نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰

مانیتور 32 اینچ سامسونگ مدل 32A700 در فروشگاه مهرگان آی تی

 اگر تمام کارهای خود را با لپ‌تاپ شخصی انجام می‌دهید، یک مانیتور خارجی می‌تواند دید بهتری نسبت به نمایشگر لپ‌تاپ بدهد.

مانیتور 32 اینچ سامسونگ مدل 32A700 علاوه‌بر شفافیت نمایش تصاویر، از چشم در برابر نورهای مضر محافظت کرده و از سویی دیگر ساختاری زیبا و مستحکم دارد. ما در این مطلب قصد داریم تا یک نگاه جامع و تخصصی به این مانتیور مخصوص بازی سامسونگ داشته باشیم. شما با خرید مانتور مانیتور 32 اینچ سامسونگ  32A700 از گارانتی ۱۸ ماهه مهرگان تجارت نصر بهره‌مند خواهید شد. با ما تا انتهای این مطلب با مهرگان تجارت نصر، وارد کننده مستقیم سخت‌افزار کامپیوتر و لوازم جانبی همراه باشید.

سه مانیتور سامسونگ 32A700

نگاهی اجمالی به مانیتور 32 اینچ سامسونگ مدل 32A700

این مانیتور به راحتی از طریق کابل HDMI ظرف چند ثانیه به لپ‌تاپ یا کیس کامپیوتر شما متصل شده و تصویر بسیار با کیفیتی ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که سامسونگ 32A700 فاقد بلندگوی داخلی بوده و تنها یک ورودی HDMI دارد اما یک کانکتور DP نیز برای اتصال رایانه شخصی و یک پورت USB نیز ارائه می‌کند.

شما می‌توانید زاویه این مانیتور را به سمت بالا یا پایین تغییر دهید اما ویژگی تنظیم محور افقی و یا تغییر ارتفاع ندارد. همچنین شما می‌توانید پایه آن را جدا کرده و مانیتور را به دیوار متصل کنید. این مانیتور ۳۲ اینچی سامسونگ از لپ‌تاپ، رایانه‌های شخصی و مک با کابل HDMI پشتیبانی می‌کند.

مانیتور سامسونگ Eye Saver Mode

بررسی طراحی و اندازه مانیتور 32 اینچ سامسونگ مدل 32A700

مانیتور ۳۲ اینچی سامسونگ  32A700 ابعاد متناسبی دارد؛ نه آنقدر عریض است که تمرکز روی صفحه نمایش را سخت کند و نه آنقدر کوچک که به چشم آسیب بزند. در واقع این مانیتور برای انجام انواع کارها از گیم گرفته تا اجرای نرم‌افزارهای گرافیکی و تدوین فیلم بسیار مناسب است.

از دیگر ویژگی‌های طراحی این مانتیور می‌توان به عدم وجود حاشیه در سه طرف آن اشاره کرد که تنها در قسمت پایینی آن، یک حاشیه بسیار باریک وجود دارد و در مجموع دید وسیع و کاملی ارائه می‌کند. همانطور که می‌دانید وجود حاشیه در اطراف نمایشگر موجب شده تا دید شما نسبت به کاری که انجام می‌دهید مختل شود. همچنین مدیریت کابل در این مانیتور مناسب است و می‌توانید کابل را از داخل پایه رد کنید تا ظاهری مرتب به میز کامپیوتر خود ببخشید.

بررسی وضوح نمایشگر مانیتور 32 اینچ سامسونگ مدل 32A700

این مدل از مانیتورهای سامسونگ وضوح بالاتری نسبت به مانیتورهای معمولی کامپیوتر و یا لپ‌تاپ‌ها دارد. مانیتور ۶۰ هرتزی 32 اینچ سامسونگ  32A700 با رزولوشن 4K یا ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ به گونه ای طراحی شده است که تصاویر بسیار شفاف و واضحی را به شما ارائه دهد. همچنین این مانیتور سامسونگ ۳۲ اینچی قادر است محتوای HDR10، محدوده دینامیکی بالایی از رنگ‌ها و کنتراست را به نمایش بگذارد.

زوایای دید در این مانیتور بسیار خوب است. به غیر از تابش خیره کننده مورد انتظار، حتی اگر نور اتاق کار شما زیاد باشد و یا مشکل تابش مستقیم نور خورشید از پنجره را داشته باشید، همچنان می‌توانید به راحتی محتوای نمایش داده شده توسط این مانیتور ۳۲ اینچی سامسونگ را مشاهده کنید.

کنترل‌های مختص تنظیمات در پایین نمایشگر وجود دارد و اگرچه قراردادن دکمه در مانیتورهای مدرن چندان مرسوم نیست اما دکمه‌هایی که برای کنترل این نمایشگر در نظر گرفته شده به اندازه کافی برای پیمایش راحت عمل می‌کند و صفحه منو ساده‌ای را برای انجام تنظیمات رود نظر در اختیار شما قرار می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های صفحه نمایش این مانیتور، فناوری تصویر تطبیقی است که ​​به طور خودکار روشنایی و دمای رنگ را بسته به محیط با استفاده از حسگر روشنایی تعبیه شده تنظیم می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از دکمه‌ها این گزینه را روشن یا خاموش کنید.

همچنین مانیتور 32 اینچ سامسونگ  32A700 چند تنظیمات ارائه می‌کند که می‌توانید خستگی چشم را به لطف این تنظیمات کاهش دهید. این مانیتور برای راحتی چشم با نور آبی کم و پشتیبانی Flicker Free طراحی شده است که تجربه مشاهده ایمن را تضمین می‌کند.

مانیتور 32 اینچ سامسونگ  32A700امکان استفاده از گزینه تصویر در تصویر را نیز ارائه می‌دهد و قادر است همزمان یک تصویر را از HDMI و تصویر دیگر را از اتصال DP یا DisplayPort گرفته و پخش کند. شما می‌توانید انتخاب کنید که کدام یک از این دو تصویر تمام نمایشگر را به خود اختصاص دهد و یا انتخاب کنید که صفحه نمایش به دو قسمت تقسیم شده و هر یک در بخش جداگانه به صورت همزمان نمایش داده شود. همچنین می‌توانید نسبت تصاویر را نیز مشخص کنید.

سخن پایانی

به طور کلی، وقتی صحبت از این مانیتور می‌شود، باید اعتراف کرد که از نظر کیفیت پخش فوق العاده است. این مانیتور تصاویر را بسیار واضح ارائه می‌کند. همچنین ابعاد آن عالی بوده و طراحی لبه به لبه به شما اجازه می‌دهد روی آنچه در در حال نمایش است تمرکز کنید نه روی خود مانیتور. مهرگان آی‌تی مانیتور 32 اینچ سامسونگ مدل  32A700را با گارانتی ۱۸ ماهه مهرگان تجارت نصر به فروش می‌رساند که پس از خرید به مدت ۱۸ ماه می‌توانید از خدمات پس از فروش این شرکت برخوردار شوید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده