نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰

5 نکته از لوزی برای خرید اینترنتی تردمیل، دستگاه بدنسازی و تخت ماساژ

خرید وسایل و تجهیزات ورزشی کار تخصصی و مشکلی به نظر می‌رسد. حالا تصور کنید که قصد خرید اینترنتی تردمیل، دستگاه بدنسازی یا تخت ماساژ را داشته باشید!

نگران نباشید! لوزی اینجا است تا با ارائه‌ی 5 نکته‌ی ضروری و مهمی که باید در زمان خرید اینترنتی تردمیل، دستگاه بدنسازی و تخت ماساژ در نظر داشته باشید به شما کمک کند.

خرید اینترنتی تردمیل

زمانی که اقدام به خرید اینترنتی تردمیل می‌کنید با سیل عظیمی از برندها، مدل‌ها و قیمت‌هایی روبرو می‌شوید که همگی در حال رقابت هستند و نمی‌دانید کدام نوع را از کدام برند خریداری کنید.

برای اجتناب از این هجمه‌ی‌ اطلاعاتی باید قبل از شروع پروسه‌ی خرید اینترنتی تردمیل، نکاتی را مرور کنید و به پاسخ برخی سوالات برسید.

1. خرید اینترنتی تردمیل با سایز مناسب

قطعا دوست ندارید برای تردمیلی که تازه به دستتان رسیده است فضایی نداشته باشید. پس قبل از اقدام به خرید اینترنتی تردمیل، هم فضایی را که قرار است از تردمیل استفاده کنید اندازه بگیرید و هم به ابعاد تردمیلی که قصد خرید آن را دارید دقت کنید.

ابعاد تردمیل در سایت فروش لوازم ورزشی لوزی درج شده است. پس با توجه به این نکته که از تردمیل برای راه‌رفتن یا دویدن استفاده می‌کنید ابعاد مناسب را خریداری کنید.

لوزی در این خصوص بیان می‌کند که برای خرید اینترنتی تردمیل مخصوص دونده‌ها بهتر است تردمیلی با عرض 55 سانتی‌متر و طول 1.39 متر خریداری کنید.

اگر قصد دویدن روی تردمیل را ندارید می‌توانید ابعاد کوچک‌تر 50 سانتی‌متر عرض و 1.27 سانتی‌متر طول را تهیه کنید. این ابعاد برای دونده‌ها هم مناسب است اما فضای عمل کم‌تری به آن‌ها می‌دهد.

جالب است بدانید که طول تردمیل به قد شما هم بستگی دارد. این مسئله به این خاطر است که افراد بلندقد گام‌های بلندتری دارند. پس اگر قد شما بلندتر از 180 سانتی‌متر است تردمیلی با طول 1.52 متر تهیه کنید.

2. خرید اینترنتی تردمیل با قدرت موتور مناسب

قدرت موتور هر تردمیل با توجه به نوع استفاده‌ای که قرار است از آن داشته باشید متفاوت است. پس نوع تمرین خود را از بین دویدن، راه‌رفتن و یا چیزی مابین این دو انتخاب کنید تا تعداد تردمیل‌هایی که متناسب با شما طراحی شده‌اند به تعداد کم‌تری محدود شود و انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

دقت کنید که هر چقدر تمرینات شما سخت‌تر و سنگین‌تر باشد باید تردمیلی با قدرت موتور بالاتر خریداری کنید تا کشش تمرینات شما را داشته باشد.

3. خرید اینترنتی تردمیل بر اساس قیمت

یکی از فاکتورهای بسیار تاثیرگذار در انتخاب تردمیل، قیمت آن است. با این‌حال سعی کنید سمت تردمیل‌های ارزان‌قیمت نروید. تردمیل‌هایی که زیر 15 میلیون تومان (500 دلار) قیمت دارند اغلب برای پیاده‌روی‌های معمولی مناسب هستند.

  • این تردمیل‌ها اکثرا طول‌های کوتاهی دارند
  • پُر سروصدا هستند
  • عمر کوتاهی دارند
  • برای دویدن مناسب نیستند
  • برنامه‌های تمرینی کمی دارند
  • و مانیتورهای نامناسبی هم دارند

چند نفر در حال دویدن

تردمیل‌هایی که تا 24 میلیون تومان (800 دلار) قیمت دارند نسبت به مدل‌های قبلی عمر بیشتری دارند البته اگر برای پیاده‌روی‌های معمول از آن‌ها استفاده شود. این تردمیل‌ها همه‌ی گزینه‌ها را پوشش نمی‌دهند. هر کدام از مدل‌های این رنج قیمتی گزینه‌های مختلفی را ارائه می‌دهد که باید متناسب با هدف خود از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

در این دسته‌بندیِ قیمتی، تردمیل‌هایی که تا 30 میلیون تومان (100 دلار) قیمت دارند از عمر و کیفیت بهتری بهره‌مند هستند. اگر می‌توانید تا این مقدار هزینه کنید به ویژگی‌هایی از جمله

  • شمارنده ضربان قلب
  • طول بیشتر
  • مانیتور لمسی
  • برنامه‌های تمرینی متنوع
  • درگاه اتصال برای پخش موسیقی یا پادکست

دسترسی دارید. هم‌چنین این تردمیل‌ها تا چندین‌سال برای شما کار می‌کنند.

سایر تردمیل‌ها بالاتر از این قیمت به فروش می‌رسند که هر کدام از مزیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی بهره‌مند هستند. دراین‌خصوص هم باید به بودجه خود نگاه کنید هم در نظر بگیرید که چه ویژگی‌هایی برای تمرینات خود نیاز دارید.

از جمله ویژگی‌هایی که یک تردمیل می‌تواند در اختیار شما قرار دهد می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم:

  • تنظیم شیب اتوماتیک
  • برنامه‌های تمرینی متنوع
  • لوازم جانبی تردمیل
  • و...

برای آگاهی از سایر مزیت‌های هر تردمیل بهتر است قبل از خرید، دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید.

خرید اینترنتی دستگاه بدنسازی

اغلب افراد در زمان خرید دستگاه بدنسازی صرفا با توجه به قیمت آن تصمیم می‌گیرند. این روزها این روند اشتباه که هر چه قیمت یک دستگاه بیشتر باشد یعنی نیازهای شما را کاملا برطرف می‌کند بسیار دیده می‌شود.

بله یک دستگاه گران‌قیمت ویژگی‌ها و کاربردهای بیشتری از مدل ارزان‌تر خود دارد اما نکته این‌جاست که آیا تمام نیازهای شما را برطرف می‌کند یا صرفا تعداد زیادی گزینه که از هیچ‌کدام از آن‌ها سر در نمی‌آورید در اختیارتان قرار می‌دهد؟

4. دستگاه بدنسازی را با توجه به بودجه و نیاز خود خریداری کنید!

این‌که تعیین کنید دقیقا چه میزان بودجه قرار است برای خرید دستگاه بدنسازی صرف کنید به شما کمک زیادی برای خرید بهترین دستگاه بدنسازی می‌کند.

ممکن است شما بتوانید هزینه زیادی برای خرید دستگاه بدنسازی صرف کنید اما مسئله این است که نیازی نیست این‌کار را کنید. بلکه به مقداری که "باید" خرج کنید. برای تعیین میزان بودجه‌ی مناسب باید اهداف خود از خرید دستگاه بدنسازی را تعیین کنید. این مسئله بسیار به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه صرفه‌جویی کنید.

بسیاری از افراد در این تله گرفتار می‌شوند که در ابتدا دستگاه بدنسازی ارزان خریداری کنند و سپس اقدام به خرید دستگاه بدنسازی گران‌تری کنند. شما در این تله نیفتید! خرید دستگاه بدنسازی ارازن تنها منجر به ازدست‌دادن پول و تجربه‌ای ضعیف در تمرینات بدنسازی می‌شود.

از طرفی بسیاری افراد در مورد سطح خود در بدنسازی اغراق می‌کنند. سعی کنید آن‌چه واقعا هست را ببینید تا دستگاه بدنسازی مناسبی خریداری کنید.

خرید اینترنتی تخت ماساژ

شاید فکر کنید که تنها مهارت‌های ماساژور است که در نتیجه‌ی ماساژ تاثیرگذار است. اما این‌طور نیست. تخت ماساژ هم اگر بیشتر تاثیرگذار نباشد کم‌تر هم نیست. پس با رعایت نکاتی که در ادامه ارائه می‌کنیم بهترین تخت ماساژ را تهیه کنید.

5.  عرض، ارتفاع، وزن و جنس مناسب تخت ماساژ

یک ماساژور مشتری‌هایی با قد، وزن و پهنای بدنی متفاوت دارد. پس باید تخت ماساژ شما توانایی ارائه‌ی فرم درازکشیده‌ی راحتی را به همه‌ی این افراد بدهد به‌گونه‌ای که در هنگام ماساژ‌دادن به بدن ماساژور هم فشاری وارد نشود. ارتفاع تخت ماساژ کاملا به شما بستگی دارد. ممکن است ماساژور کوتاه‌قدی باشید اما با تخت ماساژ بلند راحت‌تر کنار بیایید یا برعکس ماساژور بلندقدی باشید که تخت ماساژ کوتاه را ترجیح می‌دهد.

اگر دقیقا نمی‌دانید که چه ارتفاعی برایتان مناسب است یا ماساژورهای مختلفی قرار است از این تخت ماساژ استفاده کنند بهتر است تخت ماساژی با قابلیت تنظیم ارتفاع تهیه کنید. علاوه‌بر عرض و ارتفاع تخت ماساژ، باید به طول آن هم دقت کنید. امروزه مزیت افزودن طول به تخت ماساژ موجب شده است تا فضای زیادی برای مشتریان بلندقد روی تخت ماساژ فراهم شود.

برای مشخص‌کردن وزن تخت ماساژ باید دو نکته را در نظر داشته باشید:

وزن تخت ماساژ به تنهایی

این وزن مربوط به زمانی‌ست که تخت را جمع کرده‌اید و آماده‌ی انتقال آن به محل بعدی هستید. این موضوع برای ماساژورهایی که زیاد از جایی به جای دیگر می‌روند و سالن ماساژ ندارند بسیار اهمیت دارد.

وزن تخت ماساژ زمانی‌که از آن استفاده می‌کنید

این موضوع در واقع به تحمل وزن تخت ماساژ مربوط می‌شود که شامل وزن مشتری به‌همراه تمام وسایلی‌ست که روی تخت قرار می‌دهید.

نکته‌ی بعدی در خرید تخت ماساژ انتخاب جنس مناسب است. تخت ماساژ اصولا یا از چوب یا از آلومینیوم تهیه می‌شود. در قدیم اغلب از تخت ماساژ فولادی استفاده می‌شد که بسیار سنگین بود.

از آن‌جایی که ظاهر آلومینیوم با فولاد یکی به نظر می‌رسد بسیاری از افراد چوب را ترجیح می‌دهند. هر چقدر هم که ظاهر تخت ماساژ آلومینیومی مدرنیزه شده باشد.

این‌که تخت ماساژ چوبی یا آلومنیویمی را خریداری کنید کاملا به تمرینات و انتخاب شما بستگی دارد. با این‌که تخت ماساژ آلومینیومی محکم‌تر از چوب به نظر می‌رسد ممکن است تحمل وزن چوب از قاب آلومینیومی بیشتر باشد.

سعی کردیم در 5 نکته‌ی کوتاه، مواردی که نیاز است برای خرید اینترنتی تردمیل، دستگاه بدنسازی و تخت ماساژ بدانید را بیان کنیم. اکنون می‌توانید با توجه به نکات گفته‌شده خرید بهتری داشته باشید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده