نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

راه های افزایش درآمد سایت – شبکه پرداخت آنلاین

اگر شما هم صاحب یک کسب‌وکار باشید، به‌خوبی می‌دانید که درگاه پرداخت اینترنتی یکی از ابزارهای ضروری برای ارتقاء بیزینس است.

در این روزها که اغلب افراد برای یافتن لوازم مورد نیاز و حتی پیدا کردن جواب سوالاتشان، در فضای مجازی و دنیای اینترنت به جست‌وجو می‌پردازند؛ فروش آنلاین بهترین تکنیک برای حفظ کسب‌وکار و افزایش درآمد به حساب می‌آید.

اما این فروش به‌راحتی به‌دست نمی‌آید و برای آن لازم است با تمامی تکنیک‌های فروش و موارد تأثیرگذار در بالابردن رتبه سایت آشنا شویم. برای آگاهی از نکات گفته‌شده تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تاثیر سئو سایت بر درآمد وب‌سایت

به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و اقداماتی که در راستای افزایش بازدید سایت صورت می‌گیرد، سئو گفته می‌شود. می‌توان گفت SEO مهم‌ترین فرایند برای جذب بازدیدکننده‌ بیشتر و ارتقاء جایگاه سایت در نتایج سرچ گوگل است.

لغت لاتین Search Engine Optimization به معنای بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو است. در هر ساعت از شبانه‌روز کلمات بی‌شماری در گوگل جست‌وجو می‌شوند؛ اما بررسی‌ها نشان می‎‌دهد 91 درصد جست‌وجوکننده‌ها، فقط سایت‌های اول تا نهایت 3ام را باز می‌کنند.

باتوجه‌به این آمار در می‌یابیم که SEO با ارتقاء رتبه سایت در گوگل، باعث افزایش آمار بازدیدکنندگان و همچنین بالا رفتن ترافیک وب‌سایت می‌شود.

هرچه تعداد بازدیدکنندگان شما بیشتر باشد، احتمال فروش نیز افزایش می‌یابد. به‌همین دلیل باید در تولید محتوای مناسب دقت کافی را داشته باشید.

همچنین وجود یک درگاه پرداخت اینترنتی پرسرعت و مناسب برای سهولت کاربران و میل به خرید دوباره از وب‌سایت از دیگر عوامل مهم در بالا بردن میزان فروش اینترنتی است.

تاثیر تبلیغات در گوگل روی درآمد سایت

به‌طور کلی می‌توان گفت تبلیغات گوگل باتوجه‌به الگوریتم‌های هوشمند تاثیری روی سئو سایت شما نخواهد داشت اما با این کار می‌توانید به دیده ‌شدن کسب‌و‌‌کار و بالارفتن میزان فروش کمک کنید.

اینکه افراد لینک سایت شما را در وب سایت‌های گوناگون مشاهده کنند، باعث بالارفتن سرچ نام برند شده و ممکن است به‌صورت غیر مستقیم بر سئو نیز تاثیر بگذارد.

باتوجه‌به توضیحات فوق نتیجه می‌گیریم انجام تبلیغ در گوگل افراک برای سایت‌های فروشگاهی و جذب مشتری به‌صورت موقت مناسب است. حال باید با تولید محتوای صحیح و انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی مناسب در حفظ آن‌ها تلاش کنید.

تاثیر سوشال مدیا بر افزایش فروش سایت

هیچ کسب‌وکاری بدون تبلیغات و بازاریابی صحیح نمی‌تواند خود را به رشد و موفقیت برساند. یکی از راه‌های مهم و تأثیرگذار در برندینگ و معرفی کالا یا خدمات، استفاده از شبکه‌های اجتماعی است.

اگر شما در شروع کار خود از شبکه‌های اجتماعی کمک بگیرید، به‌راحتی با مخاطبان ازطریق دایرکت، کامنت، و دیگر راه‌های ارتباطی در ارتباط خواهید بود. این تعامل در افزایش اعتماد کاربران نیز موثر است.

تبلیغات در گوگل افراک

پس از انجام تبلیغات صحیح در سوشال مدیا و بارگذاری لینک وب‌سایت در شبکه‌های اجتماعی، ترافیک وب‌سایت نیز بالا رفته و فروش بیشتر می‌شود.

برای نتیجه‌گیری بهتر می‌توانید از تمامی شبکه‌ها مانند اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، واتساپ، تلگرام و... کمک بگیرید.

افزایش فروش سایت

استفاده از کمپین‌های تبلیغاتی برای افزایش فروش

کمپین‌های جذب مشتری بیشتر در اینستاگرام ایجاد می‌شوند. استفاده از این روش برای صاحبان کسب‌وکار تا حد زیادی می‌تواند مفید باشد.

البته معمولا هزینه زیادی نیز باید صرف تبلیغات و اقدامات لازم شود تا فرد بتواند در بین شرکت‌کننده‌ها مشتریانی جذب کرده و با ارائه کالا یا خدمات مطلوب و با کیفیت، همچنین محتوای مناسب باعث جذب همیشگی افراد شود.

ارائه کد تخفیف و بالابردن فروش سایت

اکثر افراد با دیدن کد تخفیف میل به خریدشان افزایش پیدا می‌کند. این روش یکی از راه‌های افزایش میزان فروش وب‌سایت است. برای این کار بهتر است در مناسبت‌های مختلف برای مشتریان خود کد تخفیف یا تخفیف کلی روی تمام اجناس در نظر بگیرید. با این روش خود را در ذهن افراد جا کرده و آن‌ها همیشه و به‌خصوص در روزهای مناسبتی به سایت شما سر میزنند.

نمایش پرفروش‌ترین محصولات

خیلی از افراد قبل از اقدام به خرید، ابتدا در رابطه با رضایت‌مندی سایر خریداران تحقیق می‌کنند. این کار در فضای مجازی ازطریق خواندن نظرات و دیدگاه‌ها ممکن است. اگر شما محصولات پرفروش خود را در صفحه اصلی وب‌سایت نمایش دهید، تاثیر زیادی در فروش بیشتر آن‌ها خواهد داشت.

با این کار به مخاطب نشان می‌دهید افراد زیادی نسبت به خریداری محصولات نمایش‌داده شده رضایت داشته‌اند و شما نیز از خرید آن‌ها پشیمان نخواهید شد.

افزایش درآمد ازطریق درگاه پرداخت

درگاه پرداخت اینترنتی باید از سرعت بالا، سهولت در انجام فرایند پرداخت، عملکرد مناسب و دیگر پارامترهای جذب و نگه‌داری مشتریان برخوردار باشد. با داشتن ویژگی‌های گفته‌شده مشتریان حین پرداخت با مشکل مواجه نمی‌شوند، در نتیجه میزان فروش افزایش می‌یابد. با توسعه روزافزون کسب‌وکارهای آنلاین، نیاز به درگاه پرداخت مناسب به‌شدت احساس می‌شود. اگر شما نیز برای کسبوکار خود به درگاه نیاز دارید بهتر است بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

شپا یکی از درگاه‌های اینترنتی بوده که با عملکرد دقیق و سرعت بالا راحتی مشتریان شما در فرایند پرداخت را تضمین می‌کند. این درگاه پرداخت اینترنتی تمامی نیازهای یک کسب‌وکار پس از افزایش فروش را تأمین خواهد کرد.

جمع‌بندی

استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی که از سرعت خوب و عملکرد قابل قبولی برخوردار باشد برای وب‌سایت‌های فروش بسیار حائز اهمیت است.

اگر قصد دارید با استفاده از روش‌های مختلف مانند استفاده از تبلیغات گوگل، سوشال مدیا، بهبود سئو سایت و تولید محتوا، شرکت در کمپین تبلیغاتی، ایجاد کد تخفیف و... فروش سایت خود را بالا ببرید، به این نکته توجه داشته باشید که در صورت عدم وجود درگاه مناسب تمام تلاش‌های شما بی‌نتیجه خواهد ماند.

به‌این صورت که با تکمیل نشدن فرایند خرید و پرداخت و ایجاد مشکل در آن، احتمال اینکه فرد دوباره به سایت شما بیاید کاهش یافته و در نتیجه زحمات شما بی تاثیر می‌شود.

شپا درگاه پرداختی با بهترین سرعت و راحتی در فرایند پرداخت، به شما در داشتن سایتی با فروش عالی کمک می‌کند. برای ارتباط با کارشناسان شپا، با شماره زیر تماس بگیرید.

۰۲۱-۹۱۰۹۳۰۰۰

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده