نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰

تعمیر لوازم خانگی با گارانتی 1 ساله و نرخ اتحادیه توسط دکتر آچار

گارانتی یک ساله انجام تعمیرات ممکن است از دید برخی از افراد تنها جمله ای تبلیغاتی به نظر برسد که مراکز تعمیر لوازم خانگی برای افزایش مشتریان خود به کار می‌برند.

در مواردی، شاید هم این عقیده درست به نظر برسد اما درباره مرکز دکتر آچار به شما این اطمینان را می دهیم که گارانتی یک ساله تنها شعاری تبلیغاتی نیست و صد در صد حقیقت دارد.

مرکز تعمیرات لوازم خانگی دکتر آچار با سابقه درخشان، فعالیت خود را از سال 1383 آغاز کرده و با هدف جلب رضایت مشتریان خود، سخت کوشیده تا بهترین خدمات ممکن را توسط تکنسین های آموزش دیده و دارای مدارک از سازمان فنی و حرفه‌ای، ارائه کند.

و مشخصا در این مرکز برای انجام تعمیرات جزئی که توسط خود افراد و با مشاوره تلفنی صورت می پذیرد، هزینه ای دریافت نمی‌شود.

دکتر آچار تعمیر لوازم خانگی

این مرکز با همکاری با تکنسین های متخصص در حوزه های مختلف در تعمیرات انواع لوازم خانگی آمادگی دارد تا در صورت بروز ایراد در یخچال، پکیج، اجاق گاز، لباسشویی و ظرفشویی گرفته تا آبسردکن و جاروبرقی و قهوه ساز، همه این موارد را به‌طور تخصصی در محل تعمیر کند.

در ادامه به برخی از ویژگی‌های ارائه خدمات تعمیرات این مرکز اشاره خواهیم کرد:

شعب متعدد تعمیر لوازم خانگی

مجموعه دکتر آچار با برخورداری از شعب فراوان در کرج و مناطق تهران، این آمادگی را دارا است که به شما مشتریان عزیز که ساکن هر کجای از تهران و کرج هستید، خدمات رسانی خود را به انجام برساند.

تکنسین های ماهر

همان‌طور که پیش از این اشاره شد، مرکز تعمیرات لوازم خانگی دکتر آچار تنها با تکنسین هایی به همکاری می پردازد که دارای مهارت لازم در تخصص خودشان بوده باشند و مدارک لازم را از مؤسسات فنی حرفه‌ای دارا باشند.

همچنین این تکنسین ها برای همگام شدن با به‌روزرسانی ها و محصولات جدید انواع برند ها، همواره به‌طور سالانه باز هم آموزش می بینند تا خود را ارتقا دهند و بتوانند لوازم خانگی که هرساله سیستم پیچیده تری را دارا می‌شوند به‌طور ماهرانه تعمیر کنند.

به یاد داشته باشید سپردن تعمیرات به افراد نا آگاه فاقد مهارت، می‌تواند لوازم شما را در معرض صدمات جدی قرار بدهد و علاوه‌بر ایجاد هزینه های گزاف بی مورد، عمر لوازم خانگی شما را کاهش بدهد.

سرعت در ارائه خدمات تعمیرات

ایجاد هرگونه عیب در لوازم خانگی همچون یخچال فریزر می‌تواند به‌طور جدی در روند عادی زندگی اختلالاتی به وجود آورد، در صورت خرابی و عدم تعمیر سریع یخچال و ساید، مواد غذایی درون آن فاسد و غیر قابل استفاده می‌شوند.

پس ضروری است که با تماس شما با تعمیرکار، تکنسین سریعاً در محل حاضر شود که این موضوع با وجود شعب متعدد دکتر آچار، کاملاً امکان‌پذیر خواهد بود، همچنین با وجود مهارت فراوان تکنسین های ما، انجام تعمیرات نیز به سرعت انجام می‌شوند.

تعمیرات لوازم خانگی در محل

امروزه ارائه خدمات تعمیر یخچال، ساید، اجاق گاز، ماکروفر، آبسردکن، پکیج، قهوه ساز، لباسشویی، ظرفشویی، آبگرمکن، هود، کولرگازی، جارو برقی و سایر لوازم خانگی در محل به امری ضروری بدل شده است، تکنسین های مجرب دکتر آچار تنها با برقراری تماس شما و اعلام مشکل، با تجهیزات به روز خود در منزل یا محل کار شما حاضر می‌شوند.

دریافت خدمات تعمیر در محل از مزایای فراوانی برخوردار است، به‌عنوان مثال:

  • با دریافت خدمات تعمیر در محل، دیگر لزومی به حمل‌و‌نقل و جابجایی دستگاه نیست که این موضوع، افراد را از دشواری های حمل‌و‌نقل و هم هزینه های جابجایی مصون می دارد.

  • با مراجعه تکنسین به محل، لوازم خانگی از آسیب ها و صدمات جابجایی به دور می مانند.

  • تعمیر در محل موجب می‌شود که بتوانید به‌طور شخصی بر روند انجام عیب یابی، سرویس و تعمیراتی که توسط تکنسین انجام می‌شود، نظارت کنید و بتوانید دستگاه را پس از انجام تست از عملکرد صحیح تحویل بگیرید.

گارانتی 12 ماهه تعمیر لوازم خانگی

تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین های مجرب مؤسسه دکتر آچار، به همراه ضمانت نامه کتبی و گارانتی 365 روزه ارائه می‌شود و در طی این زمان، با بروز هر مشکلی در لوازم‌خانگی‌تان می‌توانید با دکتر آچار تماس بگیرید تا به‌طور رایگان از تعمیرات خود پشتیبانی کنند و عیب یابی و تعمیرات را در صورت لزوم به انجام برسانند.

تعمیر کردن نه تعویض کردن!

تکنسین های ماهر این مؤسسه در درجه اول با بررسی کامل لوازم خانگی، آن‌ها را عیب یابی کرده و سپس تعمیرات لازم را انجام می‌دهند و برخلاف بسیاری از تعمیر کاران تلاش می‌کنند تا قطعات را تعمیر کنند نه اینکه با وجود کمترین مشکلی، ادعا کنند که قطعه باید تعویض شود و هزینه قطعه جدید را به اضافه مبلغی به دلخواهشان برای مشتری بتراشند!

استفاده از قطعات اصل و اورجینال

با وجود اینکه تلاش تکنسین های دکتر آچار همواره انجام تعمیرات بوده است، گاهی اوقات قطعات تعمیر نشدنی هستند و تعویض کردن آن‌ها با قطعات سالم اجتناب ناپذیر است، در این زمان ها می‌توانید از تعویض قطعه با قطعه ای اورجینال توسط مرکز دکتر آچار اطمینان حاصل کنید.

استفاده از قطعات اورجینال از صدمات احتمالی در آینده به لوازم شما می کاهد و در عملکرد دستگاه قطعاً اثری مثبت می‌گذارد.

نرخ اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی

دستمزد و قیمت تمامی خدمات ارائه شده در دکتر آچار مطابق تعرفه اتحادیه محاسبه می‌شوند، این قیمت به مواردی همچون اینکه نوع لوازم خانگی و برند آن چیست، دقیقا چه خدماتی توسط تکنسین ارائه شده، نیازی به تعویض قطعات بوده یا نه و اینکه سرویس، تعمیر، شارژ گاز و... انجام شده یا خیر بستگی دارد، اما به‌طور کلی دکتر آچاری که همواره رضایت مشتریان خود را الویت قرار داده است، تمام قیمت‌ها را کاملا منصفانه و منطقی محاسبه می‌کند.

تعمیرات لوازم خانگی با دکتر آچار

برای درخواست تکنسین مجرب در تعمیر لوازم خانگی به همراه گارانتی 12 ماهه کافی است تا با شماره تلفن 02122631427 یا دیگر شماره تلفن های درج شده در سایت دکتر آچار در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید، خدمات ارائه شده توسط این مرکز عبارت اند از:

  • تعمیر انواع ماشین لباسشویی در تمامی برندها

  • تعمیر اجاق گاز در تمامی برندها

  • تعمیر انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید در تمامی برندها

  • تعمیر انواع پکیج در تمامی برندها

  • تعمیر انواع هود در تمامی برندها

  • تعمیر انواع کولر گازی در تمامی برندها

  • تعمیر انواع ماشین ظرفشویی در تمامی برندها

  • تعمیر انواع قهوه ساز در تمامی برندها

  • تعمیر انواع جاروبرقی در تمامی برندها

  • تعمیر انواع فر توکار در تمامی برندها

  • تعمیر انواع ماکروفر در تمامی برندها

سرویس لوازم خانگی با دکتر آچار

از هوشمندانه ترین اقدامات در راستای افزایش طول عمر لوازم خانگی و بازدهی آن‌ها، سرویس منظم لوازم خانگی است، سرویس کاران دکتر آچار تنها با تماس شما در محل حاضر می‌شوند و عملکرد و قطعات مختلف لوازم خانگی را به‌طور کامل بررسی می‌کنند و در صورت نیاز، اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

تعمیر لوازم خانگی با دکتر آچار

انجام سرویس منظم در خصوص مواردی همچون پکیج، یخچال فریزر و ساید بای ساید، جاروبرقی، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی ضروری است و بهبود عملکرد هر وسیله را به‌دنبال دارد.

کلام آخر

با بهره بردن از خدمات دکتر آچار در حوزه تعمیرات انواع لوازم خانگی، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که تعمیرات را به افرادی مطمئن و کارکشته سپرده اید که پس از انجام تعمیرات همچنان از انجام اقدامات خود پشتیبانی می‌کنند و خیال شما را از بابت گارانتی و لوازم خانگیتان آسوده خواهند کرد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده