نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۵

آغاز شراکتی تاریخ ساز: MSI و تیم اتومبیل رانی Mercedes Benz دست دوستی فشرند

کمپانی معظم Msi به تازگی از شروع همکاری خود با تیم اتومبیل‌رانی شرکت Mercedes Benz درطول مسابقات بین المللی Bathurst 12 Hour در استرالیا اطلاع داده است.

مشارکتی که اولین حضور  MSI در  دنیای مسابقات واقعی در کنار تیمی کارکشته با تجربه قهرمانی در مسابقات بین المللی است.

Msi دلیل این همکاری را افزایش محبوبیت جهانی شبیه‌سازهای مسابقات اتوموبیل‌رانی و ماموریت این کمپانی به ارائه بهترین محصولات برای گیمرها در دنیای واقعی و مجازی دانسته است.

به گفته سم چِرن، معاون بازاریابی MSI:

" ما از این شراکت هیجان زده هستیم، چرا که ما به عنوان اولین شرکت، پا در دنیای مسابقات Gt گذاشته‌ایم و در نظر داریم تا فناوری های جدیدی را برای اتومبیل‌رانان مجازی فراهم آوریم. این همکاری درواقع گواهی است بر فعالیت بی وقفه MSI در دستیابی به نوآوری های پیشرفته و خلق تجربه کاربری متفاوت برای مشتریان خود."

محصولات گیمینگ MSI

مدیر مسابقات تیم بامبو کرافت، Darryl O’young نیز در رابطه با همکاری این دو کمپانی، اینطور گفته است:

" تیم اتومبیل رانی Craft Bamboo نیز از همکاری با کمپانی پیشرو MSI استقبال می‌کند. محصولات MSI کارایی، سرعت و قدرت بالا را به ارمغان می‌آورند؛ برتری در هر دهم ثانیه، دقیقا همان چیزی که ما در مسابقات به دنبال آن هستیم! این شراکت در واقع در راستای هدفی مشترک یعنی پیروزی در مسابقات طراحی شده است. به شخصه نمی‌توانم برای دیدن زیبایی MSI صبر کنم و مشتاقانه منتظر شروع و تداوم این همکاری موفق هستم."

تیم اتومبیل‌رانی Craft Bamboo، از سوم تا پنجم فوریه در مسابقات بین المللی Bathurst 12 Hour استرالیا شرکت خواهد کرد. این تیم با یک مرسدس بنز Amg Gt3  پرو با تیونینگ کامل و رایانه ای MSI مسابقه خواهد داد و شکوه و قدرت را به نمایش خواهد گذاشت. این دو کمپانی در نیمه اول سال 2023 نیز همکاری خود را در این زمینه افزایش خواهد داد.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده