نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

آژانس راتین، استادکار دیجیتال مارکتینگ

این معرفی نامه ای برای یکی از موفق‌ترین و قدیمی ترین آژانس های دیجیتال مارکتینگ ایران است.

جایی که نتایج حرف اول را می‌زنند و سال‌ها است مشتریان بزرگ و برندهای برتر ایران خیالشان راحت است.

آژانس راتین سال‌ها است که در زمینه بازاریابی و فروش فعالیت داشته است. بیش از 16 سال است که راتین مشاور بازاریابی و فروش ده ها برند مطرح ایرانی بوده است. بهترین و موفق‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی را اجرا کرده و رزومه ای موفق از راه اندازی سایت‌های تجاری و فروشگاهی را برای کسب و کارهای گوناگون طراحی و سئو کرده است. برای همین است که راتین نبض بازار و رگ خواب مشتریان را در حوزه های مختلف کسب‌و‌کار به خوبی می‌شناسد.

ما تنها یک هدف داریم، اینکه خیال شما راحت باشد

ما می‌دانیم برای اینکه بتوانید اعتماد مشتری را جلب کنید باید چگونه باشید، چگونه رفتار کنید و چگونه از او حمایت کنید.

برای همین یک چک فهرست از آنچه برای جلب اعتماد جامعه مشتریان دیجیتال مارکتینگ و کسب و کارهای ایرانی در سطوح مختلف لازم است، آماده کرده ایم.

البته بسیاری از تکنیک های اعتماد سازی برای آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین، تبدیل به یک ارزش بدون تغییر و ثابت سازمانی شده‌اند و ما را همیشه به آن‌ها می شناسند.

برای همین است که مشتریان ما درکنار نتایجی که می‌گیرند، همواره خیالشان از ما راحت است.

همه آنچه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ برای اعتماد سازی باید داشته باشد

این روزها اعتماد کردن به انبوه همکاران قدیمی و جدید در اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ به‌راحتی امکان‌پذیر نیست.

شما در روزهایی که کوچک‌ترین هزینه‌کرد و عملکرد تک تک افراد تیم شما دارای اهمیت است، نیاز دارید با چشم باز و داشتن یک چک فهرست برای بررسی پارامترهای مهم در یک آژانس دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید.

باید بتوانید به آن‌ها اعتماد کنید و با ایجاد یک همکاری بین سازمانی موفق، قدم به قدم به موفقیت و کسب نتایج عالی و درنهایت سودآوری و فروش بیشتر نزدیک شوید.

حالا فکر می‌کنید یک آژانس دیجیتال مارکتینگ باید چه خصوصیاتی باشد که قابل اعتماد باشد و شما را مجاب کند تا پای قرارداد با آن‌ها بنشینید؟

مردی در حال نشان دادن لایک در دفتر راتین

این خلاصه تجربیات نزدیک به دو دهه فعالیت راتین در اکوسیستم بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ ایران است:

  • داستانی واقعی از تجربیات و موفقیت هایش داشته باشد و بتواند آن را بیان کند.
  • همه چیز باید شفاف باشد و صداقت آژانس زبانزد بازار باشد.
  • باید شناخت خوبی از مشتریان و جامعه هدف در رده های مختلف بازار داشته باشند.
  • باید اینقدر به خودشان مطمئن باشند که با شجاعت تمام بازخورد و نظرات دیگران را به اشتراک بگذارند.
  • باید همیشه خدمات درجه یک به مشتری ارائه دهند و به کیفیت بالا، سرعت زیاد و حرفه‌ای بودن شناخته شده باشند.
  • باید رزومه ای از کار کردن با بهترین و برترین شرکت ها داشته باشند و اقداماتی بزرگ در راستای تحول و توسعه بازار انجام داده باشند.
  • باید دارای بهترین روش‌ها و فرایندهای اقدام و عملکرد در بین رقبایشان باشند.
  • پشتیبانی عالی با یک تیم آموزش دیده در زمینه های فنی، مالی و رضایت مشتریان لازمه یک آژانس موفق است. باید بتوانند با کمترین اصطکاک و بیشترین بازدهی همیشه با مشتری در تماس باشند.
  • یک آژانس موفق باید جزو شماره یک ها باشد. به قول معروف باید " نامبروان" باشند.

حرفی برای گفتن داشته باشند که به پشتوانه تجربه، تخصص و اعتبارشان در میان بزرگان بازار خریدار داشته باشد.

  • داشتن تیمی متشکل از جوان های پویا و با دانش روز درکنار افراد با تجربه که بالا و پایین بازار را تجربه کرده باشند، قطعا یک رمز موفقیت آژانس دیجیتال مارکتینگ و عامل اعتمادسازی برای مشتریان خواهد بود.
  • ارائه خدمات در حوزه های مختلف دیجیتال مارکتینگ و پوشش حرفه‌ای تمام آنچه مشتریان برای آن مراجعه خواهند کرد.
  • یادتان باشد، اعداد هرگز دروغ نمی گویند! یک آژانس تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ موفق قطعا آمارهای موفقیت هایش را رو به روی چشمان شما نمایش خواهد داد. زیرا این اعداد، افتخار یک مجموعه هستند.
  • و ….

همان‌طور که مشاهده کردید، خصوصیاتی زیادی باید در یک آژانس دیجیتال مارکتینگ باشد تا بتواند یک همراه کامل و البته موثر برای هر کسب‌و‌کار و هر بیزینس برای رسیدن به موفقیت و اهداف پیش رویش باشد.

خانمی ایستاده پشت شیشه و کاپ طلایی را در دست دارد

راتین، داستان یک شروع خوب و یک ادامه‌ی فوق‌العاده!

نزدیک به شانزده سال پیش قطعا خیلی از شرکت‌ها و شرکت های بزرگ ایران، از تبلیغات حرفه‌ای خودشان و شناخت برندشان توسط مشتریان به‌ویژه در حوزه تبلیغات نوینی مثل گوگل ادز (google Ads) و تبلیغات بر پایه موتورهای جست‌وجو نگرانی بسیاری داشتند..

هنوز راتین و دفتر مرکزی تهران این آژانس که در سال ۱۳۸۷ و با هدف رشد و توسعه ی تخصصی و حرفه‌ای تبلیغات شروع به کار کرد، افتتاح نشده بود.

راتین با یک تیم جوان، با انگیزه فراوان، متخصص و هدفمند قصد داشت برطرف کننده نیاز رو به افزایش بازار کسب‌و‌کار ایران به دیجیتال مارکتینگ باشد.

نیازی که امروزه با توسعه انواع پلتفرم‌های دیجیتال در حال تبدیل به یک الزام همیشگی برای هر کسب و کاری شده است.

راتین و گسترش تا دروازه اروپا

راتین در مسیر رسیدن به اهداف بلندمدت خودش با ورود به گروه همکاران تخصصی گوگل و افتتاح دفتر بین‌المللی آژانس راتین در استانبول ترکیه، وارد دومین فاز توسعه خودش به‌عنوان یکی از قطب های تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ کشور شد. حالا راتین پشت دروازه های اروپا خدمات خود را به کشورهای مختلف منطقه مثل روسیه، ترکیه، کشورهای تازه استقلال یافته ی آسیای میانه و کشورهای حوزه خلیج فارس به‌راحتی ارائه می‌کند.

با افتتاح دفتر بین‌المللی راتین در ترکیه، خیلی زود رکورد زنی های راتین در تارگت های فروش گوگل با وجود تحریم های بین‌المللی و عدم دسترسی بسیاری از سرویس های بین‌المللی در داخل ایران، شروع شد.

سال 1398 درکنار تمام بحران های داخلی و بین‌المللی اما با برنامه‌ریزی دقیق و هدف گذاری درست مدیریت آژانس راتین و تیم همراهش، راتین را به یکی از همراهان قدرتمند گوگل در خاورمیانه تبدیل کرد و نشان داد حتی در بخش خصوصی و بدون دسترسی به منابع مالی دولتی، همراهی یک تیم جوان و پویا با راهبری هوشمندانه، همیشه می‌تواند اتفاقات بزرگ و ماندگاری رقم بزند.

راتین، آژانس تبلیغاتی به وسعت ایران

سال 1400 و در پانزدهمین سالگرد تأسیس راتین، با افتتاح دفتر جدید این آژانس در مشهد به‌عنوان یکی از قطب های علم و فناوری کشور و زادگاه بسیاری از استارت آپ های مطرح ایرانی قدمی دیگر برای گسترش خدمت‌رسانی راتین برداشتیم.

حالا درکنار برنامه ای مدون و بلند مدت برای حضور در اکوسیستم دیجیتال شرق کشور، شاهد حضوری قدرتمند از راتین در گستره ای به وسعت شرق تا غرب ایران و منطقه هستیم.

و با حضور راتین در سه شهر مهم ملی و بین‌المللی و با همراهی مشتریان نامدار و وفادار راتین، 16 سال است که خیال شما را از تبلیغات، خدمات دیجیتال مارکتینگ و اثر بخشی کسب و کارتان راحت کرده ایم.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده