نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰

قوانین اقامتی هتل الماس مشهد

گروه هتل الماس مشهد یکی از هتل‌های شعبه دار در این شهر است که در حال حاضر دو شعبه فعال در مشهد مقدس دارد.

هتل الماس مشهد 1 و 2 دو هتل 4 و 5 ستاره هستند که چند سالی است پذیرای مسافران داخلی و خارجی بوده‌اند. هتل الماس 1 در سال 1392 و هتل الماس 2 در سال 1395 تاسیس شده‌اند. اگر شما نیز قصد سفر به مشهد مقدس را دارید، با ما همراه شوید تا با این دو هتل نام آشنا و قوانین اقامتی آن‌ها بیشتر آشنا شویم.

هتل الماس 1

هتل الماس 1 یکی از هتل‌های 4 ستاره مشهد است که در دو ساختمان کنار هم ساخته شده است. یک ساختمان دارای 5 طبقه و ساختمان دیگر دارای 7 طبقه است. این هتل در مجموع 163 واحد اقامتی دارد. یکی از مزایای اقامت در این هتل نزدیکی آن به حرم و دسترسی به شهر است. از امکانات این هتل مشهد علی بابا می‌توان به صرافی، اتاق‌های فول امکانات، روم سرویس 24 ساعته، اینترنت رایگان، سالن ماساژ، سالن بازی کودکان و امکانات دیگر اشاره کرد. این هتل تنها 450 متر با درب باب رضا حرم مطهر امام رضا فاصله داشته و شما می‌توانید با پای پیاده در زمان کوتاهی خود را به حرم برسانید.

هتل الماس 2

هتل الماس مشهد 2 یکی از لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌های این شهر است که در سال 1395 به بهره برداری رسید. این هتل در 25 طبقه ساخته شده و 218 واحد اقامتی مختلف دارد. طراحی داخلی این هتل دارای سبک‌های مختلفی است، به طوری که شما می‌توانید یک اتاق به سبک معماری آفریقایی، ایتالیایی، روسیه، تایلند و یا هندوستان انتخاب کنید.

این مطلب را هم بخوانید: کدام ایرلاین داخلی ارزانتر است؟

از جمله امکانات این هتل 5 ستاره می‌توان به سونا و استخر، سالن همایش، رستوران گردان، کافی شاپ 24 ساعته و روف گاردن اشاره کرد. در هر دو هتل شما می‌توانید از میان اتاق‌های یک تخته، فیستا سوئیت، سوئیت‌های 4 تخته، اتاق‌های کانکت 4 و 5 تخته، سوئیت‌های رویال همراه با جکوزی، اتاق‌های دو تخته توئین و دیگر اتاق‌ها استفاده کنید.

تور لوکس مشهد هتل 5 ستاره الماس 2 + زمینی و هوایی + هر روز | نهال‌گشت

قوانین اقامتی در هتل الماس مشهد 1

برای آن که اقامت شما در این هتل 4 ستاره یک اقامت عالی و بدون دردسر باشد، بهتر است کمی با قوانین اقامتی در آن آشنا شوید.

  • پذیرش با صیغه نامه تنها به صورت دفترچه با مهر رسمی امکان پذیر است.
  • اصل شناسنامه یا کارت ملی برای ایرانیان و پاسپورت برای مسافران خارجی تنها مدارک شناسایی معتبر محسوب می‌شود.
  • ساعت تحویل اتاق به مشتری 14 است و در صورتی که مسافر زودتر از زمان تعیین شده به هتل برسد، هتل مسئولیتی در قبال آن ندارد.
  • در روزهای عادی اگر تا دو روز قبل از رزرو هتل آن را کنسل کنید، جریمه ای پرداخت نخواهید کرد. یک روز قبل از زمان رزرو، کنسلی 50 درصد هزینه یک شب جریمه داشته و اگر همان روز اقامت خود را کنسل کنید، کل هزینه اقامت یک شب از شما گرفته خواهد شد.
  • در روزهای پیک سفر کنسلی تا 3 روز قبل بدون جریمه خواهد بود. کنسلی تا 2 روز قبل، 70 درصد هزینه یک شب اقامت و کنسلی همان روز 100 درصد هزینه یک شب اقامت جریمه خواهد داشت.
  • در صورتی که شما تا 6 ساعت بخواهید زودتر و یا دیرتر از اتاق خود در هتل الماس 1 مشهد استفاده کنید، باید 50 درصد هزینه یک شب را پرداخت کنید.
  • برای کودکان 0 تا 3 سال هزینه اقامت دریافت نشده و برای کودکان بالای 6 سال هزینه اقامت کامل خواهد بود.

 رزرو هتل الماس 2 مشهد | اسنپ تریپ

قوانین اقامتی هتل الماس مشهد 2

قوانین اقامتی در این هتل تا حد زیادی مشابه با شعبه دیگر هتل است.

  • قوانین پذیرش با صیغه نامه مشابه با قانون هتل الماس 1 است.
  • ساعت تحویل اتاق به مسافر مانند شعبه دیگر هتل ساعت 14 است.
  • در ایام عادی سال، هزینه جریمه کنسلی تا 72 ساعت قبل صفر، تا 48 ساعت 50 درصد هزینه یک شب اقامت، تا 24 ساعت قبل هزینه کامل یک شب اقامت است. در صورتی که در همان روز اقامت خود را کنسل کنید نیز کل هزینه یک شب اقامت از شما دریافت خواهد شد.
  • در ایام پیک سفر سال، تا 72 ساعت قبل از زمان اقامت می‌توانید بدون جریمه اقامت خود را لغو کنید. در صورتی که شما 48 یا 24 ساعت قبل از روز اقامت و یا همان روز، اقامت خود را در هتل الماس مشهد 2 لغو کنید، 100 درصد هزینه اقامت یک شب به عنوان جریمه از شما کسر خواهد شد.
  • کودکان بالای 12 سال، بزرگسال محسوب شده و باید هزینه کامل اقامت برای آن‌ها پرداخت شود.
  • در صورت اقامت شبانه مهمان به شرط ارائه مدارک شناسایی معتبر، خدمات به دو صورت سرویس اضافی و یا اتاق با تخت بیشتر به شما ارائه خواهد شد و هزینه آن به صورت جداگانه دریافت می‌شود.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده