نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰

در خرید اسپیکر اقساطی به چه معیارهایی توجه کنیم

امروزه شنیدن موسیقی و آهنگ در سیستم‌های صوتی جذابیت بسیاری را ایجاد کرده و خرید اسپیکر خانگی و حرفه‌ای برای اکثر خانه ها از ملزومات شده است امروزه زوج های جوان برای خرید جهیزیه یک جفت اسپیکر را در سبد کالایی خود قرار داده‌اند.

برای خرید اسپیکر اقساطی باید معیارهایی را مورد توجه و ارزیابی قرار دهید یکی از مهم‌ترین نکات مورد توجه در خرید اسپیکر قیمت کالا است همیشه برای خرید اسپیکر باید چندین اسپیکر را از لحاظ قیمت و کیفیت سنجید و بررسی کرد که کالای انتخابی شما ارزش خرید نسبت به قیمت را داشته باشد و عموما قیمت بسیار بالا نشانه صدای خوب و کیفیت نیست.

نکته بعدی که باید در نظر گرفت صدای اسپیکر و باند است که بهتر است با چند موزیک متفاوت و ازطریق فلش و بلوتوث تست شود و میزان تفکیک صدا و بیس برای شما قابل قبول باشد بخشی از صدا سلیقه ای است و بخش دیگر صدا شناسی حرفه‌ای، البته تمام این ارزیابی ها باید به کیفیت شنیداری تبدیل شود تا صدایی بی نقص و کامل را داشته باشید.

فروش اقساطی اسپیکر

آخرین نکته گارانتی یک اسپیکر است که باید معتبر و در دسترس باشد و در هر زمان جواب سوالات مشتریان را پاسخگو باشند و اطلاعات لازم را در اختیار آن‌ها قرار دهند، قبل از خرید تحقیق کامل در مورد گارانتی کالا را انجام دهید.

- همیشه این نکته را هم در نظر بگیرید که خیلی از برندها قیمت بیشتری نسبت به سایر دارند، شاید در آن‌ها کیفیت بالاتری را هم شاهد باشیم ولی درنهایت معیارهای شنیداری خود را بسنجید و بی جهت پول زیاد بابت یک برند خاص نپردازید.

خرید اسپیکر اقساطی خانگی و اسپیکر بزرگ

شاید شما هم بخواهید به موسیقی مورد علاقه خود با کیفیت بالا گوش دهید و یا عاشق این باشید که موسیقی مورد علاقه تان، درهر زمان که بخواهید در خانه شما طنین انداز شود و لذت بسیاری را برای شما به ارمغان آورد از آنجایی که شما ترجیح می دهید بهترین کیفیت را تجربه کنید بهتر است اسپیکرهایی با تفکیک بالا را انتخاب کنید، البته بسیاری از مردم برای این کار پارتی باکس های شارژی و اسپیکرهای جفت بزرگ را انتخاب می‌کنند.

البته ما درک می‌کنیم که می خواهید برای یک اسپیکر خانگی با کیفیت بالا هزینه کنید و ممکن است که با پرداخت نقدی مشکل داشته باشید و نتوانید به‌صورت کامل مبلغ آن را تسویه کنید، اما اگر شما بخواهید روی یک اسپیکر با کیفیت بالا هزینه کنید و در کل ترجیح می دهید به هر دلیلی کل مبلغ را یکجا پرداخت نکنید، نگران نباشید مجموعه همکار عمده با روشهای اقساطی متنوع این مسئله را آسان کرده و ازین پس تمامی محصولات دیجیتال و صوتی و تصویری خود را می‌توانید به‌صورت قسطی پرداخت کنید.

چرا خرید اسپیکر اقساطی به صرفه است؟

علاوه‌بر این واقعیت که می‌توانید اسپیکر خانگی خود را به‌صورت اقساطی خرید کنید ،باقیمانده مبلغ را بعد از اندک پیش پرداختی که واریز می‌کنید در زمانهای متناوب به‌عنوان مثال 4 و 6 ماهه با چک کارمندی یا چک صیادی پرداخت خواهید کرد.

مجموعه همکار عمده برای راحتی خرید عزیزانی که در شهرستان‌ها هستند خرید اسپیکر اقساطی را به‌صورت آنلاین فراهم کرده است بنابراین برای خرید نیازی به حضورتان نبوده و صرفه‌جویی بیشتری در زمان تان خواهد شد، مزایای دیگری نیز وجود دارد که با کمترین سود می‌توانید به خرید اسپیکر اقساطی خود بپردازید.

انواع اسپیکر اقساطی که می‌توانید خریداری کنید

اسپیکرهایی که در دسته قسطی قرار می‌گیرند عموما قیمتی بالای سه میلیون را دارند و اسپیکرهای تک پارتی باکس در این دسته قرار می‌گیرند که به‌صورت بلوتوثی و قابل حمل هستند و از باتری برای شارژ کردن بهره می‌برند و بعضی از آن‌ها دارای چرخ در قسمت عقبی خود و یک دسته شبیه چمدان برای راحتی در جابجایی هستند که در اصطلاح به آن‌ها چمدانی یا ترولی می‌گویند.

مدل های مختلف اسپیکر

اسپیکرهای خانگی جفت یا دو تایی که عموما کنار تلویزیون هوشمند قرار می‌گیرند و با کابل اپتیکال به آن وصل می‌شوند قیمتی بالای ده میلیون تومان دارند و فقط با برق مستقیم کار می‌کنند و نسبت به مدل‌های پارتی باکس از صدای بلندتر و فراگیر تری برخوردار هستند.

اسپیکرهای نسل جدید عموما دارای رقص نور در بالا و گاها لیزر در جلوی خود هستند، البته جلوی اسپیکرها با نور ال ای دی مزین شده است که با نام فول پرده و رینگی نمایان می‌شوند.

مجموعه همکار عمده پیشنهاد می‌کند که هر مدل اسپیکر که مد نظرتون است را از شو روم ما انتخاب کنید و اسپیکر اقساطی خود را به‌راحتی و با حداقل قیمت به خانه خودتون ببرید و از صدای بی نظیر آن درکنار زیبایی که به خانه شما می‌دهد، کمال استفاده را ببرید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده