نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

ابزارهای اس ام اس مارکتینگ را بیشتر بشناسیم!

در دنیای امروز که تمام کسب و کارها برای پیشرفت و گسترش برند خود نیاز به تبلیغات دارند، بسیار به‌جا است که روش‌های تبلیغاتی و ابزارهای مناسب آنها را بشناسیم.

در واقع امروز شاهد این موضوع هستیم که برای موفقیت در بازاریابی‌ها و فروش بیشتر کالا و خدمات خود شدیدا نیازمند به تبلیغات گسترده هستیم. یکی از روش‌های تبلیغاتی بسیار سودمند تبلیغات پیامکی می‌باشد. چقدر با این روش آشنا هستید؟ آیا ابزارهای اس ام اس مارکتینگ را می‌شناسید؟

در این مقاله قصد داریم پیرامون این روش پرطرفدار با شما گپ و گفتی داشته باشیم. با ما همراه باشید.

اس ام اس مارکتینگ چیست

اجازه بدهید قبل از آنکه به ابزارهای اس ام اس مارکتینگ بپردازیم، تعریفی کوتاه از این روش تبلیغاتی سودمند و مقرون به صرفه داشته باشیم.

یکی از شیوه‌های تبلیغاتی است که جهت اطلاع رسانی از خدمات و فروش و همچنین معرفی برند، اطلاعاتی به مخاطبان و مشتریان در قالب پیامک،  ارسال می‌گردد.

بازاریابی پیامکی این روزها، اعتبار زیادی دارد، به همین دلیلی است که کسب و کارهای کوچک و بزرگ در برنامه ریزی تبلیغاتی خود بودجه‌های قابل توجهی را برای این روش تبلیغی در نظر می‌گیرند. بسیار حائز اهمیت است که بدانید این روش نیز مانند روش‌های دیگر، ابزارهایی دارد که برای داشتن یک پیامک مارکتینگ حرفه‌ای باید آنها را به خوبی بشناسیم.

 

معرفی ابزارهای اس ام اس مارکتینگ

در این قسمت قصد داریم لیست بهترین ابزارهای پیامک مارکتینگ را برایتان عنوان کنیم تا با بهره‌مندی از آنها بتوانید تبلیغات پیامکی هدفمندی داشته باشید.

ابزار Sparkcentral

از آنجایی که ممکن است مشتریان از پلتفرم‌های مختلف با شما ارتباط بر قرار کنند، این ابزار به شما کمک می‌کند تا تمامی پیام‌های خدمات مشتری شما در یک صندق واحد ثبت شود. همپنین این ابزار امکان ربات‌های چت را نیز برای شما فراهم می‌کند.

پلتفرم EZ Texing

اگر قصد آن را دارید که پیامک‌های یک کمپین اختصاصی را به لیست خود ارسال کنید. حتما از این ابزار استفاه کنید. کمپین شما می‌تواند شامل مسابقات، نظر سنجی و ... باشد.

ابزار EZ Texing این امکان را نیز به شما می‌دهد که مشترکان ایمیل و بازدیدکنندگان سایت را به مشترکین پیامک تبدیل کنید.

ابزار  Mnisend

حتما برای شما پیش آمده که خریدی از سایتی می‌کنید و یا زمان ارسال که فرا می‌رسد، بلافاصله برای شما پیامکی ارسال می‌گردد. این پیامک‌های از پیش تعریف شده با ابزار  Mnisend قابل تنظیم می‌باشد. همچنین برای ارسال رمز یک بار مصرف هنگام ثبت نام و یا ورود به سایت نیز این ابزار قابل استفاده است.

ارسال پیامک روی موبایلی با مارک SMS

وب سرویس‌ها یکی از بهترین ابزارهای پیامکی

وب سرویس‌ها برای استفاده از سامانه‌های پیامکی بسیار متداول هستند. به می‌توان گفت که بازاریابی پیامک با وب سرویس یکی از بهترین ابزارها برای اس ام اس مارکتینگ محسوب می‌شود. در ضمن کار در محیط وب سایت برای افرادی که قصد ارسال پیامک‌های انبوه را دارند بسیار راحت است و نیازی به آموزش خاصی ندارند.

 

چگونه یک کمپین پیامکی موفق را آغاز کنیم؟

برای آنکه کمپین پیامکی خوبی داشته باشید نیاز است که از قبل برنامه ریزی اساسی داشته باشید. پس از برنامه ریزی دقیق مراحل زیر را گام به گام انجام دهید.

مخاطبان خود را هدفمند دسته بندی کنید

مشتریان و مخاطبانی را که قرار است برایشان پیامک ارسال کنید دسته بندی کنید. برای آنکه به مخاطبان هدف خود نزدیک باشید از فیلترهایی مانند جنسیت، سن، منطقه جغرافیایی، پیامپ و ... که پلتفرم اس ام اس پنل شما در اختیارتان قرار می‌دهد، استفاده کنید.

ابزار مناسب را انتخاب کنید

با توجه به نوع و هدف اصلی کمپین خود ابزار مناسب اس ام اس مارکتینگ خود را از ابزارهای معرفی شده انتخاب کنید. با انتخاب ابزار مناسب می‌توانید اطلاعات خود را دسته بندی و مدیریت کنید.

متن جذابی بنویسید

برای ارسال پیامک باید متنی کوتاه و با لحن صمیمی بنویسید. از ایموجی‌های مرتبط برای پیامک خود استفاده کنید و سعی کنید بیشتر از یک صفحه نشود. موضوعی که در نوشتن متن بسیار باید به آن دقت کنید، این است که اصلا نباید غلط املایی یا دستور نگارشی در پیامک خود داشته باشید. همچنین اگر لینک یا شماره تماس در پیامک خود قرار می‌دهید قبل از ارسال انبوه، حتما چک کنید تا اشتباه نباشد.

از سامانه‌های پیامکی معتبر استفاده کنید

یادتان باشد که اس ام اس پنل خود را از سامانه‌های معتبر تهیه کنید. منظورمان از سامانه پیامکی معتبر، پنلی است که بانک اطلاعاتی دقیق و پشتیبانی قوی داشته باشد.

چرا که برای ارسال پیامک نیازمند بانک تماسی کامل و گسترده هستید و اگر زمانی به مشکل یا سوالی برخوردید، نیاز دارید که به یک پشتیبانی سریع و قوی متصل شوید.

سامانه‌ی پیامکی معتبر دارای ویژگی‌های زیر است:

پنل پیامکی رایگان

برای شروع کار شما نیاز به یک سامانه یا پنل پیامکی خواهید داشت. خبر خوب آنکه سامانه کندو  این پنل را به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما خواهند گذاشت و برای تهیه آن نیازی نیست هیچ مبلغی را پرداخت کنید.

 

سرعت بالا

سرعت ارسال پیامک امری بسیار ضروری و مهم هست. مفتخریم که اعلام کنیم سامانه پیامکی کندو یکی از سریع‌ترین سامانه‌های پیامکی کشور می‌باشد تنها در 15 دقیقه شما قادر خواهید بود هزاران پیامک ارسال کنید.

عدم محدودیت شارژ پنل

شما برای شارژ پنل خود نیاز به مبلغی دارید تا ارسال پیامک انجام گیرد. خب باید بگوییم که هیچ گونه محدودیتی در شارژ حساب خود نخواهید داشت. شما می‌توانید از 10 هزار تومان تا چندین میلیون حساب خود را شارژ کنید. هیچ سقف حداقلی یا حداکثری برای شما در نظر گرفته نخواهد شد. و در ضمن اگر پیامک شما به هر دلیلی برگشت بخورد، هزینه عودت داده می‌شود.

گزارش گیری و تحلیل

پس از اتمام ارسال پیامک، حتما از روند کار خود گزارشی به صورت اکسل تهیه کنید. سپس گزارش را تحلیل کنید. شما باید با تحلیل درست نقاط قوت و ضعف خود را در کمپین پیامکی، پیدا کنید و با توجه به آنها، کمپین‌های تبلیغاتی بعدی را بچینید.

علامت های ایمیل از کیبورد لپ تاپ بیرون می اید

مزایای اس ام اس مارکتینگ

  • در دسترس بودن و عدم نیاز به اینترنت
  • ایجاد حس وفاداری در ذهن مشتری
  • تاثیر شگفت انگیز در برند سازی
  • سرعت انتقال بالا
  • تعاملی راحت و ساده با مشتری (عدم نیاز ساخت تیزر یا برند)
  • مقرون به صرفه بودن و هزینه پایین
  • قابل بررسی و گزارش گیری
  • و ... .

سخن آخر

این روزها که بازار تبلیغات داغ است. باید بدانیم گه برای موفقیت در تبلیغات خود از چه روش‌هایی باید استفاده کنیم. همچنین باید روش انتخابی را به خوبی بشناسیم و با ابزارهای مربوط به آن آشنا باشیم.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده