نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

خرید و فروش امن اتریوم در صرافی اکسکوینو

اتریوم بعد از بیت‌کوین، دومین رمز ارز محبوب در میان کاربران و فعالان در بازار سرمایه‌گذاری بوده که نوعی پلتفرم دیجیتال به شمار می‌رود.

از ویژگی‌های اساسی اتریوم، امکان عقد قراردادهای هوشمند بوده که واحد ارز دیجیتال آن، اتر نامیده می‌شود و با استفاده از اتر، مبادلات مربوط به اتریوم انجام می‌گردد.

نحوه خرید و فروش رمز ارز اتریوم

برای خرید و فروش اتریوم علاوه بر اینکه آموزش در زمینه ارزهای دیجیتال از اهمیت ویژه‌ای برای کاربران برخوردار است، همچنین انتخاب یک صرافی امن و مطمئن برای انجام معاملات مربوط به رمز ارزها در بازار سرمایه‌گذاری نیز بسیار مهم است. در این مقاله قصد داریم شما را با اکسکوینو، یکی از معتبرترین و امن‌ترین صرافی‌های ایرانی محبوب در میان کاربران برای انجام مبادلات و خرید و فروش ارز دیجیتال اتریوم آشنا کنیم. بنابراین با ما همراه باشید.

مراحل معامله اتریوم و فعالیت در بازار سرمایه‌گذاری با استفاده از ارز دیجیتال اتریوم عبارتند از:

انتخاب یک کیف پول امن جهت نگهداری اتریوم

برای ذخیره‌سازی و نگهداری از رمز ارزها، انتخاب یک کیف پول مناسب و مطمئن برای کاربران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. امروزه کیف پول‌های مختلفی برای نگهداری اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال در بازار موجود است که عبارتند از کیف پول‌های گرم (نرم افزاری) و کیف پول‌های سرد (سخت افزاری). 

سرمایه‌گذاران برای انجام مبادلات خود و ذخیره‌سازی دارایی‌ها، یکی از انواع کیف پول‌ را انتخاب می‌کنند. کیف پول اکسکوینو، یکی از بهترین و معتبرترین کیف پول‌ها برای مدیریت فروش اتریوم و ذخیره‌سازی این رمز ارز در بازار سرمایه‌گذاری داخلی کشور، برای کاربران به‌شمار می‌رود.

فروش ارز دیجیتال اتریوم

انتخاب یک صرافی فروش اتریوم مناسب

امروزه به علت محبوبیت رمز ارزها در بازار، صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال داخلی و خارجی زیادی شروع به فعالیت کرده‌اند. به همین سبب، انتخاب یک صرافی معتبر و مطمئن برای سرمایه‌گذاران دشوار شده است. بنابراین کاربران برای انتخاب یک پلتفرم مبادله رمز ارز مطمئن باید مواردی نظیر میزان اعتبار یک صرافی آنلاین، نوع خدمات‌دهی، میزان کارمزد، پشتیبانی از کاربران، دسترس بودن آن، رابط کاربری مناسب، احراز هویت، میزان حجم معاملات، تنوع در ارزهای دیجیتال و غیره را در نظر بگیرند.

شارژ کردن حساب کاربری در یک صرافی آنلاین

با انتخاب صرافی معتبر، کاربر در صرافی ثبت‌نام و احراز هویت می‌کند. سپس با ایجاد حساب کاربری و شارژ آن، شروع به خرید و فروش اتریوم می‌کند.

اکسکوینو، صرافی معتبر خرید و فروش اتریوم

صرافی اکسکوینو فعالیت خود را در بازار ارزهای دیجیتال از سال 1396 آغاز و کاربران در فضایی امن مبادلات خود را با استفاده از ارزهای مختلفی نظیر بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، بیت‌کوین کش و غیره انجام می‌دهند. همچنین این پلتفرم همیشه در دسترس بوده و کاربران با استفاده از اپلیکیشن اکسکوینو در هر زمان و مکانی، بدون هیچ محدودیتی می‌توانند به مدیریت مبادلات خود بپردازند.

سایت اکسکوینو نیز به‌روزترین اخبار و مسائل مربوط به ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این مجموعه، مسئول امنیت و دارایی کاربران بوده و به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخگوی کاربران هستند. بنابراین با انتخاب اکسکوینو، کاربران می‌توانند مبادلات خود را در شرایطی مطمئن انجام دهند. همچنین این پلتفرم با ارائه کیف پول امن به کاربران خود، از دارایی آن‌ها به‌درستی نگهداری می‌کند.

فروش اتریوم در اکسکوینو

چگونگی ثبت نام در سایت اکسکوینو

  • برای ثبت‌نام در صرافی اکسکوینو، ابتدا کاربر به وب‌سایت صرافی (excoino.com) وارد شده و با انتخاب گزینه ثبت‌نام در ابتدای صفحه اصلی سایت، ثبت‌نام را مرحله به مرحله آغاز می‌کند.
  • در ادامه کاربر با وارد شدن به صفحه ثبت‌نام، شماره تلفن همراه یا ایمیل خود را درج کرده و یک رمز عبور مناسب انتخاب می‌کند.
  • در این مرحله کاربر با انتخاب گزینه قوانین و شرایط صرافی اکسکوینو، موافقت کرده و وارد مرحله بعدی خواهد شد.
  • کاربر در ادامه، وارد صفحه تأیید ثبت‌نام شده و کدی که به ایمیل او ارسال شده را وارد کادر مربوطه می‌کند.
  • سپس بعد از ثبت کد، گزینه ثبت‌‌نام را انتخاب کرده و پیام ثبت‌‌نام شما با موفقیت انجام شد، را دریافت خواهد کرد.

نحوه احراز هویت در صرافی اکسکوینو

سرمایه‌گذار برای خرید و فروش اتریوم در صرافی اکسکوینو، باید قبل از انجام هرگونه مبادله و جلوگیری از کلاه‌برداری، سرقت، تقلب و هک، وارد پنل کاربری خود شود و در بخش تنظیمات حساب، گزینه وضعیت احراز هویت را انتخاب کند. سپس کاربر در این مرحله، گزینه اطلاعات هویتی را انتخاب کرده و سه کادری که به او نمایش داده خواهد شد را تکمیل می‌کند.

گزینه اول مربوط به اطلاعات فردی کاربر بوده و باید مواردی از جمله نام، نام‌خانوادگی، کدملی و تاریخ تولد کاربر وارد و ثبت شود. در ادامه کاربر در گزینه دوم، عکس مناسبی برای احراز هویت بارگذاری کرده و مجدداً ثبت می‌کند.

در مرحله سوم، کاربر علاوه بر عکس باید برای احراز هویت، در یک دست خود کارت شناسایی نظیر کارت‌ملی، شناسنامه یا پاسپورت و در دست دیگر، متن دست‌نویسی شده برای احراز هویت در صرافی اکسکوینو را قرار دهد.

در ادامه، کاربر بعد از انجام این فرآیند باید منتظر تأیید و پاسخ کارشناسان پشتیبانی، برای احراز هویت باشد. در مرحله آخر، کاربر گزینه مربوط به اطلاعاتی نظیر شماره تلفن همراه، شماره ثابت منزل و ایمیل را پر می‌کند.

کلام آخر

صرافی اکسکوینو، پلتفرمی مطمئن برای فروش اتریوم به ریال است. اکسکوینو همچنین از اولین شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه ارائه‌ کیف پول اتریوم و انجام معاملات در ایران بوده که این صرافی با استفاده از دانش افراد متخصص و مجرب، زیرساخت‌های فنی خود را در جهت امنیت مال و دارایی کاربران ارتقا داده و شرایط امنی را برای انجام مبادلات کاربران فراهم آورده است.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده