نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

خرید و فروش تتر از صرافی اوکی اکسچنج

خرید تتر به عنوان یک ارز دیجیتال نسبتا خاص که همیشه 1.00 دلار ارزش دارد، یک سرمایه‌گذاری مطلوب و مطمئن در نظر گرفته می‌شود.

بنابراین، منصفانه است این سوال را مطرح کنیم که چگونه تتر را بخریم یا بفروشیم. در این مقاله، ما می‌خواهیم گزینه‌های مختلف را برای خرید یا فروش توکن‌های USDT توضیح دهیم. بنابراین تا پایان مقاله همراه ماه باشید.

تراکنش‌های دیجیتالی را کجا باید انجام دهیم؟

مهم نیست که چه ارز دیجیتالی را می‌خواهید بدست آورید، مسئله حیاتی و ضروری این است که برای خرید ارزهای دیجیتال یا فروش آنها به یک صرافی مورد اعتماد مراجعه کنید تا جلوی متضرر شدن خود توسط یک پلتفرم کلاهبردار را بگیرید. در ایران شرکت اوکی اکسچنج که سابقه چند سال در امر خرید و فروش و آموزش مربوط به انواع ارز دیجیتال دارد، محل مناسبی برای این کار محسوب می‌شود. شما به راحتی می‌توانید به این صرافی معتبر و دارای مجوز اعتماد و امور مربوط به خرید تتر و یا فروش آن را از طریق آن پیگیری کنید. به دلیل تجربه بالای اوکی اکسچنج در دنیای کریپتو، شما می‌توانید درباره انتخاب بهترین پلتفرم‌هایی که می‌توانید از طریق آنها با خیال راحت تتر را بخرید و بفروشید، به این شرکت مراجعه کنید .

البته صرافی‌های بین‌المللی و داخلی دیگری نیز وجود دارند که در این خصوص فعالیت می‌کنند و امکان خرید و فروش USDT را برای شما فراهم می‌سازند. با این حال، ما قویا توصیه می‌کنیم که هرگز در یک سایت مربوط به صرافی مشکوک ثبت نام نکنید تا دچار ضرر نشوید. اگر در مورد قابل اعتماد بودن صرافی مورد نظر خود که می‌خواهید استفاده کنید دچار تردید هستید، حتما از طریق منابع معتبر برای یافتن مراکز مجاز کمک بگیرید تا ریسک خود را محدودتر کنید.

 

روش‌های موجود برای خرید توکن‌های USDT

تتر، با وجود اینکه در برخی زمان‌ها با مشکلاتی مواجه شده، اما همچنان یک دارایی دیجیتال محبوب و با سود بالا محسوب می‌شود. در نتیجه، گزینه‌های زیادی برای خرید ارزهای دیجیتال از جمله خرید تتر در اختیار دارید. در اینجا بهترین روش‌های خرید و فروش این توکن آورده شده است.

 

خرید تتر و فروش را با کارت اعتباری انجام دهید

برخی از پلتفرم‌ها به شما اجازه می‌دهند که تتر را با کارت اعتباری بخرید یا بفروشید، اما متأسفانه همه جا اینطور نیست. سایت‌های مبادله‌ای که امکان مبادله مستقیم با ارز دیجیتال را در ساده‌ترین روش ممکن می‌دهند، معمولا دارای تعداد نسبتا کمی از دارایی‌های رمزنگاری هستند که می‌توان آنها را مستقیما با پوند یا دلار مبادله کرد.

در صورتی که نمی‌توانید مستقیما USDT را با کارت بانکی خود خریداری کنید، باید با دریافت یک دارایی دیجیتال محبوب، مانند BTC یا ETH، شروع کنید و سپس آن را به صرافی دیگری انتقال دهید که به شما اجاز خواهد داد این کریپتو را با USDT معامله کنید.

 

با حواله بانکی خرید کنید

اگرچه این مورد برای یک استیبل کوین از نظر ارزش بازار عجیب به نظر می‌رسد، اما همیشه نمی‌توانید خرید تتر را با حواله بانکی انجام دهید. برخی از صرافی‌ها این اجازه را می‌دهند، اما برخی دیگر چنین اجازه‌ای را به شما نخواهند داد. بنابراین قبل از اینکه بتوانید آن را در پلتفرم دیگری به ارز مورد نظر خود تبدیل کنید، ابتدا باید یک ارز دیجیتال محبوب را از طریق حواله بانکی دریافت کنید.

 

گزینه‌های پرداخت دیگر برای این کار چیست؟

فقط محبوب‌ترین دارایی‌های رمزنگاری شده را می‌توان مستقیما با روش پرداختی که از مناقصه قانونی در آن استفاده می‌شود، خریداری کرد. بنابراین، خرید تتر با  paysafecard، Skrill، PayPal  یا حتی با پول نقد دشوار خواهد بود، اگرچه در برخی از سایت‌ها امکان پذیر است.

 

تتر را با بیت کوین یا اتریوم بخرید

اگر در محاصره پلتفرم‌هایی هستید که اجازه نمی‌دهند خرید تتر با پول واقعی انجام شود، برای تکمیل این کار ابتدا باید یک ارز دیجیتال با ارزش بالا خریداری کنید.  بیت کوین و اتریوم تنها توکن‌هایی هستند که با این روش مطابقت دارند، زیرا وسیع‌ترین محدوده جفت‌های معاملاتی مختلف را دارند. آنها مناسب‌ترین و آسان‌ترین کریپتوهای موجود در بازار برای خرید محسوب می‌شوند. در تمام پلتفرم‌هایی که به کاربران خود تتر ارائه می دهند، امکان خرید توکن‌های USDT با این دو توکن وجود خواهد داشت.

 

چرا باید رمزارزهایUSDT  خود را روی کیف پول ایمن کنیم؟

هنگامی که کریپتوهای تتر در اختیار شما قرار گرفتند، باید آنها را در مکانی امن قرار دهید. اگر آنها را در سایت صرافی فروشنده توکن رها کنید، خود را در معرض خطر سرقت به دلیل هک پلت‌فرم قرار خواهید داد. حتی اگر صرافی‌ها به میزان قابل توجهی امن باشند، باز هم این کار خطرناک است. بنابراین می‌توانید با ایمن کردن توکن‌های USDT خود در یک کیف پول ذخیره‌سازی مناسب، به راحتی از این خطر اجتناب کنید.

چگونه تتر را بفروشم؟

از آنجایی که تتر با صدها مورد معامله در بسیاری از صرافی‌ها شماره یک استیبل کوین‌ها محسوب می‌شود، منطقی است که بخواهید آن را پس از مدتی بفروشید. مراحل انجام این معامله، مشابه روند انجام شده برای خرید تتر است. تبدیل این دارایی دیجیتال به مناقصه قانونی از طریق پلت‌فرم‌هایی که شکاف میان ارزهای دیجیتال را از بین می‌برند، آسان خواهد بود. پس از انجام کار، تنها موردی که باید انجام دهید این است که مبلغ را از حساب بانکی شخصی خود برداشت کنید.

کوین های تتر در کنار ماشین حساب سبز رنگ

دلایلی که می‌تواند شما را به فروش تتر سوق دهد

با توجه به برخی صحبت‌‌های مطرح شده درباره خطرات خرید تتر، بسیاری از مردم تمایل پیدا کرده‌‌اند توکن‌های خود را بفروشند. اما ممکن است دلایل دیگری نیز برای این مسئله وجود داشته باشد، در اینجا فقط به چند مورد اشاره می‌کنیم:

  • در زمانی که بازار رمزارزها در روند صعودی قرار دارد: در این صورت بهتر است تتر را بفروشید و ارزهای دیگری بخرید تا سود خود را از دست ندهید.
  • اگر خبر بدی در خصوص این کریپتو شنیدید: شایعات همواره وجود دارد، اما ممکن است واقعی باشد. پس در صورت شنیدن یک شایعه نگران‌کننده، نسبت به فروش اقدام کنید.
  • اگر توکن دیگری نظر شما را به خودش جلب کرد: تتر تنها استیبل کوین موجود در میان کریپتوها نیست. بنابراین احتمال دارد توجه شما توسط یک استیبل کوین خاص قابل اعتمادتر جلب شود.

صرافی خرید رمزارز اوکی اکسچنج نام خود را به عنوان معتبرترین صرافی ارز دیجیتال در ایران مطرح کرده و همواره تلاش داشته به افراد مبتدی علاقه‌مند به این بازار، کمک‌ها و راهنمایی‌های لازم را ارائه کند. شما نیز در صورت اشتیاق به حضور در این عرصه به خصوص خرید تتر یا فروش آن، می‌توانید از کارشناسان مجرب این شرکت کمک بگیرید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده