نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰

راز موفقیت در بازی فری فایر از زبان ایرانیکارت

فری فایر یکی از جذاب‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال است که در چند سال اخیر به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی نسخه موبایل، توجه هزاران گیمر را از سراسر دنیا به خود جلب کرده و نام خود را در فهرست پر دانلودترین بازی‌های امروزی قرار داده است.

در این بازی شما به همراه 49 بازیکن دیگر در منطقه‌ای فرود آمده و با پیدا کردن تجهیزات و اسلحه‌های مختلف، تلاش می‌کنید تا آخرین بازمانده بازی بوده و قهرمانی فری فایر را از آن خود کنید. جذابیت این بازی به‌گونه‌ای است که گیمرها ساعت زیادی از اوقات فراغت خود را به فری فایر اختصاص داده و به‌دنبال رازها و ترفندهای جدید برای پیروزی در این بازی هستند. در ادامه، با ایرانیکارت همراه باشید تا شما را با مهم‌ترین نکات و ترفندهای بازی در فری فایر آشنا کنیم.

سناریو بازی فری فایر

بازی با فرود بازیکنان در منطقه فری فایر آغاز می‌شود؛ در این لحظه می‌توانید در نقطه دلخواه خود روی نقشه قرار بگیرید. در نظر داشته باشید که در هر جایی که فرود آمدید، به سرعت باید به‌دنبال تجهیزات و وسایلی باشید که امنیت و مبارزه شما را با سایر بازیکنان ارتقا داده و شانس شما را برای پیروزی بالا ببرد.

از آنجایی‌که فری فایر یکی از حرفه‌ای‌ترین بازی‌های استراتژیک جنگی است، برای پیروزی در این بازی باید به نکات زیادی توجه کنید. از اصلی‌ترین نکات موفقیت در این بازی می‌توان به انتخاب شخصیت‌های بازی، به‌دست آوردن سلاح‌ها و ابزارهای جنگی، استفاده از تجهیزات بازی، توجه به علائم، صداها و راهنماها و .. اشاره کرد که باتوجه‌به آن‌ها، با قدرت بیشتری می‌توانید به سمت دشمنان خود حرکت کرده و آن‌ها را از صحنه بازی حذف کنید.

فری فایر اکینز سناریو

آشنایی و انتخاب هوشمندانه شخصیت‌های بازی

یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت فری فایر شخصیت‌های آن است که برای طراحی هر یک از آن‌ها از افراد شناخته شده‌ای الهام گرفته شده است. هر یک از شخصیت‌های جذاب بازی دارای توانایی و مهارت‌های خاص خود است که هیجان زیادی را به بازی افزوده است.

بطورکلی 37 کاراکتر برای این بازی طراحی شده است که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. از آنجایی که این بازی حول شخصیت‌ها می‌چرخد، شناخت هر کاراکتر، آشنایی با مهارت‌های آن‌ها و درنهایت انتخاب شخصیت مناسب برای پیروزی و موفقیت در فری فایر از اهمیت بالایی برخوردار است.

با شروع بازی، به‌طور پیشفرض فری فایر امکان انتخاب دو شخصیت را برای شما فراهم می‌کند تا یکی از آن‌ها را برای شروع انتخاب کنید. این دو شخصیت تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند؛ اما سایر شخصیت‌ها که در ادامه روند بازی با استفاده از جم‌های فری فایر قابل خریداری هستند، هرکدام توانایی و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که انتخاب مناسب و به‌جای آن‌ها اهمیت دارد. پس باید در خرج کردن الماس برای خرید شخصیت مد نظرتان دقت زیادی به خرج دهید.

خرید جم و افزایش تجهیزات قدرتمند

بطورکلی گیمرها برای پیروز شدن و لذت بردن از بازی‌های استراتژیک مانند فری فایر، نیازمند استفاده از سایر امکانات بازی خواهند بود. این امکانات معمولا نیازمند پرداخت درون‌برنامه‌ای یا پرداخت پول بازی که در فری فایر، جم یا الماس است، خواهد بود؛ به همین دلیل، در روند بازی باید تلاش کنید تا الماس و جم‌های زیادی را جمع‌آوری کرده تا بتوانید از امکانات و آپشن‌های بازی استفاده و سلاح‌ها و وسایل مورد نظر را خریداری کنید.

یکی از بهترین و اصلی‌ترین راه‌های افزایش جم بازی، خرید گیفت کارت فری فایر است. گیفت کارت فری فایر یکی از گیفت کارت‌های اختصاصی این بازی است که با ریدیم آن به‌صورت آنی می‌توانید اکانت بازی خود را شارژ کرده و پرداخت‌های درون برنامه‌ای خود را انجام دهید.

––

شخصیت فری فایر

انتخاب اسلحه‌های قدرتمند

اگر می‌خواهید آخرین نفری باشید که در این بازی زنده است، باید بهترین اسلحه‌های فری فایر را بشناسید. اسلحه‌های بازی مهم‌ترین تجهیزات گیمرها برای مبارزه با رقبای آن‌ها است؛ به همین دلیل شناخت قابلیت‌ها و ویژگی‌های اسلحه‌ها و انتخاب مناسب آن‌ها برای برد در بازی کمک زیادی به شما خواهد کرد.

بطورکلی در فری فایر شما اجازه دارید تا 3 اسلحه را برای خود انتخاب کنید. برای تجربه یک بازی هیجان انگیز و موفقیت آمیز، برای رقابت‌های دور برد و راه دور و همچنین رقابت‌های نزدیک اسلحه‌های مناسب خود را انتخاب کنید. در هنگام انتخاب اسلحه‌ها به ویژگی‌های آن‌ها مانند برد و درصد آسیبی که به حریف وارد می‌کنند، دقت بالایی داشته باشید.

از بهترین اسلحه‌های فری فایر می‌توان به سلاح‌های زیر اشاره کرد:

  • MP40
  • AWM
  • M1887
  • Kar98k
  • M249
  • P90

استفاده از وسایل نقلیه مناسب و قدرتمند

وسایل نقلیه بازی فری فایر در اجرای تمام استراتژی‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند. گیمرها با استفاده از وسایل نقلیه فری فایر، می‌توانند سریع‌تر و ایمن‌تر در اطراف منطقه خود حرکت کرده و در زمان مناسب به مناطق امن و نقاط حمله خود برسند.

از آنجایی‌که فری فایر یک بازی استراتژیک و اکشن است، شناخت وسایل نقلیه مناسب و استفاده از آن‌ها، برای گیمرها اهمیت زیادی دارد؛ چرا که اگر بازیکنی با پای پیاده در منطقه باشد، به‌راحتی می‌تواند مورد حمله رقبای خود قرار گرفته و به‌سادگی حذف شود.

برخی از محبوب‌ترین وسایل نقلیه فری فایر عبارت‌اند از:

  • ماشین اسپرت فراری GT812
  • وانت فورد سری F
  • موتور سیکلت هایابوسا
  • کامیون مانستر
  • خودرو جیپ

خرید گیفت کارت بازی در ایران

بطورکلی خرید گیفت کارت‌های بازی در ایران با محدودیت‌ها و تحریم‌های اقتصادی همراه بوده و این امکان برای کاربران و گیمرهای ساکن ایران به‌سادگی امکان‌پذیر نیست. در این شرایط برای خرید گیفت کارت مورد نظر خود می‌توانید از خدمات بین‌المللی شرکت‌های معتبر ایرانی استفاده کرده و گیفت کارت مورد نظر خود را به‌صورت آنی خریداری و ازطریق ایمیل دریافت کنید. ایرانیکارت به‌عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های واسط میان گیمرها و شرکت‌های ارائه‌دهنده گیفت کارت، آماده سرویس‌دهی به کاربران است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت رسمی ایرانیکارت مراجعه کرده یا با شماره گیری ۰۲۱۹۱۰۹۱۰۰۰ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده