نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

صرافی ارز دیجیتال تبدیل، پلتفرم امن و حرفه ای خرید و فروش ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال تبدیل یکی از اولین صرافی‌های معتبر ایرانی است که برای حذف واسطه‌ در معاملات، از شبکه همتا به همتا استفاده می‌کند.

قابلیت‌ها و همچنین خدماتی که این پلتفرم ایرانی ارائه می‌دهد دست کمی از ویژگی‌های صرافی‌های بزرگ و مطرح در دنیا ندارد. صرافی تبدیل با ارائه ابزارهای معاملاتی حرفه‌ای و پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از رمزارزها در بازار معاملاتی ایران، آمده است تا نیازهای معامله‌گران ایرانی را برطرف کند تا از خطرات صرافی‌های خارجی و محدودیت‌ها خلاص شوند. در صرافی ارز دیجیتال تبدیل معامله‌گران می‌توانند با ثبت‌نام و احراز هویت، به خریدوفروش ارزهای دیجیتال بپردازند و دارایی دیجیتالی خود را در کیف پول اختصاصی ذخیره و نگه‌داری کنند. از جمله قابلیت‌های تبدیل می‌توان به امنیت بالای آن در معاملات و پشتیبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد.

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

صرافی ارز دیجیتال (Cryptocurrency Exchange) یک پلتفرم آنلاین و یک بازار معاملاتی دیجیتالی است که می‌توانید در آن قیمت‌های رمزارزها را با هم مقایسه و بررسی کنید، ارزهای رمزنگاری شده بخرید و بفروشید و آن‌ها را با دیگر کاربران مبادله کنید. معامله‌گران در بستر صرافی می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را معامله و به رمزارز دیگر یا پول ملی خود تبدیل کنند. صرافی ارز دیجیتال می‌تواند یک سایت باشد، یا یک اپلیکیشن موبایل که رو گوشی‌های هوشمند نصب می‌شود.

پس از ثبت‌نام در یک صرافی ارز دیجیتال می‌توانید در قبال پول ملی، رمز ارزی را بخرید یا ارز دیجیتال خود را به پول ملی خود به فروش برسانید. جهت ثبت‌نام در این پلتفرم‌های معاملاتی نیازی به حضور فیزیکی در محل دفتر صرافی ارز دیجیتال وجود ندارد. شما می‌توانید به‌صورت آنلاین ازطریق سایت یا اپلیکیشن در صرافی تبدیل ثبت‌نام کنید. در معاملات رمزارزها شما با دارایی‌هایی از جنس دیجیتال سروکار دارید، به همین دلیل نیاز به مراجعه حضوری از بین می‌رود.

رمز ارز های دیجیتال معروف تبدیل

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال (Cryptocurrency) یا رمزارز شکلی از پول دیجیتالی است که بر پایه علم رمزنگاری و روی بستر امن بلاکچین (Blockchain) ایجاد شده است. بیشتر پروژه‌ها و رمزارزها برای بهره‌مند شده از ویژگی‌هایی نظیر غیرمتمرکز بودن، شفافیت و تغییرناپذیر بودن از بستر بلاکچین استفاده می‌کنند. غیرمتمرکز بودن بدین معنا است که هیچ نهاد، سازمان یا فردی نمی‌تواند ارزهای دیجیتال را کنترل کند.

شما می‌توانید ارزهای دیجیتال را به‌صورت مستقیم و بدون دخالت هیچ واسطه‌ای در اینترنت به فرد دیگری ارسال کنید. یعنی برای ارسال رمزارز نیازی به افتتاح حساب در بانک، استفاده از خدمات بانکی یا هر سازمان واسطه دیگری نخواهید داشت.

بیت کوین اولین ارز دیجیتال حقیقی یا رمزارزی است که ایده آن در سال ۲۰۰۸ طی یک وایت پیپر منتشر شد و اولین کوین آن در سال ۲۰۰۹ استخراج شد. این رمزارز به‌عنوان اولین پول الکترونیکی عرضه شد و توانست مسئله اعتماد و دوباره خرج‌کردن را حل کند. پس از آن رمزارزها برای حل دغدغه‌های متفاوتی به وجود آمدند. به‌عنوان نمونه، اتریوم خود را بستری برای توسعه برنامه‌های مختلف و اجرای قراردادهای هوشمند معرفی کرد.

مشکلات خرید ارز دیجیتال در ایران

با وجود تحریم‌های اعمال‌شده از سوی کشورها بر علیه ایران که در سال‌های اخیر شاهد آن هستید، بازار ارز دیجیتال نیز در ایران با این محدودیت‌ها مواجه بوده است. تا قبل از به‌وجودآمدن صرافی‌های داخلی، کاربران ایرانی نمی‌توانستند به‌طور مستقیم در بازار کریپتو، معاملات خود را انجام دهند. در نتیجه، فعالیت در بازار کریپتو و خریدوفروش ارز دیجیتال یکی از مشکلات رایج میان معامله‌گران کریپتو بود.

اما حالا شما می‌توانید پس از ثبت‌نام در یک صرافی معتبر ایرانی نظیر تبدیل، معاملات ارز دیجیتال خود را آغاز کنید. پس از تکمیل مراحل احراز هویت در تبدیل، می‌توانید ازطریق درگاه پرداخت بانکی، سرمایه ریالی خود را به کیف پول تبدیل واریز کنید. پس از این کار، وارد بازار رمزارز مدنظر خود شوید و سفارش خرید، مقدار و قیمت مدنظرتان را وارد کنید.

چرا خرید ارز دیجیتال اهمیت دارد؟

ارزهای دیجیتال در حال تغییر سبک خریدوفروش روزانه افراد هستند و با ارائه خدمات بهتر نسبت به بانک‌های سنتی، امروزه خواهان بسیار زیادی دارند. همچنین نظرات و پیش‌بینی‌های مختلفی درباره آینده رمزارزها وجود دارد که موجب پیوستن افراد بیشتری به این بازار می‌شود. به‌طورکلی سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین مباحث اقتصادی حال حاضر محسوب می‌شود و بسیاری از افراد به‌دنبال این هستند که بازارهای خوب را شناسایی کنند و با استفاده از آن‌ها ارزش سرمایه خود را بالاتر ببرند. یکی از این بازارهای مالی پربازده، خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که در ادامه به معرفی دلایل اهمیت این بازار می‌پردازیم.

کسب سود: اولین دلیلی که هر فردی جذب سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال می‌شود، کسب سود است. در این بازار راه‌های زیادی نظیر هولد رمزارز، ترید، استیکینگ و وام‌دهی برای کسب درآمد وجود دارد که می‌توانید باتوجه‌به سرمایه و علاقه خودتان یک یا چند روش آن را انتخاب کند.

نقدینگی بالا: شما هر زمانی‌که بخواهید می‌توانید رمزارزهای خود را به پول نقد تبدیل کنید که در بازارهای مالی دیگر این‌گونه نیست. نقدینگی در ارزهای دیجیتال را می‌توان به‌عنوان توانایی خرید یا فروش رمزارز بدون ایجاد نوسانات جدی در نرخ آن‌ها تعریف کرد.

تنوع بالای رمزارزها: در این بازار شما می‌توانید روی رمزارزها زیادی سرمایه‌گذاری کنید و سبد سرمایه‌گذاری خود را متنوع کنی

درکنار ارزهای دیجیتال می‌توانید در دنیای متاورس، خرید زمین مجازی، خرید NFT یا بازی‌های بلاکچینی سرمایه‌گذاری کنید.

آینده ارزهای دیجیتال: باتوجه‌به پیشرفت‌های روز افزون تکنولوژی‌ها در دنیای کریپتو می‌توانید آینده خیلی درخشانی را از این دنیا متصور شوید. به همین دلیل شناسایی فرصت‌های کسب سود در این بازار می‌تواند یک انتخاب سرمایه‌گذاری خوبی برای شما رقم بزند.

غیرمتمرکز بودن رمزارزها: ارزهای دیجیتال توسط هیچ نهاد یا سازمانی اداره نمی‌شوند و شما می‌توانید میلیاردها دلار دارایی دیجیتالی را به هر نقطه‌ای از دنیا انتقال دهید. انجام این کار در بانک‌های سنتی به‌سادگی صورت نمی‌گیرد و باید کلی زمان و هزینه صرف کنید تا بتوانید یک انتقال ساده ارزی را بین دو کشور انجام دهید.

ویژگی‌های متنوع صرافی تبدیل

تبدیل به‌عنوان یکی از صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال از مزیت‌های بسیاری برخوردار است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

چرا صرافی ارز دیجیتال تبدیل

امکانات مختلف

صرافی ارز دیجیتال تبدیل با خدماتی که ارائه می‌کند توانسته پابه‌پای صرافی‌های پرقدرت دنیا قدم بردارد. با ابزارهای حرفه‌ای خریدوفروش مانند حد ضرر (stop loss) و OCO ریسک معاملات خود را می‌توانید در هر زمان و شرایطی مدیریت کنید.

تنوع ارزی

پلتفرم تبدیل امکان خریدوفروش بیش از ۲۰۰ رمزارز متنوع را فراهم کرده است. ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین، اتریوم، کاردانو، دوج‌کوین، آدیوس و اکسی اینفینیتی در تبدیل فهرست شده‌اند.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

در بازار ارزهای دیجیتال هیچ روز تعطیلی وجود ندارد و در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته این بازار باز است. تیم پشتیبانی تبدیل در تمامی این ساعت‌ها همراه شما است. هر زمان که در معاملات خود با مشکلی مواجه شدید یا سؤالی برایتان مطرح شد، می‌توانید با پشتیبانی صرافی تبدیل تماس بگیرید. این تیم ازطریق تماس تلفنی و چت آنلاین پشتیبان شما است و راهنمایی‌های لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند.

امنیت بالا

صرافی تبدیل از نظر حقوقی به ثبت رسیده است و توانسته مجوز دانش‌بنیان را از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری کند. تبدیل از درگاه پرداخت قانونی و کد مالکیت برخوردار است و زیر نظر نهاد امنیتی پلیس فتا فعالیت می‌کند. تیم امنیت تبدیل، 24 ساعته وضعیت سایت را بررسی و از دارایی کاربرانشان به بهترین شکل مراقبت می‌کنند.

خرید آسان

شما می‌توانید جهت انجام معاملات خود با سرعت و سهولت بالا، از بخش خرید آسان صرافی تبدیل استفاده کنید. در اینجا این امکان برای شما وجود دارد که ارزهای دیجیتال خود را خرید و فروش کنید و حتی آن‌ها را تبدیل به ارزهای دیگر کنید (به این کار swap گفته می‌شود). در بخش خرید آسان شما مستقیما با صرافی و نه با دیگر کاربران معامله می‌کنید.

کمترین تفاوت با قیمت‌های جهانی

این پلتفرم دارای ربات‌های بازگردان است که با نظارت ۲۴ ساعته بر قیمت‌های جهانی، حداقل میزان فاصله خریدوفروش را برای کاربران فراهم می‌کنند. پس از ثبت‌نام و گذراندن مراحل سریع احراز هویت در تبدیل، وارد بازار موردنظر می‌شوید و سفارش خود را ثبت می‌کنید.

کارمزد متناسب با سطوح کاربری

میزان کارمزدی که کاربر برای انجام تراکنش‌های تومانی در تبدیل می‌پردازد به سطح کاربری‌اش بستگی دارد. برای مثال، در سطح کاربر فیروزه‌ای کارمزد ۰.۴ درصد است و در سطح کاربری الماس باید ۰.۱۵ درصد کارمزد پرداخت کنید. کارمزد بازارهای تتری ۰.۲ درصد و کارمزد بخش خرید آسان ۰.۲۵ درصد است. شما می‌توانید حداقل کارمزد را در پلتفرم تبدیل، بازاری امن و سریع برای تبادل رمزارزهایی نظیر بیت کوین، اتریوم و تتر تجربه کنید.

خرید و فروش امن و آسان ارزهای دیجیتال در تبدیل

تیم تبدیل برای تحقق رویای ساختن دنیایی که در آن هر فردی بتواند فارغ از دغدغه‌های مالی، مشغول کاری باشند که واقعاً به آن علاقه دارند و نگران حفظ ارزش دارای خود نباشند، تشکیل شده است. متخصصان باتجربه حوزه مالی و تکنولوژی تبدیل در تلاش هستند با ترکیب تکنولوژی و علم مالی، بستری امن را برای معاملات امن کاربران ایجاد کرده‌اند. معامله‌گران با هر سطح دانش و تجربه‌ای می‌توانند مبادلات و معاملات رمز ارزی خود را در بستر امن تبدیل انجام دهند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده