نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰

کسب درآمد دلاری با خرید ارز دیجیتال از صرافی اکسکوینو

اکسکوینو: خرید و فروش ارزهای دیجیتال یکی از پرسودترین راه‌ها برای کسب درآمد دلاری به شمار می‌رود.

به همین سبب افرادی زیادی با میزان سرمایه‌ای که دارند، برای دریافت سود بیشتر به بازار معامله رمز ارز وارد می‌شوند. از آن‌جا که دلار  در بازار ارزهای دیجیتال معادل استیبل کوین تتر است، به راحتی می‌توان از روش‌های مختلف درآمد کسب کرد و با تبدیل آن به تتر، سرمایه خود را با ارزی معادل دلار در این بازار نگهداری کرد.

روش‌های کسب درآمد در بازار معامله ارز دیجیتال

افراد علاقه‌مند به معامله ارز دیجیتال، از روش‌های دیگری نیز در این بازار، درآمد غیر ریالی کسب می‌کنند. بنابراین برای آشنایی با انواع روش های‌ مطمئن کسب درآمد از طریق خرید ارز دیجیتال و سرمایه‌‌گذاری در بازار رمز ارز، با ما همراه باشید.

همانطور که گفتیم، دلار معادل استیبل کوین تتر در بازار ارزهای دیجیتال است بنابراین مهم است که با  راه های مطمئن کسب درآمد دلاری از طریق خرید ارز دیجیتال آشنا باشیم. در این مطلب به معرفی چند مورد از این راه‌ها خواهیم پرداخت. مهم‌ترین  روش ها عبارتند از:

  • خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال
  • ماینینگ
  • ساخت، خرید و فروش (NFT)
  • خرید و فروش رمز ارز و اسکالپینگ
  • استیکینگ
  • آربیتراژ
  • اعطای وام ارز دیجیتال
  • کسب درآمد دلاری با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و مرورگر

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی اکسکوینو

کسب درآمد دلاری با خرید و فروش ارزهای دیجیتال

خرید ارز دیجیتال و فروش آن یکی از مطمئن‌ترین روش‌های کسب درآمد دلاری در بازار ارز دیجیتال است. برای موفقیت و کسب سود در خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید تخصص، دانش کافی و تجربه لازم را در این حوزه داشته باشید. یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌ها تسلط به  علم کندل‌شناسی است.

با داشتن دانش و آگاهی از علم کندل‌شناسی، با استفاده از چهره کندل‌ها، تشخیص قیمت‌ها در آینده، برای شما آسان خواهد بود. همچنین با علم به کندل‌شناسی، در هنگام روبه‌رویی با کندل چکش (آغاز یک روند صعودی) می‌توانید از بهره موجود در آن، سود زیادی دریافت کنید. بنابراین در فرآیند خرید و فروش ارز دیجیتال برای کسب سود و درآمد از ارزهای دیجیتالی، ارزهای نظیر بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، بایننس کوین، ایاس، ریپل، کاردانو و ترون را پیشنهاد می‌کنیم.

اعطای وام ارز دیجیتال

روش دیگر برای کسب درآمد دلاری از بازار رمز ارز، اعطای وام ارز دیجیتال است. به این صورت که بخشی از مال و دارایی خود را به عنوان وثیقه در پلتفرم وام دهی قرار داده، سپس تا سقف 80 درصد از وثیقه خود را به صورت وام دریافت می‌کنید. بنابراین در روش اعطای وام ارز دیجیتال دارایی خود را به عنوان وثیقه قرار داده و سود دریافت می‌کنید.

استیکینگ

استیکینگ روش‌ دیگری برای کسب درآمد دلاری در بازار ارزهای دیجیتال بوده که در این روش سپرده گذاری، به ازای خرید ارز دیجیتال و نگهداری آن در کیف پول خود، سود کسب می‌کنید. بنابراین در استیکینگ با نگهداری ارزهای دیجیتال در کیف پول خود، به تأمین امنیت شبکه کمک کرده و سود دریافت می‌کنید.

استیکینگ راهی آسان و مطمئن بوده که شما از طریق آن، درآمد دلاری کسب می‌کنید. همچنین توجه داشته باشید که برای دریافت سود بیشتر باید سرمایه و دارایی اولیه شما برای سرمایه گذاری زیاد باشد.

ترید و معامله ارز دیجیتال

کسب درآمد دلاری از خرید ارز دیجیتال با بازی‌های بلاک چین

روش دیگر برای کسب درآمد دلاری با خرید ارز دیجیتال، بازی‌های بلاک چین هستند که افراد از طریق این بازی‌ها، اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال با توکن‌های مربوط به هر بازی می‌کنند. بهترین و معروف ترین بازی‌های بلاک چین که افراد برای کسب درآمد دلاری می‌توانند از طریق آن‌ها اقدام کنند، عبارتند از: (Axie Infinity)، (Worldopo) (Splinterlands)، (Alien Run) (Huntercoin)، (Storm) و (CryptoBlades).

ترید و معامله ارزهای دیجیتال

ترید و معامله در بازار رمز ارزها نیز یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد دلاری در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. این روش بسیار تخصصی بوده و باید دانش بالا در این زمینه داشته باشید. همچنین این روش ریسک بالایی دارد و شما برای ترید و خرید وفروش رمز ارز  باید دانش لازم در حوزه تحلیل بازار را داشته باشید.

مورد دیگر برای ترید در نظر گرفتن زمان مناسب برای بررسی چارت‌های ارز  دیجیتال بوده که نیازمند کسب  دانش و تجربه کافی برای این کار است.. با توجه به این موارد، ترید رمز ارز یکی از بهترین و محبوب‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد دلاری در بازار ارز دیجیتال برای کاربران به‌ شمار می‌رود.

سخن آخر

در این مقاله تلاش کردیم شما را با راه‌های مطمئن و قابل اعتماد برای کسب درآمد غیر ریالی در بازار ارزهای دیجیتال آشنا کنیم. بنابراین بازار ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌‌گذاری و کسب درآمد به دلار یا هر ارز دیگری بسیار ایده‌آل بوده و افراد زیادی را به خود جذب کرده است. همچنین علاوه بر خرید و فروش ارزهای دیجیتال، راه‌های دیگری نیز برای کسب درآمد در بازار دیجیتال وجود دارد که افراد می‌توانند با استفاده از این روش‌ها، سود و درآمد زیادی دریافت کنند.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده