نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

۳ مرحله خرید بلیط هواپیما از اپلیکیشن سفرمارکت

اگر برای سفر بعدی خود قصد دارید بلیط هواپیما تهیه کنید یا می‌خواهید در تعطیلات آینده به یک کشور خارجی سفر کنید، می‌توانید ازطریق اپلیکیشن سفرمارکت در کمترین زمان، ارزان‌ترین و بهترین بلیط را متناسب با بودجه و علاقه خود خریداری کنید.

اپلیکیشن سفرمارکت، روش خریدی راحت و آسان

خیلی فرقی نمی‌کند که ازطریق اپلیکیشن سفرمارکت اقدام به خرید بلیط هواپیمای مورد نظرتان کنید یا به وبسایت آن مراجعه کنید. تنها تفاوتی که میان این دو روش وجود دارد این است که شما با نصب اپلیکیشن سفر مارکت روی گوشی هوشمند خود می‌توانید در هر کجا که هستید تنها با چند کلیک در سریع‌ترین زمان ممکن بلیط هواپیمای مورد نظر خود را خریداری کنید.

برای ورود به وب‌سایت سفرمارکت می‌توانید آدرس اینترنتی آن را به نشانی "safarmarket.com" در نوار ابزار بالای مرورگر خود تایپ کنید یا در موتور جستجوی گوگل عبارت «سفرمارکت» را بنویسید.

برای ورود به مرحله اول، از سمت راست صفحه روی گزینه بلیط هواپیما کلیک کنید.

جایزه نارنجی سفر مارکت

مرحله اول: پر کردن مشخصات

بلیط یک‌طرفه یا رفت و برگشتی را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب گزینه بلیط هواپیما در سمت راست وب‌سایت سفرمارکت با صفحه‌ی جدیدی روبه‌رو می‌شوید. در این صفحه باید مشخصات اولیه خود را وارد کنید. اگر به‌دنبال رزرو بلیط هواپیما یک‌طرفه هستید، گزینه یک‌طرفه، در غیر این صورت روی گزینه رفت‌وبرگشت کلیک کنید. تا نتیاج جست‌وجو متناسب با انتخابتان تغییر کند.

بلیط هواپیما

کلاس پرواز خود را انتخاب کنید.

یکی دیگر از این مشخصات، کلاس پروازی مورد نظرتان است. اگر دوست دارید هزینه کمتری را بابت بلیت خود بپردازید، روی کلاس اکونومی در غیر این صورت روی کلاس بیزینس کلیک کنید. اگر کلاس خاصی مد نظرتان نیست، روی گزینه همه کلاس‌ها کلیک کنید تا نتایج جست‌وجو براساس انتخاب‌هایتان به شما نمایش داده شود.

در انتهای این مرحله، روی گزینه «جستجوی بلیط هواپیما» کلیک کنید.

مرحله دوم: مشاهده فهرست بلیط های مختلف، اعمال فیلترهای مختلف روی این فهرست

از تقویم قیمتی برای پیدا کردن ارزان ترین بلیط استفاده کنید

یکی از امکانات جالبی که در سفرمارکت وجود دارد، تقویم قیمتی است. این تقویم را می‌توانید در بالای فهرست بلیط‌ها مشاهده کنید. در این تقویم قیمت بلیط مورد نظرتان را در روزهای آینده مشاهده می‌کنید. با مشاهده این بخش می‌توانید ارزان‌ترین قیمت بلیط مورد نظرتان را در چند روز آینده ببینید. اگر به‌دنبال خرید ارزان‌ترین بلیط می‌‌گردید، این تقویم به کارتان می‌‌آید.

نکته: تقویم قیمتی برای مسیرهای پر تردد فعال است.

با ۴ گزینه بالای فهرست بلیط‌ها بیشتر آشنا شوید

در بالای فهرست بلیط‌های هواپیمایی مختلفی که به شما نمایش داده می‌شود، ۴ گزینه با عنوان قیمت، ساعت پرواز، تخفیف و مدت سفر وجود دارد. درکنار هرکدام از این عبارت یک فلش را مشاهده می‌کنید که جهت آن یا به سمت بالا یا به سمت پایین ‌است.

روی هرکدام از این ۴ گزینه که کلیک کنید، ترتیب نمایش فهرست بلیط‌ها تغییر می‌کند. به‌طور مثال با کلیک روی گزینه قیمت می‌توانید این فهرست را از ارزان‌ترین تا گران‌قیمت‌ترین بلیط مرتب‌سازی کنید. اگر یک‌بار دیگر روی این گزینه کلیک کنید، مرتب‌سازی کاملاً برعکس می‌شود و بلیط‌ها از گران‌ترین تا ارزان‌ترین طبقه‌بندی می‌شوند. سه گزینه‌ دیگر نیز به‌همین منوال است.

در هنگام خرید بلیط هواپیما و سفرمارکت فراموش نکنید که از این ۴ گزینه استفاده کنید تا در کمترین زمان ممکن بتوانید بلیط موردنظر خود را پیدا کنید.

با فیلترهای خرید بلیط هواپیما از سفر مارکت‌ها آشنا شوید

فیلترهای موجود در وب‌سایت و اپلیکیشن سفر مارکت این امکان را به شما می‌دهند تا بتوانید سلیقه و علاقه خود را به موتور جستجوی هوشمند سفر مارکت اطلاع بدهید تا نتایج جست‌وجو متناسب با نیاز و علاقه تان تغییر کند و در کمترین زمان ممکن بتوانید بهترین نتیجه را مشاهده کنید.

  • اگر شرکت هواپیمایی خاصی مد نظرتان است، می‌توانید آن را انتخاب کنید.
  • می‌توانید محدود ساعت پرواز را مشخص کنید.
  • می‌توانید بازه قیمت را مشخص کنید تا نتایج جست‌وجو براساس بودجه شما نمایش داده شود.
  • می‌توانید نوع بلیط که شامل سیستمی یا چارتری است را مشخص کنید.
  • همچنین اگر قصد دارید بلیط هواپیمای خود را از وب‌سایت خاصی خریداری کنید، می‌توانید آن را انتخاب کنید تا فقط بلیط‌هایی که توسط آن وب‌سایت عرضه شده‌اند را مشاهده کنید.

در انتها روی گزینه «خرید از بین ... وبسایت» کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید.

مرحله سوم: مشاهده جزئیات هر بلیط و مقایسه قیمت وبسیات های عرضه کننده آن بلیط

قیمت چندین وب‌سایت را در یک صفحه ببینید

در این مرحله می‌‌توانید، وب سایت‌های مختلف عرضه کننده آن بلیط را در یک صفحه مشاهده کنید و با مقایسه قیمت هرکدام، ارزان‌ترین را برای خود خریداری کنید. این قسمت به شما کمک می‌کند تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن، از بین چندین سایت فروش بلیط هواپیما، ارزان‌ترین بلیط را برای خود تهیه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده