نویسنده: بخش تبلیغات
// یکشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰

تور دبی با تفریحات لاکچری

 دبی یکی از بهترین مکان‌های خاورمیانه است که به‌خاطر جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید بسیار متنوعش معروف است.

شهر دبی به دلیل نزدیکی به ایران همواره جزو انتخاب‌های اول ایرانیان برای سفرها خارجی و تفریحی است. اگر قصد سفر به دبی را دارید و برای اولین‌بار است که به دبی سفر می‌کنید. انتخاب تور دبی می‌تواند تجربه خاطره‌انگیزی را برای شما رقم بزند. با خرید تور دبی نگرانی‌های کمتری در مورد سفر خواهید داشت. زیرا برای سفر به یک کشور خارجی نیاز دارید زبان کشور مقصد را بلد باشید، اما اگر با تور سفر کنید یک مترجم همیشه همراه شما خواهد بود. همچنین دیگر لازم نیست با خود فکر کنید که کدام هتل را رزرو کنم؟ ناهار و شام به کدام رستوران بروم؟ برای تفریح از کدام وسیله نقلیه استفاده کنم؟ آژانس مسافرتی به همه این مسائل از قبل فکر کرده است.

حال در این فهرست قصد داریم به شما هتل‌ها و تفریحات لاکچری دبی را معرفی کنیم.

بهترین هتل در دبی

در هنگام سفر، انتخاب هوشمندانه محل اقامت بسیار مهم است. قیمت مناسب، برخورد کارکنان، امکانات هتل و دسترسی نزدیک، از سری معیارهای مهم در انتخاب هتل است.

هتل جمیرا امارات تاورز

هتل جمیرا امارات تاورز (۵ ستاره)

به دلیل خدمات فوق‌العاده‌ای که هتل جمیرا امارات تاورز ارائه می‌دهد، اکثر مسافران در مورد این هتل نظرات بسیار خوبی دارند. موقعیت هتل، امکانات، اتاق‌های تمیز و بزرگ و برخورد خوب و حرفه‌ای پرسنل هتل، هتل جمیرا امارات تاورز را به یکی از هتل‌های لوکس دبی تبدیل کرده است. این هتل در یکی از بهترین نقاط شیخ زاید و جزو هتل‌های مجموعه برند جمیرا است که با ۵۶ طبقه یکی از بلندترین هتل‌های جهان است. با اقامت در این هتل، بلیت رایگان جهت استفاده از  پارک آبی وایلد وادی را خواهید داشت. از دیگر امکانات هتل به باشگاه بدنسازی هتل جمیرا امارات تاورز می‌توان اشاره داشت. این باشگاه بسیار مجهز و بزرگ است و جزو بهترین باشگاه‌ها در دبی به‌حساب می‌آید. مربیان حرفه‌ای در این باشگاه آماده تمرین دادن به شما هستند. استخر، سالن اسپا، ماساژ و ۱۱ رستوران و بار در این هتل قرار دارد.

دسترسی خوب هتل جمیرا امارات تاورز از دیگر دلایل برتری این هتل است. مرکز خرید بولوار در چند قدمی هتل قرار دارد که با چند دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه متروی امارات تاورز خواهید رسید. مرکز خرید دبی مال، برج العرب و فرودگاه بین‌المللی دبی، همگی در چندکیلومتری این هتل قرار دارند که خدمات شاتل رایگان از هتل جمیرا امارات تاورز به این مکان‌ها وجود دارد.

اتاق‌های هتل جمیرا امارات تاورز با دکوراسیونی منحصربه‌فرد طراحی شده. مینی بار، چای‌ساز/ قهوه‌ساز، مبلمان و فضای نشیمن لوکس، تختخواب راحت، تلویزیون و سیستم صوتی تصویری، سیستم تهویه مطبوع و... از امکانات بی‌نظیر این هتل هستند. ۴۰۰ اتاق در این هتل قرار دارد که متراژ این اتاق‌ها از ۴۴ متر شروع می‌شود، بنابراین اقامت راحت و مناسبی را برای در پی خواهد داشت.

هتل پارامونت دبی

هتل پارامونت دبی (۵ ستاره)

هتل پارامونت دبی در سال ۲۰۱۹ در شهر دبی افتتاح شد. معماری این هتل از فضای فیلم و سریال‌های کلاسیک الهام گرفته شده است. همچنین در سراسر این هتل می‌توانید صحنه‌هایی از فیلم‌های بزرگ سینمایی دنیا را بیابید. هتل پارامونت ۶۴ طبقه دارد که بخشی از آن مسکونی و بخشی به هتل اختصاص‌داده‌شده است.

اینترنت وای‌فای، سرویس رفت‌وبرگشت به فرودگاه، استخر روباز، آرایشگاه، سالن بدنسازی، کلوپ شبانه، اسپا، استخر ویژه کودکان و نوجوانان، محل برگزاری جلسات و سونا از امکانات این هتل هستند. در کنار این امکانات پرسنل مجرب این هتل با تسلط به چندین زبان زنده دنیا، شما را برای استفاده از این امکانات ویژه راهنمایی می‌کنند.

هتل پارامونت در منطقه بیزینس بی یا داون تاون دبی واقع شده است و فاصله زیادی با خیابان شیخ زاید ندارد. مرکز خرید دبی مال در فاصله ۳٫۵ کیلومتری، امارات مال در حدود ۱۲ کیلومتری و فرودگاه بین‌المللی دبی در فاصله ۱۰ کیلومتری هتل قرار دارند.

این هتل با ۸۲۳ اتاق و سوئیت دارد که برخی از اتاق‌های هتل پارامونت دبی به آشپزخانه مجهز هستند. همه اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پارامونت از امکاناتی نظیر اینترنت وای‌فای، حمام اختصاصی، تلویزیون‌های صفحه تخت هوشمند، سیستم‌های صوتی و روشنایی پیشرفته، سشوار، اتو، دستگاه چای‌ساز و قهوه‌ساز، مینی بار، تهویه مطبوع و ... برخوردار هستند.

تفریحات لاکچری در دبی

بدون شک وقتی به دبی سفر می‌کنید، دوست دارید که از تفریحات لاکچری و جذاب این شهر لذت ببرید؛ بنابراین ما شما را با لاکچری‌ترین تفریحات دبی آشنا می‌کنیم.

هلیکوپتر سواری در دبی

هلیکوپتر سواری دبی از جمله تفریحات هیجان‌انگیز شهر دبی است.  به سبب وجود ساختمان‌ها و مناظر زیبا در دبی، هلیکوپتر سواری یک خاطره هیجان‌انگیز برای شما خواهد ساخت. شما با پرواز در آسمان دبی می‌توانید هتل‌های بزرگ دبی، جزایر نخل الجمیرا و خط ساحلی بسیار زیبای خلیج‌فارس را از بالا تماشا کنید.

به طور متوسط تور هلیکوپتر دبی ۱۲ دقیقه است اما اگر قصد داشته باشید مدت‌زمان بیشتری را در آسمان سپری کنید، با پرداخت هزینه‌ای بیشتر این امر امکان‌پذیر خواهد بود.

بیابان‌گردی با تور سافاری

تجربه سافاری در دبی، برای آنهایی که ماجراجو و هیجان دوست هستند، بسیار پیشنهاد می‌شود. امروزه یک سفر ماجراجویانه و گشت‌وگذار با خودروهای سافاری محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سرگرمی‌‌ها به‌حساب می‌آید. در تور سافاری شما با چهره واقعی کوير و زندگی بادیه‌نشینان آشنا می‌شوید. به‌طرف صحرا حرکت می‌کنید و در اولين قسمت با ماشین‌های چهار محور به گردش در ميان تپه‌های شنی کوير می‌روید. برنامه‌های متنوعی در طول سافاری برای شما فراهم  می‌شود. شام و نوشیدنی‌های متنوع، موزيک و طراحی دست توسط خانم‌ها به‌وسیله حنا برخی از برنامه‌های تور سافاری هستند. همچنین می‌توانید در میان راه در بازار مسافی توقف کنید و سوغاتی بخرید. شترسواری نیز یکی دیگر از تفریحات تور سافاری است که جزو محبوب‌ترین تفریحات بین مسافران انتخاب شده است. شما از روی شتر از بالای تپه‌های شنی غروب آفتاب را تماشا خواهید کرد که بسیار وصف‌ناپذیر است.

برج  خلیفه

بازدید از برج خلیفه یکی از تفریحات لاکچری محسوب می‌شود. زیرا این برج بلندترین برج جهان در دبی است که ۸۲۸ متر ارتفاع دارد و در ۱۶۲ طبقه ساخته شده است. سریع‌ترین آسانسور جهان نیز در این برج است که با سرعت وصف‌ناشدنی بالا می‌رود. در طبقات مختلف این آسمان‌خراش رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های فوق لاکچری قرار دارد که می‌توانید در هنگام تماشای شهر دبی از بلندترین برج جهان، سرو نوشیدنی و خوراکی داشته باشید. آب‌نمای دبی، بالکن مشاهده‌ی بیرون برج، پارک برج خلیفه و کتابخانه بزرگ برج از امکانات دیدنی این برج هستند.

خرید بلیط هواپیما دبی

خرید بلیط هواپیما دبی برای هر مسافری از اهمیت زیادی برخوردار است. باتوجه‌به اینکه قیمت پرواز دبی ثابت نیست تفاوت خرید بلیط هواپیما دبی در بهترین زمان خرید و بدترین زمان خرید بلیط به طور میانگین شاید نزدیک به چندین میلیون تومان شود. یکی از عوامل تأثیرگذار در کاهش و یا افزایش قیمت بلیط هواپیما، روزهای هفته است به‌طوری‌که وسط هفته قیمت‌ها کاهش‌یافته و آخر هفته قیمت‌ها افزایش میابد. به همین جهت اطلاع از زمان دقیق خرید بلیط هواپیما تهران دبی می‌تواند کمک بسیار زیادی برای کاهش هزینه‌های سفر شما کند. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده