت رضایت مشتریان عزیز برای برخی از پک های یوسی و بی سی پابجی لایت به کاربران هدیه می‌دهد. این هدیه به‌صورت کش بک است یعنی بعد از خرید پک های دارای کش بک مقداری از مبلغ واریزی به‌عنوان هدیه به کیف پول شما عزیزان اضافه می‌گردد که می‌توانید در خرید های بعد از آن استفاده کنید. همچنین فروشندگان عزیز نیز می‌توانند به سود بیشتری دست پیدا کنند.

کاهش پینگ پابجی

یکی از مشکلات این روز های گیمر های پابجی موبایل مشکل پینگ و ریجستر تیر است که باتوجه‌به شرایط موجود در پابجی پی سرویس کاهش پینگ مخصوص پابجی موبایل راه اندازی کرده ایم شما می‌توانید با خیال راحت این سرویس را تهیه کرده و در صورت عدم رضایت از خدمات، سرویس را لغو و مبلغ واریزی را به‌صورت کامل پس بگیرید.

چگونه اعتماد کنیم ؟

باتوجه‌به کلاه برداری های زیادی که در زمینه فروش محصولات بازی انجام ‌می‌گیرد. قطعا شما هم باید برای خرید حساسیت داشته باشید و از هر فروشگاهی خرید نکنید. گاهی برخی کانال های با نام های مختلف شروع به فروش یوسی با قیمت‌های خیلی کم می‌کنند که ما به هیچ وجه این کانال ها را تایید نمیکنیم چون درصورت کلاه برداری هیچ‌گونه قابل پیگیری نیستند. به همین دلیل برای اطمینان شما عزیزان ما مجوز اینماد را دریافت کرده ایم که در پایین سایت قابل مشاهده است پس می‌توانید با خیال راحت از پابجی پی خرید خود را انجام دهید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده