نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

مسابقه‌ی بزرگ مافیا آنلاین پنکو!

مسابقه‌ی «مافیا پن‌کاپ» و جایزه ۵۰ میلیون تومانی برای برنده.

بزرگ‌ترین مسابقه مافیا آنلاین کشور، با نام «مافیا پن‌کاپ» به‌زودی در اپلیکیشن پنکو برگزار خواهد شد. این مسابقه جایزه‌ی ۵۰ میلیون تومانی برای تیم برنده به‌همراه دارد و جوایز دیگری برای تیم دوم نیز درنظر گرفته شده است. این چهارمین دوره‌ی مسابقات مافیا آنلاین پنکو است که از زمان رونمایی رسمی اپلیکیشن برگزار می‌شود و از مسابقه‌های پیشین مافیا آنلاین پنکو بزرگ‌تر است و جایزه مخصوص دارد. اگر به بازی مافیا علاقه دارید، شانس و بازی خود را در مافیا پن‌کاپ محک بزنید و ببینید که می‌توانید برنده‌ی جایزه‌ی بزرگ پنکو باشید؟

از تاریخ ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ تا ۶ مهرماه ۱۴۰۱ برای ثبت‌نام در این مسابقات فرصت دارید. برای ثبت‌نام فقط لازم است که اپلیکیشن پنکو را دانلود و نصب کنید و پس از آن با عضو شدن و ساخت حساب در پنکو، وارد صفحه اصلی شوید. پس از وارد شدن به صفحه خانه روی بنر «ثبت‌نام در پن‌کاپ» کلیک کنید تا روند ثبت‌نام شما در بزرگ‌ترین مسابقه مافیا آنلاین کشور انجام شود.

 

پنکو چیست؟

پنکو یک اپلیکیشن چندکاره است و برای استفاده از امکانات پنکو،‌ کافی است یک گوشی هوشمند و دسترسی به اینترنت داشته باشید تا بتوانید به جهانی تازه وارد شوید؛ جهانی پر از سرگرمی و بازی‌های آنلاین جمعی! شما می‌توانید در پنکو انواع بازی‌های گروهی آنلاین مانند مافیا آنلاین، منچ، بطری‌بازی آنلاین، هفت خبیث و هدزآپ را به‌صورت صوتی و تصویری تجربه کنید و یا می‌توانید روم و گروه‌های متنوع برای گپ‌وگفت صوتی و تصویری بسازید، دوستان تازه پیدا کنید و سرگرم شوید؛ هم بازی و هم دورهمی! استفاده از تمامی امکانات اصلی پنکو کاملا رایگان است و شما می‌توانید این اپلیکیشن را برای گوشی‌های اندرویدی و iOS از تمامی استورهای معتبر دریافت و نصب کنید.

 

مافیا آنلاین،‌ پرطرفدارترین بازی پنکو

شما تابه‌حال آنلاین مافیا بازی کردید؟ حتما پیش خودتان می‌گویید که بازی مافیا آن هم به‌صورت آنلاین سخت و نشدنی است! اما پنکو راه حلی برای آنلاین مافیا بازی کردن ساخته؛ بازی مافیا آنلاین پنکو، به‌صورت صوتی و تصویری اجرا می‌شود. یعنی شما می‌توانید درصورت تمایل با دیگر بازیکنان حرف بزنید و یا حتی تصویری با یک‌دیگر مکالمه کنید. امکان مکالمه صوتی و تصویری باعث می‌شود تا بازی مانند بازی‌های حضوری، حرفه و با روند صحیح خود پیش برود. از طرف دیگر مافیا آنلاین پنکو با هوش مصنوعی اداره می‌شود و شما برای بازی کردن نیازی به راوی نخواهید داشت؛ تمام مراحل بازی از پخش نقش تا رای‌گیری و… به‌صورت خودکار انجام می‌شود تا هم وقتی از بازیکنان گرفته نشود و هم بازیکنان بتوانند یک بازی بی‌دردسر و بی‌تقلب را تجربه کنند.

مافیا آنلاین پنکو درحال‌حاضر از ۶ تا ۲۰ نفره برگزار می‌شود و به‌زودی می‌توانید با تعداد بازیکنان بیش‌تری بازی را برگزار کنید.

 

چرا مافیا آنلاین پنکو؟

بازی مافیای آنلاین پنکو،‌ مزیت‌هایی نسبت به بازی حضوری و دیگر بازی‌های مافیا آنلاین دارد که در ادامه بیش‌تر برای‌تان توضیح خواهیم داد:

 

صوتی و تصویری: با به‌اشتراک‌گذاری صدا و تصویر، شما می‌توانید بدون نیاز به تجمع در مکان‌های مختلف و بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای، حرفه‌ای و بی‌دردسر از بازی مافیا با دوستان خود و یا بازیکنان جدید لذت ببرید!

 

بدون مرز، بدون زمان: هرکجا که هستید، در هر ساعتی از شبانه‌روز، به اپلیکیشن پنکو سر بزنید تا بتوانید با دوستان‌تان، یا افراد جدید مافیا بازی کنید. در برخی از شهرهای کوچک‌تر، مافیای حضوری برگزار نمی‌شود یا در هر نقطه‌ای، در ساعت‌های خاصی می‌توانید به مکان‌هایی که در آن‌ها بازی مافیا اجرا می‌شود سر بزنید؛ پنکو این مشکل را حل کرده است!

 

بدون تقلب: در بازی مافیای آنلاین، نقش‌ها توسط سیستم پخش می‌شود و نوبت صحبت و رای‌گیری‌ها تمام توسط هوش مصنوعی برنامه مشخص می‌شود و همین امکان باعث شده تا میزان تقلب در بازی مافیای آنلاین پنکو، تقریبا به صفر برسد.

 

بازی با حرفه‌ای‌ها: افراد زیادی از سراسر کشور در پنکو مافیا بازی می‌کنند که درصد قابل توجهی از آن‌ها، بازیکنان حرفه‌ای و به‌نام شهرهای مختلف ایران هستند. شما می‌توانید در پنکو، با این افراد مافیا بازی کنید و با یادگیری استراتژی و روش‌های آن‌ها حرفه‌ای‌تر از پیش بازی کنید.

 

تماشای بازی دیگران: اگر بازی مافیا را بلد نیستید اصلا نگران نباشید؛ در پنکو می‌توانید بازی‌های درحال انجام را تماشا کنید تا متوجه شوید روند و نقش‌های بازی مافیا چیست و حین بازی دقیقا باید چه کاری انجام دهید. تماشای بازی دیگران به شما کمک می‌کند تا قوه‌ی تحلیل خود را قوی‌تر کنید و سطح بازی خود را بالاتر ببرید. 

 

برگزاری مسابقات مافیای آنلاین: چهارمین سری از مسابقات مافیا آنلاین پنکو با جایزه ۵۰ میلیون تومانی برای تیم برنده به‌زودی برگزار می‌شود. از ۲۳ شهریور تا ۶ مهر برای ثبت‌نام در سری جدید مافیا پن‌کاپ مهلت دارید و این مهلت تمدید نخواهد شد. 

 

نقش‌های بازی مافیا پنکو: درحال‌حاضر ۱۶ نقش قابل بازی در مافیا آنلاین پنکو وجود دارد. نقش‌های گادفادر، دکتر، جوکر، کارآگاه، دکتر لکتر، اسنایپر (تک‌تیرانداز)، ناتاشا، کشیش، مذاکره‌کننده، خبرنگار، ناتو، شهردار، تفنگدار، زره‌پوش، مافیای ساده و شهروند ساده. در آینده نقش‌های بیشتری نیز به بازی مافیا آنلاین پنکو اضافه خواهند شد.

شرایط ثبت‌نام در مافیا پن‌کاپ

شما برای ثبت‌نام و شرکت در سری جدید مسابقات مافیا آنلاین پنکو، از ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ تا ۶ مهر فرصت دارید. برای ثبت‌نام فقط لازم است که اپلیکیشن پنکو را دانلود و نصب کنید و پس از آن با عضو شدن و ساخت حساب در پنکو، وارد صفحه اصلی شوید. پس از وارد شدن به صفحه خانه روی بنر «ثبت‌نام در پن‌کاپ» کلیک کنید تا روند ثبت‌نام شما در بزرگ‌ترین مسابقه مافیا آنلاین کشور انجام شود.

 

تمامی اطلاعات مربوط به مسابقه مافیا آنلاین پنکو در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی پنکو اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مسابقه مافیا به‌صورت آنلاین، بزرگ‌ترین و حرفه‌ای‌ترین بازیکنان مافیای کشور را گرد هم می‌آورد و شرکت در این مسابقات باعث می‌شود که شما هم بتوانید سطح بازی خود را ارتقا دهید و هم برای برد جایزه‌ی بزرگ پن‌کاپ وارد یک رقابت جذاب و دوست‌داشتنی شوید.

 

همین‌حالا پنکو را نصب کنید تا بتوانید وارد «مافیا پن‌کاپ» شوید و از مسابقه و جایزه ۵۰ میلیون تومانی لذت ببرید!

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده