نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

خرید بلیط هواپیما ارزان از رسپینا

خرید بلیط هواپیما ارزان یکی از بهترین روش‌های برای صرفه‌جویی در هزینه های سفر است، زیرا بخش زیادی از هزینه های آن را در بر می‌گیرد.

شرکت گردشگری رسپینا با ارائه بلیط های ارزان‌تر نسبت به سایر شرکت‌ها و همچنین امکانات مختلف رزرو بلیط هواپیما، بلیط ها را با تضمین قیمت و با کمترین میزان روکشی در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

تضمین قیمت رسپینا به چه معنا است

تضمین قیمت رسپینا به این معنا است که شما دیگر نیازی نیست هنگام خرید بلیط هواپیما نگران قیمت‌ها باشید. هنگام رزرو بلیط هواپیما از سایت رسپینا، پایین‌ترین نرخ بلیط به شما نمایش داده خواهد شد. برای اثبات این ادعا، اگر پس از خرید بلیط از سایت رسپینا، بتوانید بلیطی ارزان‌تر از بلیط هواپیمایی که خریداری کرده‌اید را در سایت‌های مشابه پیدا کنید، با ارائه مستندات به کارشناسان شرکت رسپینا، دو برابر تفاوت قیمت بلیط ها به حساب شما عودت داده خواهد شد. شما می‌توانید با خرید بلیط از سایت رسپینا، از بهترین قیمت بلیط با کمترین میزان روکشی نسبت به سایر وب سایت‌ها بهره‌مند شوید.

بلیط هواپیما ارزان با بلیط های چارتری رسپینا

بلیط هواپیما ارزان شامل بلیط چارتر و لحظه آخری است. شما می‌توانید برای خرید بلیط چارتر پس از مشخص کردن مبدأ و مقصد سفر خود و معین کردن یک تاریخ برای زمان حرکت، به صفحه بلیط های هواپیما منتقل شوید که براساس شهر مبدأ و مقصد و همچنین روزی که تعیین کرده‌اید مرتب ‌شده ‌اند. البته بلیط هواپیما چارتر همیشه با قیمت پایین‌تر عرضه نمی‌شود، بلکه در برخی ایام که تقاضا برای بلیط چارتر هواپیما کم تر است، قیمت این بلیط ها نیز کاهش می یابد. پس از وارد کردن مبدا و مقصد و تاریخ سفر می‌توانید از فیلتر نوع بلیط در سمت راست صفحه، نوع بلیط را مشخص کنید.

پس از مشاهده بلیط های چارتری مقصد خود به‌دنبال خرید بلیط چارتری باشید که پروازشان بسیار به زمان سفر خود نزدیک شده است چراکه این بلیط ها با عنوان بلیط های لحظه آخری شناخته می‌شود و در صورت موجود بودن می‌تواند قیمت‌های بسیار خوبی داشته باشد و شما را در خرید بلیط هواپیما ارزان یاری رساند.

خرید بلیط هواپیما ارزان با انتخاب کلاس پروازی

یکی از نکاتی که تأثیر بسیار زیادی روی قیمت بلیط هواپیما شما خواهد گذاشت، نوع کلاس پروازی مناسب است. بلیط هواپیما در ایرلاین های داخلی در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس است. کلاس پروازی اکونومی به‌عنوان ارزان‌ترین کلاس پروازی شناخته می‌شود و شما برای تهیه بلیط هواپیما ارزان می‌توانید از این نوع کلاس پروازی استفاده کنید.

کلاس پروازی دیگر بیزنس است که دارای شرایط و امکانات بهتری برای مسافرین است. در این نوع کلاس پروازی، منو غذا گرم ارائه می‌شود که مسافران می‌توانند نوع غذا را انتخاب کنند. علاوه‌بر این در این کلاس پروازی، صندلی های نسبت به کلاس اکونومی بزرگتر و فضای بیشتری دارند که احساس راحتی بیشتری برای مسافران ایجاد می‌کند.

انتخاب کلاس پروازی در رزرو رسپینا ۲۴

هنگام خرید بلیط هواپیما از سایت رسپینا، پس از ورود به صفحه فهرست پروازها می‌توانید از فیلترهای موجود در سمت راست صفحه، تحت عنوان نوع کلاس پروازی ، تنها کلاس های اکونومی یا بیزینس را انتخاب کنید. بلیط های بیزینس در قسمت اطلاعات پرواز با برچسب آبی رنگ business مشخص شده‌اند. همچنین کلاس های اکونومی نیز با عنوان economy از بیزینس کلاس متمایز می‌شوند.

خرید بلیط هواپیما ارزان رسپینا در زمان مناسب

زمان سفر مهم‌ترین عامل در تعیین هزینه نهایی سفر و همچنین قیمت بلیط هواپیما است. شناخت زمان مناسب برای سفر به شهر مقصد و اینکه در چه ماهی از سال به آن‌جا بروید اهمیت بالایی دارد. بدین منظور می‌توانید با استفاده از صفحه وبلاگ رسپینا با سرچ مقصد مورد نظر، اطلاعات کامل را در رابطه با زمان سفر به آن شهر به‌دست آورده و با خرید بلیط هواپیما در زمان مناسب، هزینه های حمل‌و‌نقل را کاهش دهید.

علاوه‌بر این پس از انتخاب مقصد و مبدا مورد نظر می‌توانید از فیلترهای متنوع صفحه فهرست پروازها، ساعت و روز مناسب برای خرید بلیط ارزان را پیدا کنید. در قسمت بالایی صفحه پروازها، کادری تحت عنوان تقویم پروازی وجود دارد، که حداقل قیمت بلیط هواپیما را در روزهای مختلف نشان می‌دهد. با استفاده از این تقویم نیازی به جستجوی پرواز در روزهای مختلف را ندارید. همچنین فیلتر زمان پرواز در سمت راست صفحه نیز به شما در انتخاب زمان مناسب برای بلیط هواپیما ارزان به شما کمک می‌کند.

سرویس های رسپینا برای خرید بلیط هواپیما ارزان

شرکت رسپینا با این هدف که مسافران بتوانند بلیط های خود را آسان تر و با قیمت پایین‌تر خریداری کنند، سرویس هایی با عنوان "خبرم کن" و "چند بخرم" را طراحی کرده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این سرویس‌ها به‌طور اختصاصی فقط در سایت رسپینا وجود دارند و هیچ سایت دیگری در حال حاضر آن را ارائه نداده است.

بلیط هواپیما ارزان با سرویس خبرم کن رسپینا

در برخی سایت‌های مطرح فروش بلیط هواپیما همانند سایت رسپینا سرویس‌هایی برای آسوده سازی مسافر و راحت کردن کار او وجود دارند که در سایت رسپینا یکی از این سرویس‌ها، سرویس خبرم کن است. معمولاً مسافرین بسیار دوست دارند از تغییرات قیمت سفرها آگاه شوند تا بتوانند پروازهایی که بازه تغییرات قیمتی بیشتری دارند همانند پروازهای چارتری را شناسایی کنند و بتوانند در کمترین زمان خریداری کنند. سرویس خبرم کن یکی از سرویس‌هایی است که می‌تواند هر پروازی که موردنظر کاربر است را زیر نظر گرفته و در زمانی‌که کاهش قیمت داشته باشد طی پیامک این موضوع را به مسافر اعلام کند تا بتواند در زمان مناسب بلیط هواپیما ارزان را رزرو کند.

اما چگونه می‌توان این سرویس را برای خرید بلیط هواپیما ارزان در سایت رسپینا راه‌اندازی کرد. شما در ابتدا باید وارد صفحه پرواز در سایت رسپینا شوید سپس مبدأ و مقصد موردنظر خود را به همراه زمان رفت مشخص کنید تا به پروازهای َآن مسیر هدایت شوید. سپس در بالای صفحه سمت راست یک زنگوله را مشاهده می‌کنید که با زدن روی آن می‌توانید درصد کاهش هزینه و همچنین زمانی‌که به شما اعلام شود را مشخص کنید.

سپس یک شماره همراه که همیشه در دسترس باشد را وارد کنید. پس از واردکردن شماره همراه و زدن دکمه تائید برای شماره همراه شما یک کد تائید پیامک خواهد شد که با واردکردن رمز پیامک شده، شماره شما تائید خواهد شد. سپس به محض اینکه آن بلیط به میزانی که شما تعیین کردید کاهش قیمت داشته باشد برای شما در قالب پیامک، اطلاع‌رسانی خواهد شد و می‌توانید بلیط هواپیما ارزان موردنظر خود را خریداری کنید.

سرویس چند بخرم رسپینا

سرویس چند بخرم رسپینا

سرویس خبرم کن وظیفه اطلاع‌رسانی به مسافرین را بر عهده داشت تا بتوانند بلیط هواپیما ارزان خود را شناسایی کرده و در زمانی مناسب آن را رزرو کنند. اما شرکت رسپینا باز هم از تلاش‌های خود برای راحتی کار مسافرین خود فروگذار نبود و با طراحی سرویس چند بخرم رسپینا امکانی را برای مسافرین آماده کرد تا بتوانند به محض اینکه قیمت بلیط به محدوده ی موردنظر کاربر رسید، بدون معطلی بلیط هواپیما را برای مسافر خریداری کند.

از دیگر ویژگی‌های این سرویس این است که می‌توان با زدن یک گزینه به این سرویس اعلام کرد که اگر از تاریخ مشخصی گذشت و بلیط هواپیما به محدوده موردنظر نرسید بلیط را در این تاریخ خریداری کند. تا اینگونه مسافر پرواز را از دست ندهد. اما برای استفاده از سرویس خبرم که برای خرید بلیط هواپیما ارزان کاربرد دارد، چه مراحلی را باید طی کنیم:

ابتدا وارد سایت رسپینا و سپس وارد بخش پنل کاربری شخصی خود می شوید (در صورتی که پنل کاربری خود را ایجاد نکردید در سایت رسپینا ثبت نام کنید). پس از آن در بخش مدیریت موجودی در پنل شخصی خود وارد شوید و موجودی حساب خود را برای اینکه سرویس بتواند اتوماتیک بلیط را برای شما خریداری کند، افزایش دهید.

پس از آن وارد صفحه اصلی رسپینا شوید و مبدا و مقصد سفر خود را معین کرده و وارد صفحه فهرست پروازها شوید. پس از آنکه قیمت‌ها را بررسی کردید ، بهترین پرواز مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس با انتخاب پرواز، باید مشخصات شخصی خود و مسافرین را وارد کرده و تعداد بلیط را مشخص کنید.

در این مرحله حتماً روی صحت اطلاعات وارده و هم‌خوانی اطلاعات باکارت ملی خود دقت کنید. پس ‌از اینکه تمامی اطلاعات را وارد کردید می‌توانید از پایین این صفحه روی گزینه چند بخرم کلیک کنید. در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود می‌توانید نرخ بلیط و بازه زمانی و حتی ساعت موردنظر را برای خرید تعیین کنید. سپس روی دکمه ثبت کلیک کنید تا هر موقع بلیط هواپیما ارزان شما به آن نرخ مشخص‌شده رسید، بلیط به‌صورت خودکار برای شما رزرو شود.

خرید بلیط هواپیما ارزان با پرواز مستقیم یا غیرمستقیم

در صورتی‌که در صفحه فهرست پروازها در سایت رسپینا، چندین بلیط هواپیما به یک مقصد مشاهده کردید برای اینکه بتوانید بلیط هواپیما ارزان خریداری کنید، قیمت پروازهای مستقیم و غیرمستقیم آن مقصد را بررسی کنید. پروازهای مستقیم به آن پروازهایی که گفته می‌شود که در فاصله پرواز از مبدا به مقصد در شهر دیگری توقف ندارد و با یک پرواز به شهر مقصد می رسید.

اما در پروازهای غیرمستقیم برای رسیدن به مقصد نهایی ابتدا با یک پرواز به مقصد اولیه رفته و سپس با همان هواپیما و شاید هواپیمایی دیگر به مقصد نهایی خواهید رفت. البته معمولاً به‌دلیل اینکه هواپیما باید برای عبور از حریم هوایی هر کشور مبلغی را به آن کشور پرداخت کند، بلیط های غیرمستقیم ممکن است قیمت‌های بیشتری داشته باشد. شما باید برای تهیه بلیط هواپیما ارزان سعی کنید از پروازهای مستقیم به مقصد خود استفاده کنید.

هنگام انتخاب بلیط هواپیما به شهر خارجی مورد نظر، می‌توانید در قسمت سمت راست صفحه از فیلتری تحت عنوان تعداد توقف استفاده کرده و تنها پروازهای مستقیم یا غیر مستقیم را مشاهده کنید. این پرواز ها شامل بدون توقف، پرواز با یک توقف و دو توقف است.

ایرلاین مناسب و تأثیر آن روی بلیط هواپیما ارزان

انتخاب ایرلاین مناسب می‌تواند در برخی اوقات، منجر به یافتن بلیط هواپیما ارزان شود. برخی ایرلاین‌ها ممکن است به دلایل رقابتی، بلیط هواپیما را با قیمتی پایین‌تر به فروش برسانند. همچنین ممکن است در تجربه‌های قبلی پرواز با ایرلاینی خاص، بلیط های آن را با قیمت پایین تری خریداری کرده اید.

شما در صفحه فهرست پروازها در سایت رسپینا می‌توانید با استفاده از کادر سمت راست از قسمت فیلترها، ایرلاین انتخابی خود را مشخص کنید و تمامی پروازهایی که در آن مسیر توسط آن ایرلاین انجام می‌شود، برای شما نشان داده خواهد شد. این‌گونه می‌توانید قیمت ایرلاین های مختلف را بررسی کنید و بلیط هواپیما ارزان خود را خریداری کنید.

خرید بلیط ارزان رفت ‌و برگشت از رسپینا

ممکن است این روش مانند سایر موارد نتواند تأثیر بسیار زیادی روی قیمت بلیط هواپیما شما داشته باشد اما برای تهیه بلیط هواپیما ارزان از سایت رسپینا می‌توانید به‌تمامی این موارد دقت کنید. شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما ارزان در زمان خرید بلیط هواپیما از سایت رسپینا پس از مشخص کردن مبدأ و مقصد سفر خود و تعیین زمان رفت، می‌توانید در کادر کنار آن زمان برگشت خود را نیز مشخص کنید. در زمان خرید بلیط خود حتماً یک مرتبه به ‌صورت رفت و یک مرتبه نیز به‌صورت رفت ‌و برگشت ثیمت بلیط را بررسی کنید، ممکن است با خرید بلیط رفت و برگشت، هزینه نهایی شما بیشتر یا کمتر شود که به زمان برگشت شما بستگی دارد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده