نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰

در تلویزیون c635 تی سی ال از دستیار گوگل استفاده کنید!

استفاده از رابط کاربری google TV در تلویزیون C635 محصول جدید TCL، افزایش ارتباط مخاطب با تلویزیون هوشمند را رقم خواهد زد.

تلویزیون C635 تی سی ال محصول جدید این برند نام آشناست که در سال 2022 به بازار آمده است. علاوه بر کلیه ویژگی هایی که این تلویزیون جدید TCL را به یک محصول منحصر بفرد تبدیل می کند؛ گوگل تی وی نقطه قوت این محصول است. برای آشنایی بیشتر پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه کنید.

چرا گوگل تی وی در تلویزیون جدید تی سی ال به کار رفته است؟

اول از همه بگوییم که google TV نسخه توسعه یافته اندروید تی وی است که برای تماشای محتوای ویدیویی به کمک مخاطب می آید. این ویژگی تلویزیون C635 تی سی ال، مخاطب را به جای سردرگمی در اپلیکیشن ها یا پلتفرم های محتوای آنلاین، به سمت یک کانال مستقیم یعنی گوگل تی وی هدایت می کند.

در سال 2021 دو برند مشهور جهانی یعنی سونی و TCL از گوگل تی وی در تلویزیون های خود استفاده کردند. تلویزیون مدل C635 کمپانی TCL محصولی است که این امکان را در خود جای داده است تا دست همراهی به سمت مخاطبینی دراز کند که به دنبال یک فضای جامع و کامل برای تماشای ویدیوهای خود هستند.

با تلویزیون C635 تی سی ال مجهز به گوگل تی وی یک لیست تماشایی بسازید

Google TV که دست پرورده کمپانی گوگل است یک رابط کاربری بر پایه سیستم عامل اندروید است. تفاوت اصلی گوگل تی وی با اندروید تی وی در صفحه اصلی نمایش و شخصی سازی لیست تماشای آن است.

تلویزیون C635 تی سی ال با استفاده از google TV بر پایه اندروید 11 به شما امکان تماشای هر نوع ویدیو و محتوا را از پلتفرم ها بدون نصب اپلیکیشن خاصی می دهد. همچنین با استفاده از گوگل تی وی می توانید به جستجوی محتوای مورد علاقه خود بپردازید که این جستجو بر اساس علاقه مندی و تاریخچه سرچ شما فیلتر می شود.

امکانات تلویزیون جدید TCL

تا الان در مورد گوگل تی وی در تلویزیون جدید تی سی ال صحبت کردیم. لازم است سایر امکانات مدل C635 را به شما معرفی کنیم تا بدانید چرا انتخاب این محصول، انتخاب هوشمندانه ای است.

تماشای فوتبال در تلویزیون TCL

سیستم صوتی ONKYO ژاپن در تلویزیون C635

تلویزیون TCL مدل C635 مجهز به سیستم صوتی ONKYO ژاپن است. این سیستم صوتی قدرتمند دارای تقویت کننده فراگیر است. یعنی تجربه ای از شنیدن صدا و موسیقی را در اختیاریان می گذارد که انگار در سینما نشسته اید.

سایر امکانات تلویزیون C635 برند TCL:

  • مجهز به پنل QLED با بیش از یک میلیارد رنگ متفاوت برای نمایش تصاویر زنده تر
  • وضوح تصویر ULTRA HD 4K با 4 برابر وضوح بیشتر نسبت به فول اچ دی
  • استفاده از تکنولوژی HDR10+ و Dolby Vision برای نمایش بهتر کنتراست تصویر
  • دارای تکنولوژی WCG با طیف رنگی گسترده تر
  • مجهز به تكنولوژی MEMC برای روان و بدون پرش نشان دادن تصاویر
  • مجهز به فناوری پیشرفته DLG120 با نرخ نوسازی بالاتر
  • دارای فناوری صوتی Dolby Atmos و مجهز به سیستم صوتی ONKYO ژاپن
  • دارای وای فای اسکرین میرور برای اتصال موبایل به تلویزیون

پیشنهاد می‌کنیم همین حالا با مراجعه به صفحه تلویزیون C635 تی سی ال که در دو سایز 55 و 65 اینچ ارائه شده است؛ جزئیات بیشتری از این محصول جدید و شگفت‌انگیز را بخوانید و فرصت خرید تلویزیون جدید TCl را از دست ندهید. 

مسابقه TCL جام جهانی

مسابقه TCL را از دست ندهید

اگر علاقمند به مسابقه و بردن جایزه هستید همین حالا به صفحه مسابقه تلویزیون C635 TCL رفته و با شرکت در بازی هیجان انگیز گردونه، برنده جوایز نقدی شوید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده