نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰

بررسی نقش ماکسیمالیست بیت کوین در توسعه جایگاه بیت کوین - والکس

ماکسیمالیست بیت کوین، تمام تلاش خود را برای رشد این ارز دیجیتال قدیمی و معتبر انجام می‌دهد و با اغراق و تعصب خود، نظرات مخالف بیت کوین را انکار یا رد می‌کند.

یک ماکسیمالیست با نظرات و تبلیغات متعصبانه خود سعی در جذب مخاطبان بیشتر برای خرید بیت کوین دارد. درواقع ماکسیمالیست‌ها را به افراط‌گرایان می‌شناسند که دیگر ارزهای دیجیتال را در حدی نمی‌بینند تا بتوانند با پادشاه کریپتوکارنسی رقابت کنند. در این مقاله با این طرفداران سرسخت، نظرات و تاثیرات‌ آن‌ها بر بازار خرید و قیمت BTC آشنا می‌شویم. ما را تا پایان همراهی کنید.

ماکسیمالیست‌های بیت کوین چه کسانی هستند؟

واژه ماکسیمالیسم (Maximalism) در لغت به «حداکثرگرایی» یا «افراط‌گرایی» معنا می‌شود. ماکسیمالیست‌ها به‌طور هیجانی و با تعصب خاصی از اعتقاد خود دفاع و نظرات مخالف را رد می‌کنند. یک ماکسیمالیست بیت کوین اعتقاد دارد که این ارز دیجیتال برترین است و دیگر رمزارزها حتی ارزش سرمایه‌گذاری ندارند. آن‌ها همچنین باور دارند که شبکه BTC برای هرگونه کاستی در شبکه، یک راه‌حل موثر ارائه می‌دهد. وایت پیپر Bitcoin، سندی است که این طرفداران سرسخت بر آن استناد کرده و دیگر ارزهای دیجیتال را می‌کوبند. این هواخواهان متعصب می‌توانند بر بازار خرید بیت کوین و قیمت BTC نیز تاثیر بگذارند.

عقاید ماکسیمالیست بیت کوین چیست؟

همان‌طور که گفته شد، ماکسیمالیست‌ها بر وایت پیپر بیت کوین استناد می‌کنند. آن‌ها معتقدند که ارز دیجیتال BTC و شبکه آن برخلاف ارزهای فیات که توسط یک مرجع متمرکز مدیریت می‌شود، به معنای واقعی غیرمتمرکز است. متعصبان بیت کوین، این دلیل را در مقایسه با دیگر ارزهای دیجیتال نیز به کار می‌گیرند و معتقدند که دیگر رمزارزها غیر متمرکز بودن بلاکچین ارز دیجیتال را نقض می‌کنند. ماکسیمالیست‌ها ثروت، اندازه پایگاه کاربر، سابقه موفقیت Bitcoin و همچنین دلایل زیر را برای پافشاری بر طرفداری از خرید BTC عنوان می‌کنند:

  • بلاک‌چین بیت کوین نقش اصلی را در موفقیت این رمزارز ایفا می‌کند. آن‌ها عقیده دارند شبکه BTC به معنای واقعی غیر متمرکز است و تراکنش‌های آن نیازی به تایید اعتبار از سوی یک شخص سوم ندارد.
  • شبکه BTC، آن قدر قوی است که بسیاری از آلت کوین‌ها با متصل شدن به آن ارزش خود را بالا می‌برند. قیمت بیت کوین بر بسیاری از آلت کوین‌ها تأثیرگذار است و همین موضوع باعث تنوع بخشیدن به سبد معاملاتی کاربر می‌شود.
  • قدمت و ثبات شبکه، دیگر دلیل ماکسیمالیست‌های بیت کوین است. این افراد معتقدند با ظهور ده‌ها ارز دیجیتال جدید و آزمایش شده، هنوز هیچ کدام قابل اطمینان، ثابت شده و به اندازه BTC سودآور نیستند.
  • نقض ویژگی تمرکز زدایی توسط دیگر شبکه‌های ارز دیجیتال و عدم تطابق آن‌ها با آرمان‌های ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) که بیت کوین را ایجاد کرد.

تراکنش بیت کوین

نقش ماکسیمالیست‌ بیت کوین در توسعه بیت کوین چیست؟

اکثر ماکسیمالیست‌های بیت کوین از افراد سرشناس و تأثیرگذار در بازارهای مالی هستند. این افراد تاثیر بسیار زیادی در نگرش کاربران قدیمی و مخاطبان تازه وارد به عرصه سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال دارند. یک ماکسیمالیست بیت کوین آن قدر از ویژگی‌ها و مزیت‌های این رمزارز می‌گوید و توییت می‌کند تا سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب خرید BTC کند. همین پرکاری و حداکثرگرایی باعث جذب بیشتر کاربر و در نتیجه افزایش ارزش بیت کوین می‌شود.

یکی از دلایل پادشاهی بیت کوین در بازار کریپتوکارنسی قطعاً همین افراد افراط‌گرا و تأثیرگذار است. البته ماکسیمالیست‌ها می‌توانند موجب نوسان در بازار BTC شوند که ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد و بسیاری را از سرمایه‌گذاری منصرف کند.

ماکسیمالیست‌های سرشناس بیت کوین

به نقل از وب‌سایت صرافی والکس، از سرشناس‌ترین افراد فهرست ماکسیمالیسم بیت کوین می‌توان به اشخاص زیر اشاره کرد:

تریس میر (Trace Mayer)

تریس میر سرسخت‌ترین و قدیمی‌ترین افراط‌گرای بیت کوین به حساب می‌آید. زمانی‌که قیمت بیت کوین کمتر از ۱ دلار بود، او بر پیشنهاد خرید BTC و سرمایه‌گذاری بلند مدت آن پافشاری می‌کرد.

تون ویز (Tone Vays)

همان‌طور که والکس اشاره کرده است، نفر دوم فهرست ما تون ویز است. او یکی از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران کهنه‌کار بازارهای مالی جهان است. او در ابتدای ظهور ارزهای دیجیتال یک ماکسیمالیست بیت کوین نبود؛ اما گذر زمان و تحقیقات گسترده‌ای که او در این زمینه انجام داد او را به یکی از سرسخت‌ترین طرفداران بیت کوین تبدیل کرد.

سیف الدین آموس (Saifedin Ammous)

او نویسنده کتاب استاندارد بیت کوین و از اساتید دانشگاهی است که با توییت‌ها و سخنرانی‌های خود نشان داده می‌دهد اعتقاد راسخی به فلسفه ماکسیمالیسم BTC دارد.

مکس کایزر (Max Keizer)

او از فعالان وال استریت و مجری یکی از پربازدیدترین برنامه‌های گزارش مالی پشتیبان بیت کوین است. او در ارزهای دیجیتال دیگر نیز سرمایه‌گذاری کرده است اما اعتقاد دارد که هیچ کدام جای Bitcoin را نمی‌گیرد. مکس کایزر فعالیت خود را زمانی‌که قیمت بیت کوین ۳ دلار بود آغاز کرد.

ماکسیمالیست‌ها؛ آینده آن‌ها چگونه است؟

این طرفداران متعصب ادعا می‌کنند که هرگونه مشکل در بلاک‌چین بیت کوین قابل برطرف شدن است. فعلاً که این ارز دیجیتال همچنان تاج پادشاهی بازار کریپتوکارنسی را بر سر دارد و اگر در ادامه دولت‌ها، شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران همچنان بلاک‌چین BTC را به دیگر گزینه‌ها ترجیح دهند، نشان‌دهنده پیروزی ماکسیمالیست‌ها خواهد بود.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده