نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰

هزینه طراحی سایت فروشگاهی و اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای

کسب‌و‌کار آنلاین دیگر بخشی از زندگی تمام افرادی که به فردایی بهتر می‌اندیشند شده است به وفور در بین اعضای خانواده افراد پیر و جوان و حتی نوجوان می‌بینید که به‌دنبال شروع یک کسب‌و‌کار آنلاین هستند.

اولین گام برای شرع کسب کار آنلاین طراحی سایت فروشگاهی، اپلیکیشن فروشگاهی و راه اندازی یک اینستاگرام کاری است.

نکته مهم و حائز اهمیت در این بازار شلوغ این است که کدام یک از این کسب وکار ها به موفقیت می‌رسند. پاسخ این سؤال بسیار ساده و آسان است آنکه بتواند با مدیریت اینستاگرام و تبلیغات درست مخاطب را به سایت خود بیاورد و در سایت او را نگهدارد.

حال سؤال بعدی این است که چطور مخاطب در سایت باقی می ماند؟ عوامل زیر می‌تواند به حضور و ماندگاری مخاطب کمک کند.

  1. طراحی ساده و درست و کاربر پسند
  2. سرعت لود خوب
  3. در دسترس بودن محصولات
  4. تنوع محصول
  5. قیمت مناسب
  6. کار با ابزارهای سایت و اپلیکیشن فروشگاهی آسان باشد
  7. راهنمای درست و مناسب
  8. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و سایت باید کاربری آسان داشته باشد یعنی هر شخصی که وارد سایت می‌شود به آسانی و آسودگی خرید کند
  9. اطمینان از کیفیت محصول / و حقیقی بودن سایت
  10. تیم پشتیبانی خوب

طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای کسب‌و‌کار شما را تقویت کرده و به شما کمک می‌کند تا برند خود را در سطح ملی و بین‌المللی گسترش داده و نتورک و شبکه ارتباطی خود را نیز گسترده کنید.

در این مقاله ما درباره روش‌های طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای صحبت خواهیم کرد که چگونه می‌توان سایت فروشگاهی حرفه‌ای را سریع‌تر و راحت‌تر طراحی کرد. و در پایان هزینه طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی را به شما خواهی گفت.

مراحل طراحی سایت

مراحل طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای

  1. شروع با یک استراتژی
  2. انتخاب صحیح دامنه و پلتفرم برای طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای
  3. تصمیم درباره قیمت گذاری و پرداخت ها
  4. طراحی فروشگاه و اضافه کردن محصولات
  5. ایجاد یک تجربه عالی برای کاربر
  6. تبلیغ کسب‌و‌کار خود برای رشد سریع‌تر

می خواهید که یک سایت فروشگاهی و اپلیکیشن حرفه‌ای داشته باشید، ما در شرکت تجارت الکترونیک هوشمند سها به شما کمک خواهیم کرد تا از این پروسه به‌راحتی گذشته و یک سایت فروشگاهی حرفه‌ای برای خودتان داشته باشید.

1- با یک استراتژی شروع کنید.

برای اینکه طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای شما با موفقیت انجام شود، بهتر است با داشتن یک استراتژی کار خود را آغاز کنید. حتی ساده ترین پلتفرم‌های سایت فروشگاهی و اپلیکیشن فروشگاهی باید برای تجارت شما بهینه‌سازی شوند. برای مثال، همه خود را به‌عنوان تجارتی معرفی می‌کنند که خدمات مشتری عالی دارند، اما شما در دنیایی تجارت را آغاز می‌کنید که شاید زندگی شما وابسته به سایت فروشگاهی باشد. پس می خواهید که یک پشتیبانی 24 ساعته مشتری را راهنمایی کند و برای عیب یابی هر مشکلی در دسترس کاربران باشد.

2. انتخاب صحیح دامنه و پلتفرم برای طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای

داشتن یک دامین خوب و ساده می‌تواند در ذهن مخاطب جای گیرد به یاد داشته باشید که نامه دامنه شما معرف برند شما است و تغییر آن دشوا است پس نامی را انتخاب کنید که ماندگار باشد.

3. تصمیم درباره قیمت گذاری و پرداخت ها

بهتر است در ابتدا مشخص کنید که روشهای پرداخت سایت به چه صورت است و قیمت محصولات در چه صورتی تخفیف میخورد به‌طور مثال به کاربر تازه وارد شما تخفیف میدهید یا به کاربری که سقف خرید داشته باشد تخفیف می‌دهید.

4. طراحی فروشگاه و اضافه کردن محصولات

بعد از مشخص شدن موارد بالا زمان طراحی سایت براساس برند شما و نیاز شماست بهتر است برای شروع حداقل 100 محصول در سایت خود داشته باشید به یاد داشته باشید در صورتی که تیم ما طراحی سایت و اپلیکیشن شما را انجام دهند 50 محصول اول در سایت و اپلیکیشن رایگان انجام می‌شود و بعد از آن فیلم آموزشی به شما داده می‌شود تا به‌راحتی محصولات خود را وارد کنید.

و نکته بعدی اینکه سایت و اپلیکیشن شما به یکدیگر لینک هستند و هر محصولی در سایت قرار گیرد در اپلیکیشن نیز دیده می‌شود.

5. ایجاد یک تجربه عالی برای کاربر

سعی کنید محصولات با کیفیت به همراه بسته‌بندی خوب داشته باشید و در کمترین زمان محصول را به کاربر برسانید تا خاطره خوبی در ذهن داشته باشد.

همچنین در طراحی سایت سادگی مراحل خرید بسیار مهم است سعی کنید کاربر را در کمترین زمان به نتیجه برسانید چرخاندن کاربر در صفحات متوالی و دریافت اطلاعات زیاد او را خسته می‌کند.

6. تبلیغ کسب‌و‌کار خود برای رشد سریع‌تر

حالا زمان آن است که بهتر و دقیق‌تر تبلیغات خود را انجام دهید پلتفرم اینستاگرام می‌تواند به شما در دیده شدن بهتر کمک کند.

پنل طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی و اپلیکیشن فروشگاهی

اگر چرخی در اینترنت بزنید می بینید که قیمت‌ها بسیار متنوع است از 3 میلیون و حتی کمتر تا 200 میلیون قیمت برای یک سایت وجود دارد اما دلیل این تنوع چیست؟

عوامل زیادی می‌تواند موجب تنوع قیمت شود مانند تجربه کاری/ برند/ و مواردی که در سایت پیاده می‌شود برای اینکه شما با خیال آسوده هزینه کنید بهتر است از شرکت توسعه‌دهنده بخواهید تا به شما لیستی از خدمات ارائه دهد و شما خدمات را با هم مقایسه کنید.

در دیجیتال مارکتینگ سها سعی شده سایت فروشگاهی و اپلیکیشنی به شما تحویل داده شود که تا سالیان سال با هیچ مشکلی مواجه نشوید و تنها و تنها در صورتی که نیاز به تغییر طراحی یا اضافه کردن المان خاصی دارید برای سایت دوباره هزینه کنید از مواردی که ما در طراحی سایت خود اجرا ‌می‌کنیم خرید هاست آلمان یا فرانسه با فضای 3 گیگ / دامنه سایت شما/ ثبت سایت در اینماد/ ثبت اپ در بازار و اناردونه/ خرید قالب اختصاصی/ قرار دادن 50 محصول/طراحی اختصاصی صفحه اول/ ساخت صفحات مورد نیاز فروشگاه / ایجاد فیلترینگ‌ها / درگاه پرداخت /و آموزش محصول گذاری

قیمت اپلیکیشنهای ما از 5 میلیون آغاز می‌شود و قیمت سایت فروشگاهی ما نیز از 7 میلیون است اگر نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با ما تماس بگیرید و یک مشاوره رایگان درباره کسب و کارتان مهمان ما باشید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده