نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

آموزش کسب درآمد از متاورس سندباکس با بیت 24

سندباکس یکی از معروف‌ترین متاورس‌های کنونی است که علاوه‌بر سرگرمی، امکان کسب درآمد را نیز برای بازیکنان فراهم می‌کند.

شاید در نگاه اول گرافیک Sandbox پایین و بسیار ابتدایی به نظر برسد، اما در پس این ظاهر، دنیایی شگفت‌انگیز و کاملا تعاملی نهفته است. امکان درآمدزایی از سندباکس صرفا با بازی کردن، تجربه‌ای کاملا متفاوت برای شما خواهد بود.

پس خرید ارز دیجیتال سندباکس تنها راه سرمایه‌گذاری در این متاورس نیست و روش‌هایی دیگر نیز برای کسب سود وجود دارند. در این مقاله به بررسی راه‌های کسب درآمد با سندباکس خواهیم پرداخت.

بازی های سندباکس

روش‌های کسب درآمد با بازی سندباکس

در دنیای Sandbox، تعداد قطعه زمین‌ها 166,464 عدد است. با ساخت و ساز، خلق تجربه‌های جدید داخل محیط بازی و تلاش برای درآمدزایی از این دستاوردها، بازیکنان در قالب ارز دیجیتال بومی پلتفرم یعنی توکن SAND جایزه دریافت خواهند کرد.

براساس توضیحات توسعه‌دهنده، همه کاربران می‌توانند با طراحی و ساخت سازه‌ها، بیزینس‌ها و اشیای مختلف، به گسترش متاورس سندباکس کمک کنند، و از این کار سود ببرند. به منظور شروع ساخت تجربه سه‌بعدی منحصربه‌فرد خود، باید در سندباکس قطعه یا قطعاتی زمین داشته باشید. به عبارت دیگر، کسب درآمد با بازی سندباکس نیازمند سرمایه‌گذاری و پول اولیه است. بازیکنان بعد از خرید زمین در Sandbox می‌توانند بازی‌ها، رویدادها یا دیگر دارایی‌های قابل فروش را درونشان توسعه بدهند و درآمدزایی کنند. البته برای شروع بازی اجباری به منظور خرید نیست و امکان اجاره کردن هم مهیا است.

واقعیت این است که با جست‌وجو بین بازی‌های با قابلیت کسب درآمد (Play To Earn)، هیچ گزینه‌ای پیدا نخواهید کرد که با وجود عدم نیاز به سرمایه اولیه درآمد قابل توجهی داشته باشد. بازی‌هایی نظیر اکسی اینفینیتی و سندباکس درواقع یک سیستم اقتصادی پدید آورده‌اند که پول در آن‌ها جریان دارد. حال این پول باید در ابتدا توسط بازیکنان تزریق شود. در ادامه، هر فردی که عملکرد بهتری داشته باشد، سهم بیشتری از اقتصاد بازی سندباکس خواهد داشت.

برای درآمدزایی، سندباکس راه‌های متعددی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در ادامه به متداول‌ترین تکنیک‌های کسب درآمد از بازی متاورس سندباکس اشاره خواهیم کرد.

درآمدزایی با ساخت بازی در دل بازی سندباکس!

سندباکس به شما اجازه می‌دهد داخل این متاورس بازی‌ ایجاد و از آن کسب درآمد کنید. به این منظور باید اپلیکیشن Game Maker را نصب و از آن برای طراحی استفاده کنید. سپس بازی ساخته شده را داخل متاورس سندباکس وارد و سایر بازیکنان را به اجرای آن دعوت کنید. اگر دستاورد شما واقعا سرگرم‌کننده باشد، توکن SAND کسب خواهید کرد.

کسب درآمد با ساخت و فروش دارایی‌های دیجیتال درسندباکس

مشابه هر پروژه متاورس دیگر، در سندباکس نیز مالکیت دارایی‌های دیجیتال با استفاده از توکن غیر مثلی (NFT) مشخص می‌‌شود. به کمک نرم‌افزار VoxEdit می‌توانید اشیای مختلفی به جهان سندباکس اضافه کنید و آن‌ها را در قالب یک NFT بفروشید. این یکی دیگر از متداول‌ترین روش‌های کسب درآمد از بازی سندباکس است. خرید و فروش توکن‌های غیر مثلی این متاورس در بازارچه مخصوص آن انجام می‌شود. این کار سه مرحله دارد:

  • نصب برنامه VoxEdit (رایگان)
  • ایجاد هر نوع دارایی دیجیتال
  • اضافه کردن دارایی مورد نظر به بازارچه رسمی

قیمت‌ها در این بازارچه بر مبنای توکن SAND مشخص می‌شوند، به همین دلیل ممکن است ارزش دلاری آن‌ها ار زمانی به زمانی دیگر نوسان داشته باشد. پس حین قیمت‌گذاری به این موضوع توجه کنید.

کسب سود با خرید و فروش زمین و املاک در متاورس Sandbox

خرید و فروش زمین در متاورس را می‌توان جزو اصلی‌ترین روش‌های کسب درآمد در سندباکس دانست. شاید این کار به ظاهر ساده به نظر برسد، اما اصلا اینطور نیست. به این منظور باید فرایند مشخصی را دنبال و در زمان‌هایی مشخص اقدام کنید. اگر به اندازه کافی خوش‌شانس و قادر به خرید قطعه یا قطعاتی زمین در قیمت حراجی باشید، در زمانی دیگر قادر به فروش آن به قیمتی بالاتر خواهید بود.

اگر حوصله داشته باشید، با ساخت تجربه‌های جدید نظیر املاک روی این زمین یا زمین‌ها، قیمتشان را چند برابر خواهید کرد. حتی ممکن است یک شرکت شناخته شده، به قیمتی گزاف اقدام به خرید آن کند!

کسب و کار از بازی متاورس

البته مالکان قطعات زمین در سندباکس برای کسب درآمد لزوما مجبور به فروش و انتقال مالکیت نیستند. افرادی که به‌تازگی وارد این متاورس شده‌اند، به خاطر نداشتن سرمایه اولیه کافی یا نیاز به کسب تجربه اولیه به منظور تصمیم‌گیری درباره سرمایه‌گذاری، اقدام به اجاره زمین می‌کنند. برای جلب توجه تعداد بیشتری اجاره‌کننده به زمین خود، بهتر است با طراحی یا خرید دارایی‌های دیجیتال مختلف و قرار دادنشان درون یا اطراف زمین، آن را جذاب‌تر کنید.

کسب درآمد با خرید و هولد یا ترید ارز سندباکس

بسیاری حوصله یا وقت کافی برای صرف زمان داخل متاورس سندباکس ندارند و به‌دنبال یک سرمایه‌گذاری راحت‌تر و کم‌دردسرتر هستند. برای آن‌ها سرمایه‌گذاری مستقیم در ارز دیجیتال متاورس سندباکس گزینه خوبی است. واقعیت این است که با وجود محبوبیت مفهوم Metaverse و تلاش شرکت‌های بزرگ و کوچک در سراسر دنیا به منظور ارائه یک جهان متاورس، در حال حاضر فقط دو پروژه نزدیک به مفهوم متاورس وجود دارند که سندباکس و دیسنترالند محسوب می‌شوند.

به همین دلیل در فضای متاورس، بدون شک توکن SAND یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که هر فرد می‌تواند انجام بدهد. باتوجه‌به وضعیت اقتصاد دنیا و از طرفی قرار داشتن بازار ارزهای دیجیتال در وضعیت نزولی (خرسی)، توکن SAND به قیمت‌های بسیار مناسبی در مقایسه با سقف تاریخی خود رسیده و به عقیده بسیار از تحلیلگران فرصت مناسبی به منظور خرید آن فراهم شده است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده